Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Sfeertje83, Feb 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

Jan 31, 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Als het goed is hier een foto van mijn nagels :D

Attached Files:

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Hihi jah kijk er niet heel vaak naar hoor maar hebben idd wel leuke programma's toevallig wel vandaag 3 leuke erop!!
    Jah idd lopen bijna gelijk Hihi...heb jij ook n cyclus van 30dagen?! De vorige keer had ik m'n ei al op dag 15/16 dus dat zal al over 7/8 dagen moeten zijn mja we wachten wel af en zou leuk zijn deze ronde ook beide een posi test te hebben Hihi... ;)

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Mooi hoor!! Ook leuk met die glittertjes eronder ;) is ook wel mooi strak gezet :)

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Nou om te kijken of ik in de tussentijd ongesteld wordt. Zo niet dan weer testen, is die negatief dan moet ik terug naar de ha en gaan ze pas verder kijken.

5. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere

Ja ik doe m'n best om vriendinnen met haar te worden (klinkt zieliger als dat het is :p)

Ik ben er nog nooit geweest maarja lijkt me wel grappig

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere

Nee moet echt tot het eind vd maand wachten tot ze iets wil doen.

Het zou helemaal super zijn als ik gewoon zwanger blijk te zijn maar ik ben inderdaad bang dat ik een cyclus heb overgeslagen of erger:(.

Maarja zit dus tot het eind vd maand in onzekerheid

7. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

Jan 31, 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Jeetje lees het nu pas! Heftig zeg! Heel veel sterkte voor jou en je vriend de aankomende tijd!

9. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Nee moet nog een maandje afwachten tot ze verder gaan kijken wat het kan zijn.

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    @sfeertje83 ziet er mooi uit:D!

Zo.. Volgens mij heb ik nu overal op gereageerd:p!

Wij hebben sperziebonen met kipscnitzel(?!) en krieltjes.

Heb net een kraamkadootje in elkaar gezet voor een ex collega van m'n man. Wat vinden jullie:D?

Een luiertaart met doekjes, een slabbetje, een rompertje, een speen en een speendoekje.

M'n eerste kraamkadootje en vind het best goed gelukt:p

Nu nog even lekker met m'n mannetje op de bank en morgen weer hard aan het werk!

Slaap lekker allemaal!

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @nichelle haha jah maar toch leuk denk ik met z'n allen naar de beurs :p en vervelend dat je zo lang moet wachten zeg!! Ik hoop dat er gauw nieuws komt desnoods toch ongi dan kan je in ieder geval verder!! Hoop dat t niks ernstigs is, mja vast niks gewoon positief blijven meid (ook al is dat soms moeilijk)!!
    En dankjewel jah vind t echt erg voor hem...kreeg net dit berichtje van m'n nichtje van 12: Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, en de dokters schrokken. Ze vonden klonten in mijn bloed, stenen in mijn maag, en ze vonden jou in mijn hartje, en ze kregen het er niet uit. Stuur dit door naar iedereen die niet kwijt wilt. Als je het 4x terug krijgt, ben je echt geliefd XX
    Nou dacht dat ik n hartverzakking kreeg...dacht gelijk nee niet nog meer slecht nieuws maar was toch n lief berichtje haha...
    En ik kom uit Enschede, komt je ook hier vandaan of?!

12. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

Jan 31, 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijne avond Nichelle!

Rabia.. wat een lief berichtje.. Maar ik zou in eerste instantie ook schrikken hoor!

13. Frummel2

Frummel2 Actief lid

Feb 1, 2013
    246
    0
    0
    voor mijn man wel maar voor mij na een tijdje maakte ik me daat niet meer druk om en wou al snel een tweede hihi

eigenlijk moest ik plat liggen maar ik en niks doen ahum, dus moest om de drie weken het ziekenhuis in met bloedingen eerst 1 nachtje toen 3 nachten en laatste keer een hele week en toen werdt ie uiteindelijk gehaald na een nacht met krampen hebben gelegen.

maar de ene zwangerschap is anders dan de andere zwangerschap dus ga der van uit als ik zwanger mag raken dat het allemaal goed komt ;)

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Ik vind dat ook altijd zo leuk zo'n luiertaart Hihi...
    Geniet nog ff lekker van je mannetje op de bank en slaap lekker!!
    En Werkze alvast voor morgen ;)

15. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

Jan 31, 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo hehe, het is gelukt met mijn ticker!

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Hihi jah Pff schrok me rot :eek: heb m ook ff naar n paar mensen gestuurd en Zeiden allemaal wil je me niet meer zo laten schrikken haha....

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Yeahh!!!! Hihi...heb je je ei al gehad?!

18. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Dit is officieel voor mij pas de 1e ronde. Ik weet dat mijn normale cyclus rond de 30 dagen is. Maar dit kan iets korter of langer zijn. Het zou wel heel leuk zijn als het meteen raak is, maar daar ga ik maar niet vanuit. Dan kan het alleen maar meevallen. Maar het zou wel heel leuk zijn hoor!:D

19. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

Jan 31, 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    ja ik denk van wel haha.
    Maar ik ben lang aan de pil geweest. Dus weet niet precies mijn cyclus. Ik ben uit gegaan van 28 dagen. Heb een app op me telefoon staan. En die gaf aan dat ik mijn ei gehad heb afgelopen weekend.

20. Frummel2

Frummel2 Actief lid

Feb 1, 2013
    246
    0
    0
    woh wat zijn we al weer ver heb het wel allemaal door gelezen maar weet niet meer de vragen die er gesteld zijn hihi 1 weet ik
    wat voor werk we doen haha

ik werk in de huishoudelijke thuishulp dus oudjes helpen bij de huihouding

Rabia84 heel veel sterkte is nooit leuk als we afscheid moeten nemen pfff

Share This Page