@ nichelle proficiat! ene dochter @ arma leuk dat je cyclus korter komt zo moet je steeds minder langer wachten op de uitslag @ fien wat leuk dat je jou tuin (momenteel zandbak ) ziet veranderen zal zo fijn zijn deze zomer verlang al om de foto's te zien! @ rabia ik duim voor je dat mei jou maand wordt! hier nog steeds geen ongi eergisteren een test gedaan maar was negatief. Hoe lang kan je lutale fase zijn?
Xeniatje, hoelang de lf is, geen idee. Maar het is wel spannend zo! Hoop dat je snel duidelijkheid, en vooral roze natuurlijk, hebt!
Jah opzich kan t wel alleen zou ik niet alles zo fanatiek doen en zeker niet elke dag zoals t eigenlijk moet!! Mss 2 a 3 keer per week dan soms zit ik ook wel met mijn werk en fantaseer ik wel hoe ik t zou gaan doen als ik zwanger ben!! Want ik geef op vrijdag wel 4uur achter elkaar les!!! :S zou ik t dan wel volhouden of niet?! Mja zo ver is t nog lang niet!!! Moeten eerst zwanger worden hè
@xeniatje geen idee meis kan per vrouw verschillen!! Ik heb wel verschillende lengtes qua cyclus wel maar m'n LF was altijd 13 en daarna m'n ongi dus jah als ik op dag 14 niet ongi wordt dan zou ik de dag erna wel kunnen testen denk ik!!! Meesten hebben toch tussen 10 en 15 ofzo
Volgens mij is een gemiddelde LF rond de 14 dagen xeniatje. Maar dit kan een paar dagen verschillen per persoon. Kan het misschien zijn dat je een laat ei hebt gehad, en daarom nog niet ongi bent of positief hebt kunnen testen? Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Het is niet fijn om zo in de onwetendheid te zitten.
Goedemorgen! Jij was idd al vroeg zeg! Pluk de dag of geen leuke plannen? Hier wachten tot vriend wakker is. Dan de babywinkel in voor een kadootje. Dus eerst maar even de stofzuiger door het huis heen.
@Mimully Quinn vond dat hij me wakker moest maken om 5:45. Toen ik de kleine man weer in bed had, was ik inmiddels zo wakker dat ik maar opgebleven ben. Hij heeft zijn eerste slaapje dus al achter de rug. Schoonoudjes komen zo en vanavond gaan we daar heen. Ik ga vanmiddag dit knutselen met mijn meisje: Plastic Bottle Birdhouse | FaveCrafts.com
Goeie morgen dames!!! Ik heb niet zo goed geslapen was heel vaak wakker en kon dan niet in slaap vallen, was om half 4 klaarwakker :S Ik mag weer op t wachtbankje hoor!! Ik denk dat ik m'n ei al wel heb gehad nu hoor!! Nu t lange wachten weer ik moet straks alleen ff 2uur lesgeven maar niet echt veel zin, moet jog ff 2 choreo's maken!! @mimully ik ben gister ook nog prenatal ingelopen en kijk dan toh automatisch al voor mezelf wat ik leuk vond enzo!! :S heb jij dat ook?! @momo hahahaha hoe jij dat zegt achoonoudjes!!! lig helemaal in n deuk hier dat lijkt me ook wel zwar hoor als je eenmaal kids hebt en die zo vroeg wakker zijn!! En wat leuk dat je gaat knutselen net je meisje!!! Veel plezier!!! Fijne dag allemaal
@momof3, dat ziet er leuk uit! Knutselen is het beste om te doen met dit weer idd. Bij jullie ook zo troosteloos? @rabia, jazeker! Vooral in maart natuurlijk al. Toen hebben we nog niks gekocht gelukkig. Volgens mij vinden de buren het ook wel raar. Is toch jammer dat het voor ons nog niet zo mocht zijn. Dat weten ze ook. Als iemand trouwens nog ideeën heeft voor een leuk kadootje? Het is hun derde meisje dus kleertjes vast genoeg!
@mimully jah echt gaat dan zo kriebelen!! Jah en voor jullie ook moeilijk natuurlijk!! Maar ik hoop dat je gauw kan babyshoppen mei wordt onze maand hier!!! En de andere dames ook natuurlijk die op t wachtbankje zitten!! Good luck Girls en de dames die hun ei krijgen heel veel plezier met klussen!!
Hoi dames op het wachtbankje, ik hoop voor jullie allemaal mooie februari kindjes! Succes met wachten!!
Goedemorgen dames, wat zijn jullie al lekker actief op de vroege ochtend! @Momof; jij was er wel heel vroeg uit hoor, deze ochtend Maar ik kan me voorstellen dat je niet lekker meer kan slapen, wanneer je eenmaal bent wakker gemaakt. Het is inderdaad goed knutsel weer vandaag. Jammer dat het niet zo mooi is als gisteren. @Rabia en Mimully; vinden jullie het zelf niet moeilijk om een babywinkel in te stappen? Als het voor een kraamcadeau'tje is, is dit natuurlijk anders. Maar ik vermeld zulke winkels liever nog even. Voor mijn gevoel ben ik er dan helemaal te veel mee bezig. Ik ga nog niet voor shoppen, voor een eventuele zwangerschap. Hoewel online kijken ook heel leuk is, haha! Hier heb ik gisteren weer een grote slijmprop verloren (sorrie voor de heerlijke details weer, haha). Hetzelfde eigenlijk als de eerste maand. Hierbij zat ook weer een klein beetje oud bloed. Ik denk dat het weer een voorbode is, dat mijn vruchtbare dagen zijn begonnen. Ik verwacht m'n ei nog niet, maar misschien is ze deze maand wel een aantal dagen eerder.
@Rabia Ik zeg altijd schoonoudjes Om half 4 wakker.. bleeegh das niet fijn. @Mimully Geen regen ofzo maar wel harstikke grijs Luiertaart met verzorgingsproducten? Offeuhh Oh baby! Maybe one day! / Cupcake onesies baby gift - perfect homemade gift idea. so cute! (die doosjes kun je bij blokker kopen ... 2 voor 1,49) @Hier Misselijk misselijk en nog een misselijk.
@fien jah ik vind dat soms idd wel moeilijk jah...maar was gister met m'n vriendin die zwanger is en zij wou graag ff prenatal in, dan kan ik natuurlijk moeilijk nee zeggen!!! Maar vind t daarentegen wel leuk om voor haar naar spulletjes te kijken Wat spannend voor je meis en mss komt je ei dan al gauw ben benieuwd!!!
Ik las trouwens net een stukje, wat ik heel erg logisch vind klinken. Tijdens je onvruchtbare dagen schijnt je baarmoeder afgesloten te zijn met een slijmprop (net zoals bij een zwangerschap, om het kindje te beschermen). Wanneer je vruchtbare dagen aanbreken, verlies je die slijmprop. Dus dat wordt weer goed aan de klus deze dagen!
@Fien nou meis ik zou zeggen klussen!!!! Hihi...moet je niet nog weer naar buitenland de komende dagen?!
@Nichelle dankjewel meis!! hoe is t verder met jou? @mimully ziet er echt heel leuk uit!!!! @momo haha jah klinkt zo grappig!!! jah bleghhh weet ook niet hoe dat komt ik slaap laat en vaak wakker, moest ook deze nacht vaak naar de wc!!! gister ook de hele dag al en vandaag ook weer :S vind ik zo irritant maar is echt n familiekwaal!!!
ik ben zeker wanneer ik mijn eisprong gehad heb. ik heb het gevoeld en ik had een postitieve ovutest. Een paar dagen geleden had ik een opgeblazen buik en ongikrampen en ik dacht dat ze daar waren maar de opgeblazen buik is verdwenen en de ongikrampen bijna ook. maar nog steeds niet ongi dus... @ momof amai hij was vroeg op wij hebben daar wel veel geluk in meestal is hij om 7 uur wakker dus cava nog. wat leuk met de schoonoudjes @ rabia terug op het wachtbankje nog even en je weet meer veel succes met het lesgeven @ fien ik ga graag kijken in babywinkels heb er veel pleziet in maar soms ook van pfff wanneer ik? ken je dat @ mimully heel leuk gedaan!