Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Helaas. Toch een ongi. Wel blij dat het ongeveer dezelfde cyclus is. Hebben dus ook niet goed geklust hoor. Dat weet ik nu achteraf wel, haha. Ik heb zo'n app waar je op kan invullen. Die week dus niks.

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Klote :(

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Tja, aan de ene kant net zo rot als voor iedereen hier die weer ongi wordt. Wel blij dat de cyclus niet veel anders lijkt te zijn. Misschien lukt het nu weer zonder ovutesten. Vorige ronde gewoon volgens app. En toen zwanger.

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mimully jammer meis!!! maar idd wel fijn dat je cyclus niet erg veranderd is!! hopen dat t idd zo lukt voor jullie...
    ik ga deze keer er ook niet veel aan doen hoor idd bijhouden met wat ik voel in mn app en geen ovutesten en tempen dit keer...is toch helemaal van slag dus heeft nu ook geen zin...gewoon klussen alleen ;)
    en jij kan nu ook weer lekker aan de na je ongi en hoop op een plakbeebje!!!

5. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Ha meiden!
    Poeh jullie hebben er mooi wat afgekletst!!

Momof: ook van mij nog een welkom!

Jammer mimully dat je ongi bent geworden, maar wel een mooie cyclus weer!

Spannend rabia hoe je cyclus er nu uit komt te zien. Hoop voor je dat je ook alles snel weer op de rit hebt!

Hier ben ik afgelopen weekend weer ongesteld geworden! Dus zit nu weer op 32 dagen, hopelijk snel weer regelmatig...
    Ik heb alleen geen eisprong gehad, geen positieve ovutest en geen constante temperatuurverhoging gehad in de curve. Dus ik wil nog een cyclus afwachten en anders toch maar naar de huisarts..

Fijne avond meiden!

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @wrummel dankje meis!! balen van je ongi maar wel een stuk korter je cyclus das wel mooi!!! alleen geen eisprong :S ik zou idd nog ff een cyclus afwachten en dan HA bellen!!! ik zie dat je 3 dezelfde pendels hebt...hopelijk komen ze uit meis ;)

7. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Wat een mooie korte cyclus heb je gekregen Wrummel! Maar kan je ongesteld worden, zonder dat je een ei-sprong hebt gehad? Ik dacht namelijk altijd dat je dan altijd wel een ei-tje moet hebben gehad, om ongi te worden.

Kan het niet zijn dat je je ei niet gespot hebt? Vorige maand heb ik m'n ei ook niet gevonden. M'n ovu-testen knalde niet voldoende. Maar mijn temp gaf wel een hele duidelijke stijging aan. Kan het niet zijn dat je je ei gemist hebt?

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hoi hoi

@wrummel
    Thnx!

@eisprong
    Ik voel m elke maand maar nooit ongesteld(sinds geboorte zoon). Vind ik heel frapant.waar blijft dat ei dan als ik niet ongi word?

@hier
    Onzettend gaar! Zoon besloot vanacht wakker te worden en alleen maar in slaap te gaan vallen tegen mama aan. Pfoe na 40 min knuffelen (was wel heel fijn) kreeg ik hem terug gelegd.

9. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Zo, wat kletsen jullie hier af zeg :p Wel meegelezen de afgelopen dagen maar geen tijd gehad om te reageren...

@Momof; welkom hier, gezellig dat je meekletst. Pijnlijk verhaal over je eerste kindje, lijkt me erg moeilijk. Wel heel fijn dat je je leven toch weer op de rit hebt en zelfs voor een 4e kindje gaat! Hier een 'monster' van 2 jaar en spookt 's nachts ook nog steeds regelmatig om. Vaak is het speen en knuffel geven en dan gaat hij weer slapen, maar ja het blijft een gebroken nacht :( Merk aan mezelf, nu hij wat ouder wordt, dat ik het nu echt zat begin te worden. Steeds vaker denk ik: slaap nu eens door! Maar ja wat doe je eraan.. Zal vanzelf wel goed komen :) Oja wat betreft je ei, die wordt gewoon weer opgenomen door je lichaam... Wel gek dat je maar niet ongi lijkt te worden!

@Fien; het schijnt te kunnen, geen ei maar wel ongi...

@MiMully; jammer van je ongi maar wel fijn dat je lichaam schijnbaar niet heel erg van slag is door de mk.

@Wrummel; fijn dat je cyclus weer korter is, maar als je idd geen ei hebt zou ik niet te lang meer wachten met naar de ha gaan...

@Rabia; je lichaam houdt het wel spannend he! Vandaag moet je weer testen toch?

Verder weet ik het niet meer, sorry dames! Iedereen fijne Koninginnedag gehad? Vond het wel een bijzondere dag hoor. En wat zag koningin Maxima er fantastisch uit in haar koningsblauwe jurk! Prachtig gewoon! Hier niet zo heel veel gedaan. Even over de markt geweest en verder rustig aan gedaan. De dag ervoor naar 90's XXL geweest maar daar was niet zo heel veel aan. Zonde van de 23 euro per kaartje! Zoonlief was uit logeren bij mijn schoonouders. Dan denk je ff lekker uit te slapen, maar dat staat niet meer in mijn woordenboek blijkbaar :D kwart voor 8 wakker. En kan dan ook niet meer slapen, word dan onrustig en wil dan naar zoonlief :) Die had gelukkig wel goed geslapen ;)

10. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Goedemiddag dames!

Hier vandaag een heerlijk rustig dagje! De afgelopen dagen zijn zo druk geweest met werk, dat ik mezelf een relax-dagje heb gegund!

M'n ongi is gelukkig al heerlijk voorbij! Eigenlijk duurt m'n ongi maar 2 dagen, en daar ben ik wel heel blij mee. Op wat spotting na, heb ik nergens meer last van.

Gisteren ben ik bij een oude vriendin geweest. Ik heb haar verteld over onze kinderwens, en dat we hier net mee zijn begonnen. Ze was heel erg enthousiast, en hoopt mee dat het snel raak is. Ze heeft zelf al 2 meiden, en vindt het heerlijk om moeder te zijn. Wat me wel raakt, is dat ze het financieel niet makkelijk hebben. Haar vriend en m'n vriendin, hebben net voor de economische crisis een huisje gekocht, en zijn appartement te koop gezet. Er was immers een kleine op komt, en ze wilden graag wat meer ruimte. Het appartement heeft een aantal jaar te koop gestaan, maar er was weinig animo voor. Nu verhuren ze het gelukkig, maar daar hebben ze ook aardig wat problemen mee ondervonden. Tel hier bij op dat haar vriend meerdere keren zijn baan is verloren, en het plaatje is compleet.

Ik hoop echt dat de economische crisis snel voorbij is, en niemand meer zit met geldproblemen. In mijn omgeving merk ik ook dat steeds meer mensen hun baan verliezen, of hun contract niet meer wordt verlengd. Hopelijk is deze tijd snel weer voorbij.

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje klopt heb getest vandaag maar was negatief en heb VK gebeld en die zei ook dat t toch vmk was geweest!! Ik kan gewoon weer verder gaan om zwanger te raken en ze zei ook dat alles dan m'n lichaam uit was...heb alleen wel last van m'n buik nog beetje zeurende pijn maar goed we zullen zien wt t deze ronde gaat brengen dan!!!

Heb vandaag m'n boxspring gekregen en ben super blij!!! :) alleen brachten die mannen t niet naar boven en moest ik t zelf doen :S heb m'n schoonvader gebeld en die kwam met mijn zwanger helpen!! Zat ook gen extra matras bij wat ik wel dacht maar heb nu bij t goed (kringloop) hele mooie dikke tweedehandse matrassen van auping en zagen er nog best mooi uit!!! Zijn normaal vet duur nu 50,- voor beide matrassen betaald ;) nu n lekker hoog bedje!! Wat ga ik lekker slapen vanavond :p Hihi
    Moet alleen nog ff de nachtkastjes grijs spuiten en dan is alles klaar :D
    Ben nu ff aan t oppassen en daarna bij m'n schoonouders eten!! :)
    En dan straks m'n bedje uitproberen :D

12. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ rabia hopelijk spot je vlug uw eitje! wat leuk een boxspring! als ons boven opgedaan is krijg ik ook een nieuw bed en ik wil ook een boxspring. Groot gelijk dat je de amtrassen tweedehandskoopt want iss je betaalt je anders blauw! Veel plezier vnavond in je bed ;)
    @ wrummel amai u cyclus is bijna in de helft korter geworden goed hé als je volgende maand terug geen ei spot zou ik idd ook naar de HA gaan.
    @ mimully wat jammer dat je ongi geworden betn maar goed dat je cyclus niet teveel van slag is!
    @ baukje ik ken dat gevoel ook van nooit meer uit te slapen. Ik ben ook altijd vroeg wakker en opgewonden om zoonlief op te halen en bij mij te houden. Hij kwam ook vaak snachts wakker en beginnen wenen. Nu komt hij snachts soms nog wakker maar kruipt hij dan uit bed en komt heel stilletjes in ons bed liggen (wat we natuurlijk niet voelen) kom je dan smorgens wakker met zoonlief in je armen :) zaaaaalig gevoel :)
    @ fien idd laat die economische crisis maar vlug voorbij zijn. Hier ook al enkele opgemerkt die hun baan verliezen! ik heb tot nu toe ook nog geen vast contract dus laat ons hopen dat ik in september 1 krijg :)

hier vanacht niet goed geslapen :( wakker geworden om te plassen, en ik slaap veel op mijn buik maar kwam er steeds van wakker omdat mijn buik drukte heb dat nog nooit gehad dat ik neit op mijn buik kan slapen. vanmorgen en deze middag toch weer even misselijk geworden en dan iets kleins gegeten en was terug beter nu misselijkheid weg hoh vind het spannend dat ik maar vlug mag testen Nog iemand die bijna mag testen?
    straks met zoonlief naar de orthopedist, kweet zonder wat hij te zeggen heeft

13. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    welke apps gebruiken jullie?

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Baukje
    Thnx
    Ja ik vind het ook vreemd. Misschien omdat ik nog een keer of 5 per dag bv geef dat ik niet ongi word?

@Fien
    Wat erg zeg voor je vrienden. Hopelijk gaat het gauw beter dan!

@Rabia
    Dus jij ligt straks de hele middag te chillen op je bedje? hahahaha
    Wel stom dat je het zelf naar boven moest sjouwen.

@Xeniatje
    Blugh druk op je buik is niet fijn..

@Hier
    Ook een rare nacht gehad.. midden in de nacht wakker in een hoestbui, voelde alsof iemand me verstikte. Snakte ook echt naar adem.. heel eng en vreemd!
    Terwijl ik verder helemaal geen last van mijn keel of hoesten heb.
    Vandaag naar een vriendin geweest, flink gelachen alleen dochter heeft ergens last van en ik kan niet ontcijferen wat er nou precies aan de hand is. Ze heeft issues met haar vader maar weet niet of dat is waar ze last van heeft.
    Verder ben ik ontzettend gaar. Heel moe de laatste nachten en elke dag misselijk.
    Ik ga ff een andere huisarts zoeken want die van mij zit een dorp verder op

15. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    @ xeniatje, ik gebruik womalog. Wel de gratis, dus bij openen reclame. Maar dat kun je gewoon wegdrukken. Wel spannend. Wanneer ga je testen?

Hier helemaal geen last van de ongi. Normaal wel iets krampen maar nu niks. Wel iets meer bloed. Lees; om de drie uur verschonen. Normaal om de vier uur. Maar als dat alles is...

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @xeniatje wat vervelend dat je je zo voelt!! Maar wel spannend dat je gauw mag testen!!! ;) ik duim voor je meis
    Ik gebruik P Tracker Lite als app!! Vond deze heel fijn...deze is gratis maar hebt ook eentje waar je voor moet betalen!!

@momo haha nee hoor moest vanmiddag oppassen en en Nu bij m'n schoonouders!! Ga ff eten hier en dan nat huis heen moet m'n nachtkastjes nog doen!! Mar kruip wel lekker vroeg m'n bedje in en lekker t. Kijken natuurlijk!!! Hihi....

Hier echt veel buikpijn en rugpijn en veel witte vloed...snap er niks van m'n ei hoort pas volgende week te komen en is nog maar een week na t eerste bloeden :eek: mar eergisteren was m'n ovutest heel licht en gister negatief maar symptomen worden erger!!! Heel vreemd maar ik ga straks toch ff met m'n man ons bedje uittesten :p haha gewoon lekker veel klussen deze maand!!!! :D

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @momo wat vervelend en klinkt ook heel eng als je zo naar adem moet snakken :eek: en ook vervelend van je dochter hoop dat je er een beetje achter kan komen wat t nou precies is?!

18. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Rabia, klinkt mij heel bekend in de oren hoor, die witte vloed. Had ik ook. En dus heel hoog libido. Heeft helaas niks opgeleverd nu. Ik denk dus dat het wel bij een mk (kan) horen.

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Rabia
    Heeerlijk vroeg je nieuwe bed induiken hahahaha
    Nee ze zegt zelf dat ze ook niet weet waar het aan ligt dus ja.

@hier
    Schoonoudjes kwamen allllleee spullen die nog van mijn man daar lagen brengen. Super leuk om doorheen te kijken maar pfoe wat een stofzooi.Man zwaar chagerijnig maar met mijn hulp waren we dr in een uur doorheen.. 3 grote bananendozen oud papier, dochterlief blij met allemaal schriften en leuke dingetjes en nu hebben we een grote doos vol oude boeken van zijn studie en een donut-ijzer enzo.. kei gaaf! En een boek om spaans te leren.. helemaaaal gaaf :D

Nu maar ff lekker koken, we eten Ajam Paniki

20. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Haha ja gaat snel he dat kletsen Baukje?
    Wel jammer dat dat feestje niet wat was, maar fijn dag je je zoon weer lekker bij je hebt :)

@rabia, wel raar dat je dat bed zelf omhoog moest brengen. Is toch niet veel moeite voor hun?
    Misschien heb je je ei wat eerder nu!

@fien, ja moet wel kunnen inderdaad een menstruatie zonder ei. Maar als je echt regelmatig bent, mag je er vaak wel vanuit gaan dat je er een hebt gehad. Dus afwachten!

@xenia, je hebt wel wat symptomen hè? Spannend hoor!

@momof, wat raar van je dochter of niet? Wat jammer dat het zo gaat hè, je wilt het liefste dat alles zo goed mogelijk verloopt voor je kinderen, maar helaas pakt het niet altijd zo uit.. Hopelijk kom je er snel achter wat t is!

@mimully, fijn dat je ongi alweer minder wordt!

Ik gebruik trouwens geen apps voor mijn cyclus, maar klinkt wel interessant! Misschien ook eens naar kijken..

Hier alleen nog beetje spotting. Het rare is dat ik nog veel last heb van mijn buik, dat trekkerige gevoel alsof je hevig ongesteld bent, alleen is er niks. Snap er niets van. Had voor de zekerheid een ovutest gedaan en hij was zowaar donkerder dan alle andere testen vorige maand! Nog niet positief hoor, maar echt een duidelijke tweede streep. Ik temp ook gewoon door, dus kan niks missen :p.

Nu nog ff sporten, fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina