Ja hij wil daarna graag doorgroeien naar recherche . Dus ik hoop dat hij er terecht kan! Hij is ook 20, maar hij kan dus nog niet beginnen met de opleiding omdat je dan gelijkt wordt opgeleid tot een functie. Vandaar dat er vacatures moeten zijn voor hij kan beginnen . En we hebben voor Arnhem gekozen om te wonen omdat het een beetje in het midden is . Ik wilde niet randstad en hij niet limburg, haha. En ik studeer in Nijmegen dus goed te doen . Het scheelt wel dat we al een woning hebben dus we hoeven niet te sparen voor uitzet, en ben niet vies van tweedehands. Dus lijkt me wel leuk een gebruikt kamertje mooi op te knappen. Maar we willen wel minimaal 4000 ernaast op de spaarrekening hebben, altijd fijn voor onverwachte kosten.
Ik heb nu 9 lessen gehad, maar 2x 50 min zeg maar, dus intotaal ongeveer 18 uur. Morgen weer! vind het nog altijd spannend haha. Leuk trouwens de lijst! Oh ik ben 22 idd en mijn vriend is 27 en in oktober zijn we 4 jaar samen. Ik studeer nu voor verzorgende IG sinds februari begonnen via me werk, erg leuk!
Oh ok, ja dan schiet het wel op! Ik had ook dubbele lessen (twee uur), wel vermoeiend maar je leert wel meer denk ik. Veel succes vandaag . Ja vind het wel leuk een lijstje te maken , hij kan niet zo uitgebreid omdat we nog niet bezig zijn maar het gaat om het idee . Leuk dat je een studie kunt doen via je werk, altijd fijn voor later. Soms als mensen over hun studie praten merk ik wel dat zorg me ook wel trekt, maar daar is het nu te laat voor, haha.
Ja is heel erg lekker via me werk, behoudt gewoon me loon enz dus dat scheelt. Hoezo is het te laat? Je bent nog hartstikke jong, en zelf na een kindje kan je nog gaan studeren.
Oeh spannend! Ik krijg weer helemaal dat gevoel terug toen ik nog rijlessen had! Ga je proberen je rijbewijs vrij snel te gaan halen? O, en dat spannende gevoel wordt met iedere les minder.. Al ben ik niet echt een betrouwbare bron (Ik heb mijn rijbewijs in 3 weken gehaald ) Heb je overigens je theorie al gehaald?
Aha op die fiets.. Nou, laten we gewoon positief blijven! Er komt vast wel binnenkort een keer een vacature! De gulden middenweg kiezen is inderdaad wel het beste wat je kan doen wanneer je beide niet in in de ander zijn/haar woonplaats wilt wonen, haha! Bevalt het wel een beetje in Arnhem? Wel mooi dat het in ieder geval goed te doen is i.v.m. je studie! Tweedehands is overigens inderdaad juist ontzettend leuk! Niet met alles, maar zoals tafeltjes, stoeltjes en dat soort dingen is het echt ideaal! Ook heel leuk om op te knappen 4000 euro sparen is een mooi doel.. Ik hoop dat het allemaal goed voor jullie gaat uitpakken!
Ja ik rij net een maandje dus schiet wel op idd, 2x in de week 100 min. Kan niet meer ivm me werk en school. Nee theorie wil ik wel binnenkort gaan doen, maar voel me nog een beetje te onzeker ofzo.. wil echt dat gevoel hebben van JAA nu ga ik zeker slagen. Het rijden ging vandaag echt super, moest invoegen op een super, super korte invoegstrook en dat ging wel goed! wel spannend maar ja. Inparkeren enz gaat ook al toppie. Hopelijk heb ik nog niet zoveel meer nodig.
Zo, er is weer heel wat bijgekletst zie ik! De laatste paar dagen ben ik nauwelijks online geweest, aangezien ik het druk had met verplichte dingen voor Pasen. Vooral veel familie bezocht, wat wel erg gezellig was. En uiteraard het paasontbijt waarvoor ik me heel erg heb uitgesloofd. Hopelijk heeft iedereen een fijne 1e en 2e paasdag gehad. @ Maxellera: misschien beginnen we inderdaad rond dezelfde tijd. Dat is wel ons idee. Het is alleen wel de vraag of de situatie dan (al) stabiel is voor een kindje. Na een tijd ondergaan mijn vriend en ik helaas een dip. We hebben veel last van meningsverschillen, waardoor er altijd wel een ruzie is. En dan ben ik ook nog zo over emotioneel... Ach ja, waar een wil is, is een weg... Toch? Hierdoor weet ik ook nog niet wanneer we gaan samenwonen. @ Secret Promise: gaaf dat je psychologie studeert. Daar heb ik zelf jarenlang aan gedacht om als vervolgopleiding te doen. Bevalt de opleiding je een beetje? @ GwoonAn: succes met je rijlessen! Ik heb 2 maanden (1 á 2 keer per week) rijles gehad, maar ben er daarna mee gestopt omdat ik voor een tijd naar het buitenland ging. Moet toch maar weer eens gaan sparen voor nieuwe rijlessen, aangezien ik al het geld alweer heb uitgegeven...
Ja ik betaal ook sowieso in 3 termijnen hoor dus zit er hoe dan ook 3 maanden aan vast. vind het op zich geen probleem komt ook goed uit ivm te weinig tijd anders. Wel zonde dat je gestopt bent joh!
Goed zo! Autorijden is iets onnatuurlijks voor je lichaam.. Maar gelukkig doe je alles op een gegeven moment automatisch, omdat je het vaak doet En eerlijk gezegd komt dat moment van 'onder de knie hebben', vrij snel Het is meer geestelijk.. Je moet jezelf nog overtuigen dat je het gewoon kan, haha Maar als ik dit zo hoor, gaat dit helemaal goed komen bij jou! Hoeveel lessen ga je in totaal nemen? Of weet je dat nog niet?
Ja ik heb een pakket met 30 lessen, maar me rijinstructeur zei wel dat de meeste rond de 40 zitten, dus even kijken. moet wel zeker in de auto zitten idd, en weten dat ik het kan haha.
Ik vind het trouwens wel weer heerlijk om lekker te kunnen kletsen hier, en toch een beetje nog met onze kinderwens bezig te zijn ondanks de anticonceptie.
Verplichte dingen voor Pasen? Wel leuk verder hoop ik? Had je een paasontbijt gemaakt voor jezelf en je vriend of ook nog voor familie? En wat heb je allemaal gemaakt? Psychologie is een ontzettend leuke opleiding!! Eerste twee jaar nog erg breed; biologie, neurologie, klinische psychologie, arbeid&organisatie psychologie, statistische vakken (bah ).. Genoeg te ontdekken dus, haha! In het derde jaar heb je je uiteindelijke richting/ Minor gekozen. En vervolgens 4e (en eventueel 5e) jaar je Master. Maar je wilde het als vervolgopleiding doen? Wat heb jij gestudeerd dan? En wat heeft je gedachte doen veranderen? @hier: heerlijk 2e paasdag gevierd De hele dag door lekkere hapjes gehad En we zijn nog niet klaar
Ja, maar ze zeggen ook al erg snel dat de meeste mensen 40 lessen nodig hebben hoor Is voor hun ook wel erg fijn haha Dus ik zou gewoon lekker voor jezelf kijken of jij het idee hebt dat je met 30 lessen gewoon prima kan rijden. En als je er nog geen vertrouwen in hebt, kan je gewoon die 10 lessen erbij nemen, natuurlijk Komt goed, meid! Heb vertrouwen in jezelf
Ja, over anticonceptie gesproken! Ik lees dat jullie ook allemaal aan de pil zijn Aan welke pil zijn jullie, en hebben jullie daar ook een bepaalde reden voor? Ik slik zelf de Yasmin. Ik ben er tot nu toe erg tevreden over (slik hem nu 6 jaar). Mijn zus slikte vroeger de Diane pil, maar daar kwamen toen allemaal enge verhalen over naar boven. Zij is vervolgens tegelijk met mij aan de Yasmin begonnen. De Yasmin schijnt erg goed te zijn voor je huid e.d. en aangezien ik toen 14 (puberteit ) was, leek mij dat de beste pil, haha Niet dat ik veel last had van pukkeltjes, maar ieder pukkeltje was mij 1 teveel Helaas lees ik nu ook allemaal vreemde verhalen over de Yasmin op het internet. Maar goed, ieder persoon reageert weer anders op een bepaalde anticonceptiepil. P.S. Haha sorry dat ik zo zit te spammen!
Ja dat is ook zo, nou als het goed is kijken we donderdag even hoeveel lessen ik nog moet dan zit ik op de 20 uur zeg maar. Jaa afgelopen rijles voelde ik me erg onzeker en vandaag weer heel zeker dus het is wel wisselend haha mja. Ik slik de Microgynon 30 maar dan de vervangende ofzo.. Tevrede ben ik eigenlijk niet ben heel vaak van pil gewisseld omdat ik altijd maar doorbraakbloedingen heb.. ik begon met Microgynon 30 toen ging ik over op ministad daarna de drie fase pil en toen weer Microgynon 30 en daar houdt ik het nu maar bij. Geen enkele pil is eigenlijk goed voor je lijf omdat het gewoon een fake cyclus maakt, puur natuur is altijd het beste dan die stomme hormonen zooi. En lekker blijven spammen hoor meid haha! Woon je btw echt in Noord-Holland?
O, wat vervelend dat je doorbraakbloedingen hebt! En de hele tijd van pil wisselen.. pff ik zou het ook helemaal gehad hebben Het blijft inderdaad ook gewoon rotzooi. Ik weet niet hoe 'licht' die pillen zijn die jij hebt geprobeerd? Want de Microgynon 30 is geloof ik een lichte pil.. Daar zou het ook niet aan kunnen liggen? Ja ik woon echt in Noord-Holland Dichtbij Amsterdam En jij??
Meiden, even snel! Leuk dat er veel is bijgekletst . Ik ben net thuis van familie en moet nu snel naar bed omdat ik morgen vroeg op moet voor werk (thuiszorg) . Zal morgen goed reageren op iedereen ^^. Heb in ieder geval wel een gezellige avond gehad die iets langer duurde dan verwacht, haha. Liefs en slaap lekker alvast!
Ja microgynon is ook idd licht de ministad was ook licht maar de drie fase pil wel zwaar maar daar kon je btw ook geen maandje mee overslaan als je even geen zin had. Ja ik woon ook vlak bij Amsterdam. Ja wordt lekker gekletst . Ja moet ook zo naar bed wekkertje gaat 5:15 pfff slaap lekker!