Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    +1!

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    ? Jij ook? Of bedoel je dat niet?

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Nee hoor, dat bedoelde ik niet. Hier nog geen ovutesten. Ik doelde meer op de facebook " vind ik leuk". Maar had geen zin om dat te typen. Was nu wel sneller geweest, haha.

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje haha veel plezier!!! ;) fijn dat je ei al wat eerder is!!!

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Rabia
    Snap ik!!
    Ja ik hoop ook dat mijn man gelijk heeft.
    En nog naar de bios geweest?

@Xeniatje
    Wil eigenlijk wel weer testen maandag maar denk dat het nog te vroeg is.
    Mooie ringen gekozen?
    Oh vriendin van me had dat ook op dr feest, wegwerpcamera's. Levert wel leuke fotos op maar als de drank in de man is, worden de fotos steeds minder hahahahaha

@Fien
    Lekker! Shoppen!! Ik hou ervan hahaha
    Hier hebben we nog geen primark in Brabant

@Baukje
    Ohh relaxt :D

@Hier
    Gisteravond nog staan poetsen hier hahaha, kwamen terug van een verjaardag en heb nog doodleuk de keuken schoongemaakt om 22:30.
    Gister kregen we ons ernstig verlaatte huwelijks kado binnen dat we kregen van schoonzus,schoonbroer en hun aanhang.
    Gigantische plexiglas plakaat met een door ons gekozen foto erop. Geloof dat ie 1 meter hoog is en 60 cm breed.
    Super gaaf... is er een hoekje beschadigd omdat de bezorgservice er niet netjes mee omgegaan is. dus op een hoekje is het glas gespleten. Maandag ff bellen hoe we dat gaan oplossen.

6. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Wat een gaaf cadeu zeg. Jammer dat er een hoekje beschadigd is.

@baukje veel plezier:D

@fien leuke winkel idd de primark maar idd wel erg druk. Ben er een keer met mn zusje geweest.

@xeniatje leuk zeg die weg werp camera's had mn broer ook op zn bruiloft dan krijg je van die gekke foto's.

Hier tot nu toe geen klachten dus zit rustig op het wachtbankje. Vandaag even langs mn moeder.

7. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ fien haha dat komt ervan met 2 dingen tegelijk bezig zijn en dan typ je evolutie ipv ovulatie :)
    ja ik heb ook p tracker staan maar vergeet veel van dingen op te schrijven maar ik hbe me voorgenomen omdat nu wel beter bij te houden. het is zoals je zegt ik kan mss dan een patroon terugvinden.
    @ baukje veel klusplezier!
    @ momof ja hoor hele mooie ringen heel simpel wel als ik er een foto van heb zal ik ze eens posten :) laat je maandag weten als je getest heb? ben wel benieuwd ja idd ik hbe ook horen zeggen dat er hele mooie spontane en originele foto's kunnen inzitten maar als de drank opkomt dat ze minder zijn daarom gaan we kijken om er neit teveel te hebben zodat tegen de drank goed opgekomen is bij de mannen (en vrouwen) de wegwerpcamera op zijn maar eerst zal ik nog wegwerpcamera moeten vinden. Jullie enig idee waar ik dat kan vinden voor niet veel geld?

vandaag eindelijk mijn ongi. Ik heb het berekend en heb nu een luteale fase gehad van 18 dagen. en mijn cyclus is van 42 dagen naar 37 dagen gegaan. hopelijk verkort hij weer :) vandaag naar de babyborrel kverlang al! Wat doen jullie vandaag?

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Goeie morgen dames,

Ben idd nog naar de bios geweest!! Scary Movie...Bahhh wat een flauwe film zeg :S deel 1 en 2 waren nog wel leuk, maar dit was echt niks aan...de bloopers aan t eind waren nog t leukst!!
    Hier vanochtend ons mams verrast met n rituals pakket en n kaartje erbij waar we met verschillende kleuren lipstick kusjes op hebben gedaan :p Hihi....had ook n foto op Facebook bewerkt van ons 3en!!
    En jullie?! Voor degene die al mama zijn hebben jullie nog wat leuks gekregen?! En nog plannen voor vandaag?!

@momo wat n leuk kado!! Wel jammer dat t beschadigd is :( hopelijk kunnen jullie er nog wat aan doen!!!

@fien wat lekker shoppen zeg!! Ik ga binnenkort ook naar de primark heen in Duitsland!! Vond Rotterdam niet zo hoor best klein en weinig ruimte met zoveel mensen...je zou er maar moeten werken, wat n chaos!! Maar wel hele leuke spullen voor weinig idd!! En action ga ik ook graag heen ;) Hihi....

Dames fijne (moeder)dag!!!! :)

9. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Xeniatje, jammer wel van je ongi. Wel mooi dat het weer korter is. Leuk! Babysnuffelen! Veel plezier.

Rabia, hier niet veel voor moederdag. Wacht tot vriend naar beneden komt, dan lopen we even naar de begraafplaats om wat bloemen bij mijn moeder te brengen. En heb ook bloemen voor schoonmoeder.

Kan niet wachten op zelfgemaakte knutsels!

10. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ mimully ja ik vind het ook wel jammer maar ben wel blij dat ik nu al kan beginnen aand e volgende ronde en weer uitsluitsel heb. zulke dagen zijn wss moeilijk voor jou. Dikke knuf!

hier heb ik een knutselkarweitje gekregen om sleutels aan te hangen. heel mooi ze hebben een vlinder gemaakt en de vleugels van de vlinders zijn hun voetjes!

11. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Foto?

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Arma
    Ja echt heel gaaf issie. Maandag weten we of we dan een nieuwe krijgen of hoe of wat.
    Hij komt waarschijnlijk boven de bank te hangen. Dus dat valt lekker op hahahaha

@Xeniatje
    Op internet lees ik dat je die overal kunt kopen blokker,action etc
    Oh dus je kun je exact gaan calculeren hoe of wat.
    Leuk! knutselwerkje

@Rabia
    Leuk!!
    Nee hier niks gehad.. ben erg verdrietig. Voel me vergeten.

@Hier
    Dadelijk kleine man aankleden en naar de diertjes :D

13. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    @rabia, dikke knuf *knufknufknuf*. Dan samen toch maar een beetje mama voelen. Dan zijn we eigenlijk toch wel al.

14. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Baukje; dat wordt aan de klus deze dagen! Fijn dat je cyclus waarschijnlijk korter wordt! Dat is altijd goed nieuws natuurlijk!;)

@xeniatje; balen dat je ongi is doorgekomen. Maar je weet in ieder geval waar je aan toe bent. En je cyclus is weer wat korter. Dat is natuurlijk ook fijn.

@Rabia; de Primark in Rotterdam is inderdaad niet heel erg groot. Mijn eerste keer in de Primark, was in Manchester. Ik denk dat die letterlijk bijna 10x zo groot was. Ik keek m'n ogen uit daar. Maar het is toch niet echt mijn winkel. Veel te druk, en veel spullen toch van mindere kwaliteit.

@Momof; jammer dat je huwelijkscadeau beschadigd was. Ik zou hier ook zeker werk van maken. Immers, het is de schuld van het bezorgbedrijf. Dan zijn zij verantwoordelijk hiervoor. Hopelijk zijn ze een beetje schappelijk, en vergoeden ze de kosten.

Hier heb ik aardig wat last van steken bij m'n linker eileider, Ik denk dat m'n ei-tje nog eventjes lekker aan het groeien is, voordat het wil gaan springen. Ik weet dat m'n ei is gesprongen, wanneer m'n ongi-krampen weer beginnen. En daar heb ik nog geen last van. Vanmiddag even een ovu-testje doen. Kijken hoever we zijn.:p

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Fien
    Ja ik weet niet hoe dat werkt. Dus geeeen idee.

Ik heb sinds net ineens steekjes net onder mn taille. Beide kanten.
    Voel niet als menstruatiepijntjes.
    Wat is dit nou weer?

16. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Xeniatje; jammer van je ongi maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Op naar de volgende ronde. Prachtig he zo'n knutselwerkje. Krijg volgend jaar m'n eerste knutselwerkje. Zoonlief gaat in juni naar de peuterspeelzaal. Dus manlief zal dit jaar wel z'n eerste knutselwerkje krijgen :) Hier ontbijt op bed gehad en 'uitgeslapen' tot 8 uur. Heerlijk!

@MiMully en Rabia; dikke knuffel voor jullie. Ook jullie zijn mama... En voor jou zal dit helemaal een moeilijke dag zijn MiMully, sterkte meis!

@Momof; jammer van je huwelijkscadeau! Lijkt me wel zo fair dat het bedrijf jullie gaat compenseren op wat voor manier dan ook.. Wel een prachtig idee overigens! Jouw kids zitten toch al (deels) op school. Heb je dan geen knutselwerkjes gekregen?

@Fien; hopelijk laat je ei niet lang meer op zich wachten!

@Arma; wanneer kan of ga je testen?

Hier kleine man ff op bed, hij gaf zelf aan dat ie moe was <3 Zonet nog een ovutest gedaan. Deze was echt knalpositief. Dat wordt vandaag nog maar een keer klussen ;) Straks naar mijn moeder en dan is de dag weer voorbij. Nog een fijne dag dames!

17. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik heb net even een ovu-testje gedaan, maar die was gewoon omo-wit:(. Ik begrijp denk ik even niet zo veel meer van m'n cyclus. Of m'n ei is echt heel vroeg gesprongen, of hij laat nog eventjes op zich wachten.

Voor mijn gevoel zit ik namelijk in m'n vruchtbare dagen. Ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar als je geklust hebt (en je bent vruchtbaar), merk ik dat er minder terugkomt. Je baarmoeder staat immers open. Het is natter daar van binnen, en ook een stuk gevoeliger.

Ah fijn, we kijken het wel weer een aantal dagen aan. Het was ook wel erg mooi geweest als m'n cyclus ineens een stukje korter zou zijn geworden.

18. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @xeniatje oh jammer meis!!! Dikke knuff voor jou ;) hopelijk wordt de volgende ronde jullie ronde!!!

@momo Ahhh echt :( mss krijg je nog een verrassing?! Snap wel dat je je dan zo voelt meis!!!

@mimully ook n hele dikke knuff voor jou meis!!! Zijn moeilijk tijden met dit soort momenten!!! En idd mogen wij ons ook n beetje mama voelen ;) Hihi...hopelijk gauw raak hier :D en hopen op n mooi plakbeebje :)

@fien jammer maar als je al wat voelt is ie nog bezig met groeien en hopelijk springt ie dan gauw!!! Wil je al gaan klussen of wacht je echt tot je n licht streepje zult zien?!

Vandaag met m'n mams lekker gewandeld helemaal naar de stad ff lekker puntzakje friet gegeten en nu lekker thuis!!! Zal straks nog wel ff naar m'n schoonmoeder heen gaan!! Maar manlief is nog voetballen dus moet ff op m wachten....m'n moeder weet nu ook echt dat we bezig zijn met onze kinderwens sinds ik heb verteld van de vmk wist ze dus al genoeg want ze vroeg vandaag al Hoelang we bezig waren enzo en jah heb maar gewoon gezegd!! Volgens mij is ze er wel klaar voor om oma te worden ;) Hihi....

19. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    We klussen op dit moment al om de dag, maar dat is meer omdat we het zelf leuk vinden om het gezellig te maken:D.

Wellicht is m'n ei-tje gewoon nog hard aan het groeien. We moeten dan maar even een aantal dagen afwachten. Maar ik had zo gehoopt dat het al eerder zou zijn.

Ik hoef trouwens voorlopig niet naar het buitenland, dus ik hoef niet bang te zijn dat ik niet thuis kan klussen als m'n eisprong er is, haha. Waarschijnlijk hebben we 2 rondes toch niet optimaal kunnen gebruiken, doordat ik weg was.

Ah fijn, we gaan er ons niet druk om maken. Geduld is immers een schone zaak!:p

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien jah snap ok deden wij ook hoor om de dag!!! Heb je ook meer kans dat je je ei niet zult missen!!! En natuurlijk gezellig met je man jah :p Hihi...wel fijn dat je niet weg hoeft en dus tijd hebt om rond je ei te gaan klussen ;)

Deel Deze Pagina