Goedemorgen. Nog plannen voor vandaag? Ik zal zo eerst even hondebrokken halen. Verder heb ik de tv wel al aan. Maar moet nog wat huishouden doen zometeen. Hier wil ik wel graag de tuin aanpakken maar we kunnen het niet eens worden. Achter huis is het wel klaar. We hebben een houten hokje geerft van de vorige bewoner. Verder een kleine border en verder bestrating. Sinds gister een vierkante meter moestuintafel. Ik kan niet wachten tot de eerste blaadjes boven komen.
@Xeniatje Ja op het zand komt gras maar komend weekend gaat dat niet lukken vrees ik, schoonmoeder komt de trap schilderen dus wij gaan bij schoonoudjes bivakeren. Wij plaatsen volgend jaar waarschijnlijk een speelhuis. Er komt wel dit jaar een zandbak @Mimully Oh gaaf! Wat heb je geplant? Ik wilde vandaag naar de rommelmarkt maar die is de 28e al geweest Dus maar naar de slingermarkt vandaag denk ik.
Haha, trap moet hier ook nog, maar met twee honden gaat dat niet lukken. Altijd en overal haar. In de moestuin heb ik nu kruiden (uit een potje), munt, aardbei, tomaat, andijvie, aardbeispinazie, italian snake cucuzi en radijs
@Mimully hahaha ja ik ken het.. hier ook 2 honden maar die gaan mee naar schoonoudjes oh leuk zeg! Ik moet ook nog het een en ander planten maar moet eerst nog potjes kopen
@momo dankje meis!!! Jah ik hoop dat mei de maand voor de dames hier Ik heb wel sinds gister last van lichte buiksteekjes en nu beetje hoofdpijn maar heb ook weinig geslapen met die 2 kids erbij...t meisje van 4jaat kroop 's nachts bij ons in bed en kon behoorlijk snurken :S dus veel slaap heb ik niet gehad!!! Ga straks eerst lekker thuis douchen en heel mss stad in maar mss kruip ik ook nog wel ff lekker m'n nestje in hoor!! Fijne dag allemaal dames!!!
Wat heerlijk Mimully, zo'n moestuintje! Ik heb vorige maand ook wat kruiden geplant, en binnen alvast laten uitkomen. Hier kan ik al bieslook en peterselie gebruiken. Heerlijk hoor, verse kruiden. Ik kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt, als alles lekker gaan groeien. Ik kijk ook inderdaad uit naar ons tuintje! De tegels die er nu in liggen, liggen er waarschijnlijk al zo'n 30 jaar, dus die zijn wel aan vervanging toe. We moeten de komende weken er wel even hard tegen aan, maar dan hebben we straks een heel mooi tuintje.
hoh leuk hé zo'n moestuintje. Momenteel kan ik dat nog niet aanleggen want de plaats die voorzien is van een moestuintje ligt nog vol brokstukken Maar heb wel an sla en aarbei in een pot geplant zo kan ik er toch een beetje van genieten hihi Heb wel een paar fruitbomen : 2 perenbomen 1 appelboom een kersenboom een pruimenboom en een nectarineboom. Hopelijk groeien er vlug vruchten uit zal zo lekker smaken. Vorig jaar voor de eerste maal peren gehad . Was super! Denk dat het dit jaar niets zal zijn met die rare winter zijn de vruchtjes wss doodgevroren. Hier 1 hond en 1 kat en het ligt hier ook altijd vol haar *grrr* maar toch zie ik ze zo graag Gaat dan vandaag gaan werken nog tot u Ik zal blij zijn als die week van de alte dienst voorbij is hihi
Ja, ik ben ook heel blij met ze hoor. Eentje is bijna 12 en die andere wordt 9 dit jaar. Helaas hou je je huis gewoon niet zo schoon als je zou willen. Soms kan alleen niet wachten totdat ze er niet meer zijn. Gewoon wat minder geregel als je weg wilt. Zeker de oudste, die is blind en bijna doof, dus valt weleens uit. Gelukkig geen kinderen hier.
Zo weer terug.. Net even wezen kijken op de rommelmarkt.. uiteindelijk alleen maar bij de winkels iets gekocht hahaha Dochterlief was aan het zeuren niet te zuinig dus ben maar naar huis gegaan.. pffff Mijn pendel van Siepie is mei 2014 zwanger van een meisje. Hoop toch veeeeeeeel eerder zwanger te zijn
hi ladies, had vanmiddag al n bericht getyped maar was iets misgegaan en had geen zin om t weer te typen maar zo'n moestuintje vind ik ook heel leuk!! zo lekker verse groenten uit de tuin ben gek op lenteui hmmm...maar woon in n flat dus heb er helaas niks aan maar hoop als we weer een eengezinswoning krijgen dat we dan ook zo'n moestuintje hebben @momo haha ik vond de rommelmarkt ook niet veel aan hoor hebben alleen ff lekker bij de burger king gegeten hihi heb vanmiddag ff lekker geslapen was echt kapot!!! maar erg last gehad van mn buik lijkt zo op n eisprong en ook veel witte vloed mn cyclus lijkt wel erg in de war na die vmk!! ook mn temp is van slag...mss mn man straks maar overhalen om te gaan klussen hihi...ohh hihi hij komt net thuis zal mn charmes ff in de strijd gooien hahaha slaap lekker dames!!!
Hahahaha Klus ze Ik ga naar bedje.. ben zo doodop de laatste 2 dagen. En sinds vandaag kotsmisselijk dus duim heel erg hard dat ik zwanger ben! Ik ga ook nog ff klussen (bejaarden style want ik heb echt geen puf!)
@ momof hoh dat zou idd nog lang zijn hoop ook voor jou dat het veel eerder gebeurd dat je zwanger bent! @ mimully ja idd zal wel veel regeling zijn als ze al met 2 zijn. Hier maar 1 en kan het hier ook moeilijk heel proper houden maar onze zoon heeft er geen last van maar vind het ook niet leuk. In de zomer zit hij wel veel buiten dat scheelt wel ernorm @ rabia veel plezier gehad? hihi pfff gisteren is de laatdienst wel heel laat uitgelopen was maar thuis tegen 00u15 en vanmorgen om 7u30 was ons noah daar al. hopelijk is het vanavond beter en zal ik op tijd kunnen doorgaan. Hier verdwijnen alle klachten weer gevoelige borsten, gezwollen borsten, ongikrampen, misselijkheid allemaal weg
@ Xeniatje, das balen joh! Maar, het zegt niks natuurlijk! Hier kwam dag 34 en ging... Als ik (die ene) cyclus van voor de mk aanhou, had ik gister ongi moeten worden. Maar, NIKS! Helaas test ook negatief. Wel 's middags gedaan. Als het nu niet begint, dan ga ik zaterdag maar weer testen. Heb wel ontzettend veel puistjes. Zoveel heb ik zelfs tijdens de pubertijd niet gehad! En hele harde borsten. Ze doen geen pijn maar zijn gewoon keihard ("vol") als je ze voelt . Zijn er nog meer dames die deze week kunnen/gaan testen?
Goeie morgen dames Heb gelukkig weer m'n slaap ingehaald heb gister al vanaf de middag lekker in bed gelegen werd begin avond weer wakker toen heb ik ff de hond gedaan en tv gekeken!! En toen m'n. Man thuis was maar weer geklust ik ga toch ff m'n ovutestje gebruiken want heb nu ook rugpijn enzo en wil toch wel weten of mss door de vmk m'n ei mss wel eerder komt?! Gister was de test al heel licht positief dus jah ff afwachten dan maar...ik ga gewoon uit van. M'n. Cyclus van 29 maar zou dus mss wel wat korter kunnen zijn We gaan ff afwachten.... Morgen eerst n gewone test doen en de VK bellen!! @mimully ben benieuwd meis!!! Ik hoop dat je ongi uitblijft en ben benieuwd nAar zaterdag meis
Ik had ook vreselijke rugpijn. wel een week of twee. En een extreem hoog libido! Het liefste twee tot drie keer per dag! Dat is nu wel weer gewoon gelukkig. Vriend werd er helemaal raar van. Vaak is de eerste menstruatie vier tot zes weken na een mk. Hou dat maar in de gaten. Ik zit nu op 5 weken. Dus nog even geduld. Ha zei dat het eigenlijk altijd dan wel komt en anders vaak zwanger. Dus ik hoop nog even door...
Ok thnx dat wist ik niet!!! Zal t ff in de gaten houden dan moeten maar ff geduld hebben dan maar heb jij wel je ei gevoeld?!
Nee, volgens mij geen ie gevoeld. Wel een dag draderig slijm, maar dan had ik positief moeten testen. Volgens mij toch ongi geworden net. Had bij het afwegen een beetje roze. Dus voor de zekerheid maar een tampon ingedaan. Als het zo is, dan nu 35 dagen. Vind ik best wel netjes (wel lang... maar ja). Voor de mk een cyclus van 34 en dan nu 35. Nog even afwachten dus.
Hmmm ok ik heb ook negatief getest met ovu dus jah zal wel geen ei zijn maar gister toch echt n licht streepje!!! Oh nee meis ik hoop dat t niet doorzet hoor!!! Maar mocht t toch doorzetten is je cyclus idd wel erg netjes...ik hoop toch dat je niet ongi wordt meis!!!