Grote kinderwens maar nog niet kunnen beginnen.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maxellera, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha :D

Ik vond de Sims ook altijd zo leuk! Ik speelde altijd de eerste, toen had ik gespaard voor de tweede, maar die vond ik al heel uitgebreid en minder leuk haha.. :D Toen heb ik volgens mij Sims 3 voor Sinterklaas ofzo gekregen, maar die vond ik eigenlijk helemaal niet leuk meer.. Veel te veel, raakte helemaal het overzicht kwijt haha. :D

Ik liet altijd poppetjes verdrinken (zwemmen en dan trappetje weghalen), of bij de brand staan ofzo, en dan wachten tot de geesten langskwamen.. :) En dat vond ik grappig, maar inbrekers doodeng! :) *Schaam*

Hier redelijk druk de komende weken. Natuurlijk verder met inpakken, morgen komt er een 'vriend' (heb 'm pas twee keer in het echt gezien, dus vind het moeilijk hem al een vriend te noemen haha) langs om iets op te halen, maandag moet ik proberen een hotelkamer te boeken (ik en vriend willen in Augustus hier naar Abunaicon (ben er de afgelopen drie jaar geweest en wilde het dit jaar nog niet missen haha), nou wordt die conventie in een hotel gehouden, dus het meest ideale is natuurlijk om in dat hotel zelf te slapen. Maar de kamers waren toen al allemaal uitverkocht, maar maandag komt er een nieuwe ronde met kamers die geannuleerd zijn, maar dat is dus heel beperkt), volgende week vrijdag komen 's avonds twee meisjes waar ik een aantal jaren mee op school het doorgebracht langs, 1 mei vriendlief ophalen, 2 mei een surpriseparty die geen surpriseparty meer is omdat iedereen z'n mond niet kan houden ;), 3 mei naar vader en stiefmoeder *slik*, en 5 mei (terug) naar Oostenrijk..

Klinkt heel gaaf! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. :D

Spannend, ik duim voor je!

Hahahaha ja inderdaad! Alhoewel het nu wel weer heel erg stil is.. Stilte voor de storm? :D

Ja, denk ik ook wel.. Het lijkt bijna in de familie te zitten, want m'n moeder is twee kindjes verloren, m'n tante drie (waarvan een kindje doodgeboren, dat is echt mijn grootste nachtmerrie :(), en m'n zus een kindje.. Probeer daar altijd maar zo weinig mogelijk over na te denken, anders word ik bijna te bang om er aan te beginnen.. :)

Haha graag gedaan! :D

En is je vriendin nog langs geweest? :D (Ik ben niet nieuwsgierig hoor, hahaha)

Dankjewel! :D

2. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    He wat vervelend meid :s Hoop dat het snel beter met je gaat!

Leuk :)! Maar pff zou wel nachtmerries krijgen van dat museum!

Disney is gewoon geniaal ;):D Mijn moeder heeft inderdaad ook nog tig videobanden liggen, daar heb je idd niets meer aan helaas... Prentenboeken natuurlijk wel :)

3. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Hoi meiden! Even een update :).
    Vandaag voor het laatst bij mevrouw zeur gewerkt en het leek wel of ze het rook! Extra irritant was ze vandaag. Eerste keer dat ik zoveel opmerkingen kreeg, en ik maar denken *nog maar anderhalf uur*, *nog maar 20 minuten* haha :p. Ze krijgt volgende week iemand anders maar ze was nog niet op de hoogte gebracht gelukkig.

Kitten ophalen was wat later dan gepland (mijn chaotische moeder haalde het niet om op tijd te komen dus is wat uitgelopen). Was wel even spannend! Arme beestje vond het helemaal niet leuk om in de mand te zitten in de auto, en thuis eerst wat bang. Toen we Indy er bij haalden (hij zat weer in de mand) was hij aan het snuffelen en toen blafte hij. Ik neem aan uit enthousiasme/onbegrip. Heb hem wel gelijk duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling is. De kleine was ondertussen heel erg bang.
    Ik vind het wel een beetje eng en weet niet hoe ik dit precies aan moet pakken. Mijn moeder heeft Indy voor een paar nachtjes meegenomen zodat de kitten even lekker kan wennen aan de nieuwe omgeving/geuren. Hij ligt nu lekker met ons op de bank dus dat is wel fijn, alleen nog geen gebruik gemaakt van bak of eten/drinken.

4. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ja soms barst die bom gewoon ineens :). Was ook wel even fijn om het er uit te gooien, merkte de dag erna gelijk dat het wat lichter was.
    We hadden contact opgenomen met de gemeente en ze raadden ons aan om eerst zelf proberen te achterhalen wat de reden is aangezien er dan best wel een 'onderzoek' van moet worden gemaakt. Ik had gemaild en ze hadden doorgegeven er naar te kijken (maar hiervoor wel al twee keer gezegd dat ze zich hadden uitgeschreven) dus weet niet wat voor effect het zal hebben..

Voel jij je ondertussen al beter? De pilletjes tegen de hoest werken wel bij me, maar niet heel lang. Het is in ieder geval wat verlichtend voor de keel. Helaas mag ik ze niet innemen voor mijn werk aangezien het je reactievermogen kan verminderen en ik met de scooter ga. Dus het begin van de dag is wel wat vervelend :(.

5. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Max

He wat naar dat overgeven, wat een ziekte hier zeg.... Beterschap meid!

Pff ja snap wel dat je een dip hebt gehad. Soms moet het er allemaal ff uit als je tegenslagen hebt, en helaas zijn de mensen die dan het dichtst bij ons staan vaak de dupe ;). Wel heel fijn hoe je vriend reageerde; klinkt als een begripvolle gozer :)

Goed dat je ook niet meer naar de nare madam hoeft, goed dat je dat geregeld hebt. Vooral als je al niet zo lekker in je vel zit, is zulke zelfzorg belangrijk ;) Zegt ook wel wat dat er al meer meldingen waren. Fijn dat je hierna naar een leuke mevrouw mag!

Dat jullie au pair Engels sprak zal zeker wel een invloed hebben gehad ja. Mijn ouders namen ons vroeger mee op vakantie naar de wat minder toeristische gebieden. Er waren vaak geen Nederlandse kindjes, dus dan moest ik met handen en voetenwerk bevriend raken met buitenlandse kindjes. Op die manier al vroeg wat Engels geleerd, ik vond de allereerste lessen Engels (tot 10 tellen en dat soort dingen) dan ook oersaai. Maar nu leren kindjes volgens mij sowieso al sneller Engels dan in onze generatie. Goh wat klinkt dat oud;) Dus idd, al is het niet tweetalig opvoeden, dan iig wat uitgebreider kennis mee laten maken.

Ja het Danaerys verhaal vind ik ook altijd boeiend. Vind haar sowieso een tof wijf haha! Nee we hadden geen muziek op het einde.

Nog steeds niets terug gehoord op die ene sollicitatie. Wilde vandaag bellen maar toen m'n vriendin weg was, was het alweer te laat... Nja, morgen en overmorgen weer actief vacatures zoeken en brieven typen. En morgen toch maar eens bellen om wat navraag te doen...

6. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Micchan; inderdaad een drukte de komende weken!!! Succes verder met inpakken en met alle sociale gebeurens ;)

Vriendin is inderdaad nog langs geweest, vandaar de afwezigheid ;) Was erg gezellig! Super leuk om mijn petekindje weer te zien, dat meisje is in 1 maand tijd gewoon 2 maten gegroeid!!! Gisteravond lekker pannenkoeken gegeten, Dombo gekeken en prentenboekjes gelezen. Toen het meiske naar bed was heb ik gezellig bij gekletst met mijn vriendin. Vanochtend lekker geluierd en 's middags foto's gemaakt van de ronde zwangere buik :) Was wel wat behelpen ;) haar dochtertje werd op een gegeven moment wat vervelend wegens aandacht tekort :p en ik had de kom met blauw witte muisjes (die we hadden als accessoire bij de foto's) omgestoten met als gevolg dat de hele woonkamer vol lag met muisjes:). Ruim een half uur wezen stofzuigen en ik vind er nog steeds heel wat terug (ben bang over een jaar nog...)

7. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hhm je zou haast wel denken dat ze op de hoogte was gebracht ja ;). Maar fijn dat je daar nu weg bent!!!!:)

Ach gossie, het is natuurlijk ook erg indrukwekkend voor dat beestje allemaal. Het eten en drinken komt vanzelf wel, als de spanning wat minder is, denk ik. Geniet van het wennen, jullie kraamperiode ;):p en daarna komt het ook vast wel goed!

8. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Good evening!

Hoe is het met jullie? :)

Hier gaat het ondertussen al wel beter. Ik ben de laatste dagen gelukkig een stuk minder misselijk en heb minder last van maagzuur. Af en toe nog weleens, maar dan neem ik wel een rennie in, haha.

Ben vandaag even naar Den Haag geweest en kon het niet laten om bij de V&D naar de babyafdeling te gaan... Elke keer hebben ze weer nieuwe spulletjes, zo onwijs schattig! :D Wilde nog voor iets neutraals kijken, maar mijn moeder was mee en ze mocht het natuurlijk niet zien.

@ Snaud:
    Die prentenboeken van Disney hebben wij ook allemaal nog. Op het kinderdagverblijf hebben we ook een hele verzameling van prentenboeken van Disney, alleen zijn ze allemaal uit elkaar gescheurd door de kinderen en zijn er al meer dan 20 prentenboeken weggegooid laatst. Hoe zonde!

@ Maxellera:
    Mooi dat het weer wat beter met je gaat en beter dat je niet meer bij mevrouw zeur hoeft te werken. Wel apart dat ze er nog niks over wist, maar voor jou was het misschien wel een voordeel, haha! Wie weet hoe ze had gereageerd als ze het had geweten. Heb stiekem wel een beete medelijden met jouw opvolger die bij haar aan het werk gaat. :p

Hoe gaat het nu trouwens met je kitten? Is ie al een beetje gewend aan zijn nieuwe huisje? En heeft ie al een naam? :)

Wel balen dat jullie nog steeds niks van ze horen. Lijkt me onwijs frustrerend. Nou ja, hopelijk heeft het alsnog effect en anders moet de gemeente zich er maar mee gaan bemoeien, toch?

Vervelend trouwens! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Ik voel me ondertussen trouwens al wel een stuk beter. Alleen een beetje jammer dat het weer vandaag niet mee wilde werken. Dacht wel even alleen mijn leren jasje aan te kunnen trekken naar buiten, maar nee, het waaide ontzettend hard en het was best koud.

Heel veel succes, Micchan!

9. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat het beter gaat :)

Hier gaat het wel ok. Was vanochtend een beetje down. Die super leuke baan gaat 'm zeker weten niet worden :( had vanochtend een afwijzing in de mail. Vanmiddag is een vriendin koffie komen doen, zij is net een week klaar met haar scriptie. Dat was wel ff gezellig :) Toen ze weg was, was ik meteen weer down... Zo'n moment van 'godver ik wil een leuke baan en een gezin kunnen starten, waarom moet ik nou zo lang wachten'. Tja dat krijg je als je eerst jaloers wordt gemaakt door je andere vriendin met leuke dochter en prachtige ronde buik van 34 weken en daarna met een vriendin gaat kletsen over de slechte arbeidsmarkt en alle afwijzingen die je krijgt ;)

Nu ben ik de foto's die ik gister met de zwangere vriendin gemaakt heb aan het bewerken. Dat is wel ff leuk :) maar soms ook frustrerend als het niet gaat zoals ik het hebben wil ;). Ben immers bij lange na geen professional, gewoon een beginnende amateur haha.

Haha ja dan gaan die eierstokken rammelen he! Wat doen wij onszelf toch aan door telkens toch naar die babyafdelingen te gaan... :D

Aah dat is zonde ja; maar dat zijn ook kinderen ;):). Mijn petekindje heeft ook al een van mijn prentenboeken gescheurd eergisteren (niet Disney, maar een andere over een koe en appels haha). Ik nog 'neeeee nee nee' roepen haha, maar ik was al te laat....

Daar ben ik ook benieuwd naar!:D

10. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Hoi meiden! Hier weer een lange dag gehad. Vandaag laatste werkdag van de week dus dat is wel fijn. Tussendoor nog snel naar huis geweest omdat mijn vriend vandaag naar Rome is gegaan voor een paar dagen met een groep waar hij bij zit (er is dit weekend een parade waar hij aan mee doet). Was nog even spannend want toen ik bij mijn laatste client was belde hij dat er een aanrijding was geweest en de trein niet reed. Dus moesten we opzoeken hoe hij anders kon reizen maar dan zou hij zijn vlucht bijna missen :(. Dus toen heeft hij een taxi moeten nemen om de vlucht nog te halen wat weer 75 euro kostte! Maar goed, net gehaald dus dat scheelt.
    Ik zit nu op de bank met de kitten, hij is al best wel gewend dus dat is fijn. Ik ga morgen wel een paar dagen naar het ouderlijk huis dus dat is weer even een andere omgeving. Gelukkig daarna weer een hele tijd gewoon hier.

Snaud, ja het gaat gelukkig alweer wat beter. Vandaag niet zo heel veel meer gehoest, maar blijf nog wel even niezen.
    Wat fijn dat jullie ouders op die manier op vakantie gingen, dan leer je een land toch op een hele andere manier kennen. Ik vind dat je op die manier toch wel meer respect krijgt voor andere culturen en toch iets moois mee krijgt in je opvoeding.
    Fijn dat je wel regelmatig vriendinnen op bezoek krijgt, is toch wel een leuke afleiding voor het wat 'minder doen'. Hier kennen we helaas niet zo veel mensen dus zou graag wat meer mensen zien :(.
    Haha, lekkere klunzige actie met de muisjes ;), zou mij ook kunnen zijn gebeurd. :p
    Wat rot dat die sollicitatie niets is geworden :(. Weet helaas hoe het voelt. Hoop dat je toch snel iets kunt vinden, maar wat wij ons ook voorhouden, dit moet je gewoon zien als een leerzame periode die je hopelijk maar een keertje mee hoeft te maken.

Amazing, ik had aangegeven dat ik niet wilde dat ze wist waarom ik weg ging. Dus dat het bijvoorbeeld opeens niet uit kwam met school. Vond het anders ook een beetje zielig. Dus nu is het wat geloofwaardiger dat ik opeens niet meer kan denk ik ;). Hoop dat mijn opvolger stalen zenuwen heeft, haha.
    Fijn dat je je ook al wat beter begint te voelen. Gelukkig is het bijna weekend en dan nog wat meer tijd om op te knappen.
    De kitten is al redelijk gewend! Zal wel weer deels opnieuw moeten als de hond er straks bij komt. Hij heet Odin trouwens :D.
    Over het adres hebben ze terug gemaild dat het nu als het goed is is gelukt! Dus zal morgen eens naar de gemeente bellen om te vragen of we nu wel alleen staan ingeschreven :). Hopelijk is het dan opgelost.

11. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Hoi!

Ik vind het ook fijn dat het wat beter met me gaat. Werd de afgelopen dagen echt helemaal gek van mezelf en ik was bang dat ik teveel rennie's innam. Maar ja, ik was natuurlijk gewoon aan het werk, en ik kan misselijkheid op het kinderdagverblijf niet gebruiken. :p

Wel onwijs jammer dat die leuke baan 'm niet gaat worden voor je. :( Ik begrijp heel goed dat je down bent! En wanneer er iemand langskomt, zorgt dat natuurlijk even voor afleiding, dat is altijd fijn. Het is iets waar je je (helaas) even doorheen moet slaan. Ik duim voor je dat je alsnog een leuke baan vindt! :)
    En ik zou ook jaloers worden als er een vriendin zou langskomen met een prachtige dochter en een mooie dikke buik, terwijl ik nog niet eens kan beginnen (helaas is dat realiteit :p). Nou maak ik dat eigenlijk ook al veel mee... Meer dan de helft van mijn collega's zijn zwanger. Een is nu 24 weken zwanger en heeft een prachtige zoon en haar buik wordt al steeds ronder, erg mooi.

Foto's bewerken vind ik trouwens ook leuk! Fotografeer je ook af en toe?

En ja, over die babyafdeling op de V&D... Mijn eierstokken begonnen ook gelijk te rammelen! Het maakt me niet uit of ik een jongetje of meisje krijg, maar ik werd gelijk weer naar die lieve roze jurkjes getrokken... Nou moet ik zeggen dat er weinig kleertjes waren voor een jongetje en meisje. Wanneer het kan, moet ik altijd even een kijkje nemen op de babyafdeling. :D

En kinderen zijn nu eenmaal zo inderdaad. Daarom hebben wij ook veel kartonnen prentenboekjes (ik werk met peuters), maar ja, dat schijnt niet eens te helpen... Laatst at een kind bij ons op de groep gewoon zo'n boekje op! Lekker hoor, karton... :)

12. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Lekker dat je gisteren je laatste werkdag hebt gehad en nu weekend hebt. :) Ik heb voor de verandering al weekend sinds gisteren, heerlijk!
    Wel balen dat er, net nu je vriend zijn vlucht moest hebben, een aanrijding plaatsvindt! Gelukkig bestaan er nog taxi's. Alleen een beetje jammer dat een taxi zo duur is... 75 euro is toch wel een hoop geld namelijk! Wel fijn dat hij zijn vlucht nog net heeft gehaald.

Maar je cliënt denkt nu dus dat je niet meer kon komen, vanwege school? Dat is wel een goede 'smoes' naar haar inderdaad. Dan hoeft ze ook niet gekwetst te zijn! ;) Ik hoop het trouwens voor die nieuwe opvolger. Misschien slaat zij (ook) wel op de vlucht! :p

Mooi dat je kitten al redelijk is gewend aan zijn nieuwe huisje. En wat een leuke naam heeft 'ie! Ik vind trouwens dat je hond ook een leuke naam heeft. Voor een kindje zou ik de naam Indy ook wel leuk vinden, denk ik. Ik ken een meisje dat zo heet. :D

Wat fijn dat het eindelijk is gelukt met jullie huisje. Eindelijk! En nu maar hopen dat jullie daar alleen staan ingeschreven... Succes!

13. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Max, Ppff 75 euro voor een taxi, het mag wat kosten... Maar gelukkig heeft hij zijn vlucht gehaald! En fijn dat het weer wat beter met je gaat :)

Odin, wat een leuke naam! :)

@ Amazing, Whahaha karton eten :D jammie.

Er is idd vaak weinig unisex kleding. Vind ik altijd wel jammer.

Lijkt mij wel moeilijk hoor, met kinderen werken + zwangere collega's. Ik zou dan gek worden van mijn kinderwens.

Ik fotografeer idd af en toe. Soms twee maanden niet, dan weer heel vaak. Sowieso in de zomer altijd meer. Ben er dus met fases actief mee, hangt er ook vanaf hoe druk ik het verder heb.

@ jullie beiden :p, Ja de afwijzing is echt jammer. Maar idd maar blijven hopen dat ik wel een keer een leuke baan krijg! Hoop gewoon dat het niet te lang duurt ;) Idd fijn dat er vriendinnen langskomen; geeft wat afleiding nu. @ Max, wel jammer dat je weinig bekenden in de buurt hebt.

Nou, vandaag weer solliciteren en foto's bewerken.

Fijne dag meiden!

14. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Snaud, de kinderen weten bij ons wat lekker is! En een stukje karton is natuurlijk het lekkerst wat er is. Zelfs de peuters bij ons willen dat nog opeten, haha! En verf, ook al zoiets lekkers... Ach ja. :p En qua unisex kleding is er inderdaad vrij weinig helaas. Anders had ik wel wel wat meer in mijn kledingkast liggen dan alleen twee roze dingetjes, haha.

Maar je hebt wel een beetje gelijk. Aan de ene kant vind ik het heerlijk om met de kinderen te werken en heb ik er helemaal geen moeite mee, maar aan de andere kant kan dat gevoel toch ineens komen opdagen. Vooral wanneer ik op de babygroep sta. We hebben momenteel 2 december baby's en ze zijn zo lief en klein... :) Heb eergisteren heerlijk geknuffeld met een.
    Twee van mijn collega's krijgen trouwens een meisje. Ben benieuwd naar de andere twee...

Leuk dat je af en toe fotografeert. En wat voor dingen fotografeer je dan zoal? :) Ik fotografeer ook af en toe. Vooral landschappen. Ik heb vorige zomer een roadtrip gemaakt en heb toen onwijs veel foto's gemaakt en bewerkt.

Hou de hoop erin!

Have a nice day you all!

15. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha :)

Ja he, denk dat als er meer unisex was geweest dat ik dan ondertussen ook wel wat aangeschaft zou hebben...

Owww daar word je dan echt week van he....
    Ah, nog ff afwachten dus. Hoeveel weken zijn de andere twee c.q. kunnen ze het geslacht al weten? Willen ze het geslacht wel weten/vertellen of houden ze het een verassing?

Ik vind portretten het leukst om te doen. Landschappen soms ook wel; daar was ik heel fanatiek in toen ik in Egypte op vakantie was afgelopen najaar :p;) maar meestal ben ik niet zo van de landschappen. Heb daar minder oog voor ofzo, wat mooi staat. Portret is meer mijn ding, beter oog voor (maar ook nog steeds genoeg te leren).

Thanks meid!

16. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Ja, als er meer (leuke) unisex kleertjes waren, zou ik ook zeker wat meer aangeschaft hebben. Misschien is het maar goed ook, haha!

Maar inderdaad, daar werd ik ook wel een beetje week van. Heerlijk, die kleine baby's. Ging eergisteren met de peuters naar buiten en die kleine baby ging ook mee, maar hij had alleen een dekentje bij zich en het waaide best hard... Dus heb ik de hele tijd met hem in mijn armen gelopen, zodat hij het een beetje warm had. Mijn moedergevoelens kwamen gelijk naar boven. :)
    Mijn andere twee collega's zijn geloof ik 15 en 13 weken zwanger. Van een weet ik dat ze het wil weten, van de andere weet ik het nog niet zeker... Maar ik denk het wel. Ben benieuwd of er nog meer meisjes bij komen! :p

En portret-fotograferen lijkt me ook leuk om te doen. Alleen ben ik daar denk ik minder goed in dan in het fotograferen van landschappen. Heb je al veel portretfoto's gemaakt?

17. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.970
    2.850
    113
    Vrouw
    Sorry dat ik zo lang niks van mij heb laten horen, meiden!
    Drukke week achter de rug.. Eindelijk weer even tijd om te lezen en reageren! :D

@Snaud, wat fijn dat Londen leuk was!! :D En wat leuk dat je je vriendin en petekindje hebt gezien! :p Jammer dat die leuke baan hem niet gaat worden, meid! :(
    Wat leuk trouwens dat je fotografeert!
    @ Maxellera, Yes! Gelukkig kan je vriend aan de slag bij thuiszorg! :D Hoe is je nieuwe katje?! :D Odin is wel een leuke naam! :D Bah overgeven van het hoesten.... :( En wat fijn dat je niet meer bij die stomme mevrouw hoeft :D

@Amazing, wat vervelend dat jij ook ziekjes bent (was?)!!! :(

@Micchan: Hahaha o jij bent er zo eentje bij de sims 3!!! :D Ik probeer ze juist heel goed te 'verzorgen' :) En hoe uitgebreider hoe leuker hahahaha!

18. Secret Promise

19 jul 2012
    2.970
    2.850
    113
    Vrouw
    Heerlijk is dat, hè? Lekker wandelen met zo'n klein hummeltje tegen je aan :D Ik zou daar ook gelijk moedergevoelens van krijgen, haha!:p

19. Secret Promise

19 jul 2012
    2.970
    2.850
    113
    Vrouw
    Hier hééééééél veel honger! dus ik ga even snel wat eten :D :p

20. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Hey Secret!

Beter dat die drukke week achter de rug is. Had je het druk met school?

Aan mij merk je trouwens wel dat ik vrij ben vandaag. Ben nog nooit zo actief geweest, haha. :)

En over die baby... Het was inderdaad heerlijk om met dat kleine hummeltje te wandelen. Had hem lekker ingestopt in z'n dekentje en hij keek me met van die lieve oogjes aan. Stiekem nog een paar kusjes op z'n wangetjes gegeven... Kon me echt niet inhouden! :D Die andere kleine baby is trouwens ook schattg, alleen huilt ze zoveel... Bijna de hele dag door. Dat vind ik dan wel weer minder.

Eet smakelijk trouwens. :p

Deel Deze Pagina