Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Fantastisch programma idd. Zo ontzettend waardevolle levensles voor de pubers in dit programma. Niets is wat het lijkt... Moet ook altijd verschrikkelijk huilen als ik het zie. Vandaag niet gezien trouwens. Heb 'Ik kan het niet alleen' gezien. Ook wel een leuk programma. Volgt iemand hier ook babyboom?

2. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16

Ik zat hier ook te janken hoor! Wat een emoties idd! Soms best heftig die verhalen....

3. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16

Babyboom volg ik idd ook! Vind het altijd wel mooi om te zien, maar kijk nu natuurlijk vooral vanuit de zwangerschapswens :)

4. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ja idd ik ook. Doet je goed beseffen dat (gezonde) kinderen krijgen niet vanzelfsprekend is. Alhoewel ik dat ook veel zie op mijn werk helaas... Dat maakt mij nog dankbaarder voor mijn prachtig mooie gezonde zoon <3

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Baukje
    Morgen!
    Morgen zodra onze kleine man slaapt ga ik naar de Action (manlief werkt thuis).
    Kon het geen innesteling zijn?

@Rabia
    Mijn man zegt ook steeds : ja schat, je bent gewoon zwanger hoor!

@Arma
    Blegh misselijk zijn is echt waardeloos!

@Hier
    Zoonlief is verrassend goed slapen na alle drama avonden afgelopen week.Vandaag eindelijk weer eens een luchtige vrolijke dag gehad met dochter :D:D
    Morgenvroeg ff de stad in... action,C&A etc. Vriendin van me is 8 weken zwanger en is heel slank van zichzelf en ze heeft nu al een buikje en heeft 0,0 zomer positiekleding dus ik leen haar wat van mij en ga dus ff de stad in om te zoeken naar lange tshirts die ze de hele zwangerschap kan dragen.
    Daarna ga ik dus naar vriendin toe (uur in de auto).

Hopen jullie met me mee dat mijn test morgen positief is???

6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Momof3; fingers crossed!

Babyboom kijk ik soms. Meestal op uitzending gemist.
    Idd, gezonde kinderen zijn altijd een geluk! Mijn nieuwe buurmeisje van 1,5 week ligt ook al sinds zaterdag in het ziekenhuis. Zo sneu! Niks geen roze wolk. Heen en weer reizen en regelen...

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje wel fijn dat je nu dan toch je ei gevoeld hebt ;) ik weet nu ook altijd precies wanneer m'n vruchtbare dagen zijn en is mooi makkelijk dat je weet dat je dan veel moet klussen ;) Hihi...

@momo Tuurlijk meis!!!! Ik ga heel erg hard duimen ;) zal morgenvroeg gelijk ff kijken :p Hihi...

@mimully ik ken dat programma niet!!! Maar ben ook zo'n jankerd hoor :'(

Babyboom heb ik 1x gezien Hoelaat en welke dag is dit?! Had vorige week wel gezien met zo'n lesbische stel en dat je toch niet zwanger was en daarna zelf nog steeds t gevoel had dat dat wel zo was....
    Ik kijk wel vaak op TLC naar i did'nt know i was pregnant....zo bizar da mensen t gewoon niet door hadden!!! Moet trouwens ook altijd huilen bij elke bevalling die ik zie :S sorry vind dat gewoon zoiets moois!!!
    Trouwens kennen jullie dat filmpje van Dennis en valerio met t programma Proefkonijnen?! Dat ze een bevalling gaan nadoen....ik heb me echt kapot gelachen :D deze moet je gewoon ff checken op YouTube ;) zo zie je maar weer hoe sterk wij vrouwen zijn en dat mannen zoiets dus nooit aan zouden kunnen zo'n bevalling :p Hihi...

Vandaag ben ik bezig geweest voor de babyshower van mijn vriendin, ik heb met haar moeder het boxkleed gehaald, de bedankkaartjes gemaakt en een fotocollage gemaakt!!
    Nou dames ik ben echt kapot en ga lekker slapen ok!!
    Slaap lekker ;)

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Rabia

Oh zo jaloers!!!
    Ik wil zo graag een babyshower bij mn volgende maar mijn man vind het bullshit en ik vind t zo stom om te vragen aan wie dan ook om mij een babyshower te geven hahaha

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @momo en???? Al getest?! Ben benieuwd!!! Ahhh...jah ik vind dat ook leuk maar heb m'n zusje ook gezegd van jah ik wil ook n babyshower hoor mocht ik ooit zwanger raken :p Hihi heb je niet iemand die je die hint kan geven?! Haha....

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Rabia
    Ja mijn man hahahahahaha LoL
    Nee nog niet getest. Moet eerst ff tests halen en dat kan pas als zoon slaapt en man wakker is

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    nou je maaktt me wel nieuwsgierig hoor meis!!!! ik kijk elke x ff of je als iets gepost hebt ;) hihi....

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    hahahahaha
    Nou ik ga zo de auto pakken, kadootjes kopen en tests kopen. Dan kom ik straks ff melden of de test positief was ;)

daaaaag *zwaai zwaai*

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    ik hou t in de gaten meis!!!! ;) Spannnneeeennndddd!!!! :p hihi....

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Negatief...
    Miss toch te vroeg

15. Arma86

Arma86 Niet meer actief

He jammer momof maar goed geen bloed geeft moed

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ohhhh nee :( jammer meis!! mss nog te vroeg idd...op hoeveel dpo zit je nu? en hoelang is je LF normaal dan? was al helemaal zenuwachtig joh, keek elke x al of je al wat had gereageerd!! haha....welke test heb je gedaan dan?

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Action test.
    LF?
    DPO weet ik niet... Heb wel een pijn gehad waarvan ik dacht dat het innesteling kon zijn.. dat was 4 april.
    Ik heb werkelijk geeeeen flauw idee meer.
    Maar ja ben al sinds november '11 niet ongesteld geweest omdat ik zwanger was en daarna niet meer ivm bv.

Weet ook niet of ik de huisarts moet bellen of gewoon wachten

18. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Oh jah...die heb ik ook wel eens gebruikt, had daarmee met mn vmk een positieve test!!!
    LF is de tijd van ei tot aan nod die tijd is bij mij altijd 13 geweest ookal was mn cyclus langer of korter mn lf bleek altijd 13 te zijn....en wordt dan gewoon ongi dus als ik die dag niks heb dan wil ik testen de volgende dag dus dat is pas vrijdag!!!
    uhm innesteling 4 april :$ bedoel je niet 4 mei?! hihi...
    ik hou alles bij op de app en kan dan makkelijk mn vorige cyclussen nakijken!!! erg handig!!
    ik zou mss van t wkend nog een keer testen anders en mocht je dan nog geen ongi of positive test hebben dan mss afspraak bij dokter maken:( hoop dat je gauw meer duidelijk hebt!!!

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja dat dacht ik toen omdat ik een scherpe steek kreeg maar ja het had net zo goed afgelopen 2dagen kunnen zijn (innesteling). Liep hier krom van de rugpijn en krampen alsof ik ongesteld werd en nu ist over en ik ben niet ongesteld.
    Wel veel meer afscheiding ineens.

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    nou spannend meis!!! maar idd geen bloed geeft moed ;) ik heb ook veel last van afscheiding!!!

Deel Deze Pagina