Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Helaas meiden vanmorgen ongesteld geworden :(. Veel te vroeg...

2. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Ah wat jammer tebbie! Echt meteen hevig of kan het nog weer minder worden?

3. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Meteen wel redelijk hevig met ook meteen flinke buikpijn. Nu geen buikpijn meer maar ga er gewoon vanuit dat het nu direct is doorgebroken.:(

4. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Hm, ja dat is balen! Nou, hopelijk volgende ronde meer geluk!

5. wensmoeder

wensmoeder Actief lid

11 mrt 2013
    295
    0
    16
    ik wil ook graag zwanger worden dit jaar.

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @tebbie balen meis!!! :( en zo uit t niets dan!! Ik gebruik meestal Aleve Feminax voor de eerste dag van m'n ongi heb dan ook zo erg last van!!! En je voelde ook zoveel :S wat kan je lichaam je toch zo voor de gek houden hè!!! Ik weet ook nooit zeker waardoor t komt denk altijd ongi maar houdt twijfels!! Nou hopen dat t gauw over is en dat je weer aan de slag kunt voor n volgende ronde ;)

@wrummel dankje meis!! Jah heb idd een paar op dezelfde tijd heel veel op mei maar zou begin of eind mei kunnen zijn?! Maar dan is t of nu of eind van de maand mei weer!! Maar ook juni...wel allemaal n meisje alleen die van gister die zei nu zwanger zegt jongen...nog 3 dagen wachten!!! :S maar ik geloof ook niet zo heel erg mar is meer zo van dat t je een beetje hoop geeft dat je zwanger kunt worden, zeker als t je eerste is en t niet weet!!!
    We zullen t zien en hopen dat t klopt natuurlijk!!! :D

7. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@ tebbie balen meis.

@ wrummel en Rabia zou toch leuk zijn als die pendels uitkomen ben benieuwd:D

@ wensmoeder welkom klets gerust mee hoor.

8. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ tebbie ooh balen wat jmmr
    @ wensmoe'der welkom! Hoelang ben je met de pil gestopt

9. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Tebbie; wat jammer zeg. En idd een kortere cyclus dan die daarvoor.. :(

@Wensmoeder; welkom! Eerste kindje volgens mij?

10. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Heey dames,
    weer even wat van me laten horen.

Allereerst welkom aan alle nieuwe dames hier. gezellig dat jullie ook mee komen kletsen.
    Succes aan de dames die helaas ongi zijn geworden of op het wachtbankje zitten.
    En, Rabia, wat een gaaf filmpje! kunnen we niet voor je stemmen voor LA?

Hier een vreemde week gehad. De begrafenis van de opa van mijn vriend. Verder bij de ha geweest om bloed te laten prikken. O.a. vit.B12, ijzer, hb,... Ik eet al ruim 20 jaar geen vlees, dus laten controleren op tekorten. kunnen mogelijk een verband zijn met een mk. Baat het niet, dan schaadt het niet. Dinsdag uitslag.
    Verder veel krampen in mijn buik. Dan weer links, dan weer rechts. En soms zo heftig dat ik even moet stilstaan of liggen. Gebruik geen ovutesten, dus gewoon maar elk wekend een testje doen zei de ha. Ben benieuwd!!!

En dan is het weekend alweer om. Nog leuke plannen voor komende week?

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @wensmoeder welkom!!!

@mimully haha nee helaas is echt een verloting of mss dat hij zelf kiest?! We zullen t zien en weet t volgens mij deze week :p
    Idd rare week zeg...ben zo benieuwd voor jullie meis en hoop echt voor je dat t gauw raak mag zijn ;)

Hier vandaag niet veel gedaan getraind en megaspierpijn :S Pff heb die Insanity workout gedaan!!! Haha....en nog ff n biosje gepakt, Snitch, echt goeie film!! Had vanmiddag echt n knallende koppijn :S gelukkig nu wel weggetrokken en ga lekker slapen nu!!!
    Weet n dagje dichter bij die NOD :S spannend hoor!!!
    Slaap lekker dames ;)

12. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Spannend Rabia, hoop dat je mee mag!
    Ga je het ook volhouden tot je NOD of ga je zelfs nog langer wachten?

Insanity heb ik hier thuis ook, moet ik nog steeds mee beginnen...

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mimully uhm ik denk pas vrijdag als ik nog niet ongi ben geworden dan is t 2 dage overtijd...en mn langste cyclus was 31 dus dan is t op vrijdag 32...ben benieuwd hoor!! ik hoop dat ik t ga volhouden maar wie weet test ik wel eerder, ben erg ongeduldig dus jah....al op 8 en 10dpo getest maar negatief!!! afwachten dus...mn man zei gister voor ik wegging wat heb je een dikke buik :S nou dan hoop ik toch echt dat ik zwanger ben want anders niet echt n compliment ofzo :( haha...ik merk dat hij er rond mn ongi ook zenuwachtig wordt hoor!!! wel schattig eingelijk...

maare bereidt je voor hoor als je insanity gaat doen...pfff mn kuiten niet normaal!!! kan amper lopen zeg...en moet je nagaan moet eigenlijk elke dag maar dat ga ik niet volhouden hoor :p haha...mja mocht ik wel worden uitgeloot voor LA dan moet ik toch n beetje conditie opbouwen :p want 2/3 weken onbeperkt lessen volgen worden zeker wel minstens 3 lessen per dag denk ik hahhaa....en in amerika gaat t er wel heftiger aan toe... :p
    maar insanity geeft je wel n voldaan gevoel en de oefening zijn opzich niet zo heel moeilijk maar omdat ze eerst "rustig" begint en daarna in n steeds sneller tempo is t gewoon heel zwaar...is echt n interval training waarbij ze je hartslag omhoog laten gaan dan weer laten afzakken en weer omhoog, zo verbrand je t meest ;) hehe...
    ik wens je veel succes als je er mee begint meis ;) hihi....

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    ohh dames kan mezelf wel voor mn kop slaan...heb toch weer getest in de middag..had weer wat gelezen over zwangerschapstesten van de action 2 voor 1,49 dus jah moest gelijk halen en heb er eentje geprobeerd en toch negatief :S bahh ik wordt gek van mezelf zeg...ik heb nog 2 dagen en heb zo geen hoop meer maar toch vlak na mn eisprong zo'n heftige kramp gehad en temp.dip dus dan denk ik jah t kan nog wel....sommigen testen pas positief na hun nod...dus jah...maar wordt echt gek van die twijfels de hele tijd :S
    dan toch maar tot vrijdag wachten?! als mn ongi niet komt?!

15. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ach Rabia meis, frustrerend he! Maar wat je zelf al zegt, het kan nog steeds...

16. Arma86

Arma86 Niet meer actief

He jammer Rabia maar misschien maak je gewoon langzaam hcg aan en komt die 2e streep als nog;)

Ongi is alweer voorbij was een 2 dagen korter en een stuk minder hevig dan normaal. Mijn ovu testen zijn ook binnen dus we gaan er weer voor. Denk dat ik vanaf CD 15 ga starten met testen.

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje en @arma jah idd kan nog alle kanten op!! Moeten maar geduld hebben :S

@arma wel beter minder lang ongi :p Hihi...idd straks weer volop aan de bak!! Ik begin meestal ook pas na n week hoor...nooit meteen na ongi tenzij we gewoon zin hebben maar dan blijf ik erna ook niet echt liggen ofzo....doe ik in de vruchtbare dagen wel, om mss de kans te vergroten! Succes meis ;)

18. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ rabia idd het kan nog alle kanten op :) nog een beetje geduld hihi
    @ arma leuk zeg je ongi die 2 dagen minder lang duren. Je kan er terug aan beginnen hé :D
    hhmmppfff... hier nog steeds op zoek naar een eitje... nog steeds geen gevonden :( volgt het via temperaturen en ovuluatietest en die geven nog geen eisprong aan (en volgens mijn banner was ie al gepasseerd) wordt wss terug een lange cyclus:(

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Nou m'n temp is gezakt dus ik verwacht wel dat ik vandaag ongi wordt!! :S eigenlijk best stom de ene keer log ik te janken omdat ik zo baal dat ik niet zwanger ben en de andere keer heb ik zoiets van nou volgende ronde beter!!! Dus jah wachten op m'n ongi nu of mss morgen en dan kunnen we weer verder...mss ff een andere aanpak dan maar :p haha...
    Fijne dag dames!!!

20. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Goedemiddag dames! Jullie hebben lekker wat afgekletst dit weekend! Ik heb heel even vluchtig jullie berichtjes door gelezen! Helaas nog geen roze gespot hier. Maar wat er nog niet is, kan nog komen!

Balen voor de meiden die negatief hebben getest, of waarvan hun ongi is doorgekomen. Koppie op meiden, op naar de volgende ronde, of naar een positieve test!

Ik heb gisteren iets meegemaakt, waar ik jullie even bij nodig heb. Ik denk namelijk dat ik gisteren een ovulatiebloeding heb gehad. Ik heb dit fenomeen nog niet eerder meegemaakt, en ik vroeg me af wat jullie ervaringen hiermee zijn! Gisteren ging ik na het ontbijt even naar het toilet, en bij het afvegen had ik een veeg rood helder bloed op het papiertje. Daarna helemaal niets meer. Omdat ik weet dat deze dagen m'n ei is (of wellicht al is geweest, hoop van niet natuurlijk), ging ik eigenlijk gelijk uit van een ovulatiebloeding.

Ik heb geen ovu-testen meegenomen naar het buitenland, dus daarmee kon ik mijn cyclus niet helemaal volgen. Maar wanneer denken jullie dan dat de ei-sprong heeft plaatsgevonden? Daarvoor, of juist daarna? Ik lees namelijk tegenstrijdige verhalen.

Deel Deze Pagina