@xeniatje spannend meis!! Weet je al wanneer je wilt gaan testen dan?! Hoop voor je dat t raak is hoop dat ons lijstje hier gauw meer roze wordt
Ik herken dat zeker xeniatje. Maar ik probeer dat gevoel toch van me af te zetten. Het overkomt ons, wanneer de tijd er rijp voor is. Maar ik kan me voorstellen wanneer je al langer bezig bent, hier anders over denkt. Hopelijk test je binnenkort positief! Mimully; wat een leuk cadeau'tje! Ziet er heel erg leuk uit!
Sorry dames ff een ego berichtje :S maar ik dacht gister al dat ik n beetje gevoelige borsten had maar ik voel t nu toch echt wel hoor, als ik erop druk zijn ze toch gevoelig en n beetje zeer mja heb net m'n ei gehad is dat wel normaal zo vroeg?! Snap er niks meer van en normaal is zere borsten bij mij geen goed teken!!! snap niks meer van m'n lichaam!!!
Ik zou je echt nog niet druk maken Rabia. Je zit volgens mij nog maar een aantal dagen na DPO. Waarschijnlijk maakt je lichaam nu veel progesteron aan (gebeurd altijd na een ei-sprong), waardoor je bepaalde symptomen ervaart. Nog een aantal dagen geduld, en dat heb je hopelijk je innesteling. En vanaf dat moment zou je zwangerschapssymptomen kunnen waarnemen. Maar volgens mij hebben aardig wat zwangere vrouwen last van hun borsten hoor. Die kunnen ook ineens een cup-maat groeien, wanneer je zwanger bent. Dus dat zou eigenlijk alleen maar een goed teken moeten zijn.
@rabia duurt weer lang he dat wachten. En dan nog weer van die rare klachten.Snap dat je je lijf even niet meer vertrouwd. Hoop dat het goede voortekenen zijn. @fien dat wordt aan de klus dan fien. Veel plezier @ mimully ziet er erg leuk uit zeg. @ xeniatje spannend zeg ik duim voor een positieve test voor je @momof pfff jij was er vroeg uit zeg. Hoop dat je morgen wat langer kan blijven liggen Gisteren heel de dag bij mijn schoonmoeder geweest vl moest laminaat leggen dus alle vrouwen gingen naar de ikea. Heb een mooie nieuwe salontafel gekocht. Die zochten we nog. Onze woonkamer is nu helemaal af echt genieten. De tuin is ook bijna klaar vandaag nog wat planten geplant ziet er echt heerlijk uit. Nu alleen nog onkruid weghalen en dan zijn we voorlopig weer klaar. Morgen maar eens rustig aan waren 2 drukke dagen.
@fien dankje meis wist ik niet dat dat daardoor kwam!! Ik wacht gewoon "geduldig" af!!! Bah die wachtweken zijn niks aan dn zijn nog maar net begonnen hier mja helaas heeft bij mij zere/gevoelige borsten helaas geen positief effect heb dan altijd m'n ongi!! Maar goed dankjewel meis nu weet ik weer wat meer Ik kruip nu lekker m'n bedje in moet er morgen weer vroeg uit!!! :S
Graag gedaan Rabia! Ik kan me voorstellen dat het lastig is om het van je af te zetten, helemaal na je vmk. Maar het is nog te vroeg voor je ongi, en ook nog te vroeg om echte zwangerschapssymptomen te ervaren. Ik heb af en toe ook wel eens last van symptomen, vroeg in mijn cyclus. Ik zou me daar gewoon nog niet druk om maken. Die hormonen in ons lichaam, laten ons rare dingen voelen af en toe. Zet het even lekker van je af, en denk er niet te veel aan. Dan is het wachten zo voorbij, en kun je hopelijk een mooie test laten zien. Slaap lekker trouwens dames, ik duik zo ook m'n bedje in!
@Mimully Gaaf!! hihi *bloos* @Rabia vervelend van zo vaak savonds naar de wc moeten. Ach meis dat wachten maakt je ook hartstikke gek. @Xeniatje Spannend. @Arma Oh heerlijk als alles bij elkaar komt en af is. @Hier Manlief zegt gister dat hij zeker weet dat ik zwanger ben, ben schijnbaar niet te genieten en nog steeds elke dag misselijk enzo. Vandaag weer naar schoonoudjes en dan thuis lekker de kids in bedje (normaal proberen we de kleine man bij schoonoudjes in bed te leggen maar hij wil nu niet.
@momo jah wordt er gek van!! En nog 2 weken wachten :S bahh....ik hoop dat je manlief gelijk heeft meis spannend!!! Vanochtend weer gewerkt...nu thuis en zo ff douchen en eten maken!! Blijf vanavond bij m'n moeder en zusje slapen, omdat m'n zusje dat graag wou!! Mss vanavond wel n biosje pakken en mss morgen ook nog wel naar bios met moeders!!! We zien t wel hebben jullie dames nog plannen?? Heb trouwens nog steeds last van witte vloed maar geen buikkrampen meer!! Ach jah maak mezelf weer helemaal gek!!! As usual :S
@ momof hopelijk heb je snel een kanltest. Wanneer test je? @ rabia ja ons lichaam kan flink de zot houden he ik had ook allerlei symptomen na mijn eisprong en die zijn nu wel verdwenen. hier nog steeds geen ongi. vanmorgen een zwtest gedaan maar die is negatief dus blijven wachten tot mijn ongi zin heeft om af te komen. kom er gek van! ik wil beginnen aan de volgende ronde! vandaag onze trouwringen gaan kiezen! en morgen naar een babayborrel lekker druk weekendje maar nu even bankhangen hihi
@xeniatje jah idd om gek van te worden jah!!! Ik hoop dat je gewoon niet zo snel HCG aanmaakt en dat je straks toch n positieve test in handen hebt meis!!!
@ rabia ja dat zou inderdaag heel mooi zijn maar ik heb al ene paar keer last gehad van ongikrampen en voel me totaal niet zwanger maar hopelijk krijg jij gelijk
@xeniatje; geen bloed, geeft moed! Zoals je niet ongi ben, kun je natuurlijk gewoon zwanger zijn. Hopelijk heb je meer duidelijkheid de komende dagen. Heb je helemaal geen last meer van symptomen? Vandaag ben ik gezellig met m'n moeder gaan shoppen! Omdat ik morgen standby sta, en dus niet bij haar langs kan gaan, hebben we er een gezellig shop-dagje van gemaakt. Ik ben vandaag voor het eerst in de Primark hier in NL geweest. Wat was het druk daar zeg!! Nu weet ik dat het een populaire winkel is, omdat de prijzen zeer laag zijn. Maar het was niet fijn winkelen in die drukte. Uiteindelijk ben ik wel geslaagd, en heb een paar leuke dingen daar kunnen kopen. Ik wilde eigenlijk vandaag beginnen met m'n ovu-testen, maar ik ben natuurlijk heel de dag weg geweest. Dus dat wordt waarschijnlijk morgen een testje doen. Ik heb zo'n gevoel dat m'n ei niet lang meer op zich laat wachten. Vandaag weer veel slijm, en steken bij m'n linker eierstok. Het zou mooi zijn als ik deze maand eens een vroeg ei zou hebben. Haha, dat scheelt dan alweer een paar dagen wachten.
@ fien nee helemaal geen symptomen meer Dat klinkt als een superleuke dag! Altijd leuk als je een paar dingen op de kop kunt tikken voor niet veel geld. Wij hebben vandaag ook gaan winkelen (noah is uit heel zijn kleerkast gegroeid pfff) en het was ook enorm druk waarschijnlijk met dat slechte weer. Hier in de action ook een paar dingen op de kop gaan tikken. Ondertussen ook gaan vragen wanneer de wegwerpcamera's binnenkomen en als ze nog binnenkomen. Het zou voor onze trouw zijn en daar kosten ze niet veel geld. En ook omdat ik er nergens anders vind Is inderdaad tof he een vroeg ei. ik duim voor je dat het een vroeg ei is. Wel handig dat je het zelf een beetje aanvoelt wanneer jou ei aankomt. Ik voel dat de dag zelf maar neit van voordien ofwel heb ik dat nog niet door hihi Juist alle adressen op de PC getypt weer een werkje klaar
De action is ook een super winkel! Daar kun je ook hele leuke koopjes scoren! Ik kom daar ook heel graag. Kun je ook niet op basis van je slijm (klinkt een beetje raar, ik weet het haha), niet je vruchtbare dagen een beetje bepalen? De eerste 12 dagen na mijn menstruatie zijn over het algemeen vrij droog. Daarna voel ik het natter worden. Dat is voor mij een teken dat m'n vruchtbare dagen zijn aangebroken, of er heel snel aankomen. Misschien is het een idee om dat eens op te schrijven voor jezelf. Maar waarvoor wil je wegwerpcamera's kopen? Om jullie trouwfoto's te laten maken? Heb je zelf een goede camera om wat foto's te nemen? Ik persoonlijk vind wegwerpcamera's niet zulke super foto's maken. Digitale camera's zijn tegenwoordig echt niet zo duur meer, en die foto's kun je ook makkelijk zelf bewerken.
nee deze maand geprobeerd mijn evolutie van mijn slijm bij te houden maar snapte er niets van maar zal het eens proberen zoals jij het zegt met opschrijven mss dat ik het dan wel duidelijker zie Nee hoor de trouwfoto's maken we zelf met hele goede camera's maar we willen een paar wegwerpcamera's in de zaal leggen zodat andere mensen foto's kunnen trekken van het feest. maar de belangrijkste foto's en de foto's voor in de album zijn allemaal door gepersonaliseerde camera's genomen Mijn album zou ik ook graag digitaal maken. en ja idd de action vind ik ook gewoonweg super veel mooie dingen voor weinig geld!
Ik denk dat je ovulatie, in plaats van evolutie bedoeld, haha. Ik heb trouwens van de week een fijne app gedownload, die al je symptomen ook bijhoudt. Ik vind de app eigenlijk best handig, omdat ik makkelijk kan terugkijken, wanneer ik welke symptomen al had. Normaal schrijf ik die eigenlijk ook niet op, maar het is wel handig. Wellicht kun je een bepaald patroon terug zien, wanneer je het voor een paar maanden bijhoudt. Mijn app heet trouwens p tracker. Misschien ook wel handig voor jou?
Ff egoberichtje sorry! Had zojuist een positieve ovutest in mn handen, nog helemaal niet verwacht maar wel blij mee, is mn ei weer wat eerder! Zometeen maar ff gezellig maken slaap lekker dames!