Hé, dit topic heb ik volgens mij nog helemaal niet gezien?! Mag ik meekletsen? Ik heb namelijk ook een (grote) kinderwens maar we kunnen er nog niet voor gaan. (En Sims 3 speel ik ook )
Ja lekker is dat, maar nu ik thuis zit begin ik me wel een beetje te vervelen nu mijn vriend weg is enzo, haha. Hoewel ik wel eigenlijk nog een laatste verslag moet schrijven maar dat blijf ik uitstellen . Als het goed is krijgt hij het geld vergoed van die vereniging, ik hoop het maar in ieder geval. We kunnen het nu niet missen helaas. De meeste mensen zien Indy als meisjesnaam! Ik had er nooit bij stilgestaan dat het een meisjesnaam kon zijn . Misschien vanuit het Engels maar ik zie het altijd als een verkorting van Indiana en dus een jongensnaam. Vandaar dat mijn Indy ook een reutje is . Had de gemeente gebeld en blijkt nog niet zoals het moet zijn. Na het weekend weer even achter aan, zucht . Ja, heb vandaag even opgezocht en het was daar 25 graden en zonnig. Jaloers! haha Maar ik gun het hem wel, we hebben het een hele tijd stressvol gehad dus hij heeft het wel even nodig. Odin vinden we ook een hele leuke naam, hebben samen zitten brainstormen op vakantie in Frankrijk afgelopen zomer en kwamen er op uit, haha. Nog gelukt met solliciteren? Ik heb vandaag voor mijn vriend ook nog op een paar vacatures gereageerd, meer voor de zekerheid aangezien de thuiszorg niet echt opschiet . Het is trouwens wel lastig om nieuwe vrienden te maken hier, met mijn werk kom ik natuurlijk niet veel in aanraking met jongere mensen en verder gaan we niet echt uit. Hoe hebben jullie dat gedaan toen je ging verhuizen? Hoe durf je ons zo te verwaarlozen!! Haha, grapje meid , hoop dat de drukte wat minder is geworden. We horen maar niets van de thuiszorg wat betreft werk dus ik zoek ondertussen nog wat verder voor hem, hoop dat er wel snel wat van komt! Katje slaapt nu lekker naast me, het is een kleine dondersteen haha. Tuurlijk mag je meekletsen , welkom! Vertel eens wat meer over jezelf, ben altijd benieuwd haha. En hebben jullie al enig idee wanneer jullie ongeveer willen beginnen? Dan kan ik je op ons lijstje zetten. En wat leuk dat je ook de sims speelt, haha , tweede passie van de club .
Natuurlijk kan ik wat meer over mezelf vertellen. Ik ga het gelijk goed doen, dus als je even hebt? Ben 26 jaar en woon in Groningen, samen met mijn man (33). In 2007 ben ik gaan samenwonen met mijn (toen nog) vriend. Na een jaar kregen we de eerste gezinsuitbreiding: een kitten van 6 weken (ja eigenlijk nog veel te jong maar de eigenaren wilden ervan af). Kinderen e.d. waren toen nog helemaal niet aan de orde, ik was nog student. Alles draaide daarom, want als je dat papiertje had kon je tenminste aan het werk, goed voor je toekomst, enz. Als ik eerst maar die studie af zou maken. In juni 2011 ben ik afgestudeerd, keurig in 4 jaar tijd. Daarna besloten we al snel dat er nu maar eens getrouwd moest worden. Althans dat besloot ik, vriend heeft maar ingestemd om van het gezeur af te zijn. Trouwen was voor hem iets wat je 'later' deed (maar hij wilde wel hoor, er zijn geen pistolen of messen aan te pas gekomen ). In maart 2012 zijn we getrouwd en het grappige was dat HIJ de emotionele muts was op de dag. Ondertussen solliciteerde ik ook en alleen maar afwijzingen. Geen ervaring en dan word je in crisistijd niet aangenomen. Helaas. In april 2012 voor 4 maanden werk gevonden (project), helaas kon ik daar niet blijven. Sindsdien nada, noppes. Later nog geprobeerd bij een callcenter maar dat is gewoon niks voor mij. Over de kinderwens Afgelopen juni/juli kwam mijn kinderwens erg sterk opzetten. Mijn man was er nog niet klaar voor en we maken ons een beetje zorgen of we financieel wel goed zitten. We spraken toen af om in maart 2013 (jaar getrouwd) om te kijken hoe we er dan voor stonden. Het in nu april en ik kan nog steeds geen werk vinden. Rondkomen gaat nu op zich makkelijk maar vooral mijn man is bang dat het straks erg krap wordt en dat we nooit eens iets leuks kunnen doen. Hij wil wel blijven leven op een leuke manier. En dat snap ik ook, het is echt niet leuk wanneer je elk dubbeltje om moet draaien. Waar ik het meest van baal is dat ik geen werk kan vinden. Had ik dat gehad dan was ik misschien al zwanger geweest. Ook baal ik dat alles zoveel duuder wordt. Mijn man heeft er per maand wat bijkregen omdat hij het erg goed doet op zijn werk. Op zo'n moment denk je: Yess! Dan krijgen we het wat ruimer en kan de pil de deur uit. Nou, niet dus want hierdoor vervallen al onze toeslagen waardoor je nog niks op schiet. Verder is alles 'klaar' om een kindje te ontvangen: we hebben elkaar, een hele gezellig knuffelpoes en een ruim huis met tuin. Ik ga zien hoe het loopt dit jaar. Ik hoop heel erg toch nog iets te vinden. Kan niet eeuwig wachten. Wil mezelf nog wel de kans geven om aan het werk te komen. In maart 2014 wil ik met de pil stoppen en dan in mei 2014 ervoor gaan. Gelukkig is mijn man het hier mee eens. Zooo, lang verhaal maar nu is alles gelijk verteld haha.
Hallo allemaal! Mag ik mij hier ook aanmelden? Als ik jullie berichten lees zie ik veel overeenkomsten. Wachten is soms sooo moeilijk. Maar het hoort erbij .
Emma86 en Padmee; welcome to the club! Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Grappig dat hij juist degene was die er zo luchtig over deed en uiteindelijk op het moment zelf het meest emotioneel was. Jammer dat je geen baan kunt vinden en daardoor moet wachten met zwanger worden. Helaas wordt alles in Nederland steeds duurder en kom je met een werkend gezinslid vaak niet meer rond. Ik hoop dat je gauw een baan vindt! Welke opleiding heb je trouwens gedaan?
Wachten is onwijs moeilijk. Hoe oud ben je eigenlijk? En weet je al wanneer jullie ongeveer willen gaan beginnen?
Ik begrijp dat je je verveeld nu je vriend weg is. Alleen thuis zijn is natuurlijk hartstikke saai. Nu krijg je wel de kans om rustig aan je verslag te werken... Helaas ken ik dat uitstellen. Ik schijn zelf aan uitstelleritus te lijden en stel ook echt alles uit, hoe groot de opdracht ook is. Moest laatst nog snel een werkstuk van minimaal 35 pagina's in elkaar flansen. Ach ja... Het zou trouwens wel lekker zijn als hij dat geld gewoon vergoed krijgt. Het is toch behoorlijk wat geld waarvan je veel kunt doen. Ik ken trouwens een jongen en een meisje die Indy heten. Vind het voor beiden wel leuk! Echt ontzettend balen trouwens dat het nog steeds niet is zoals het moet zijn.
Mooi verhaal hoor! Echt balen voor je dat jullie niet kunnen beginnen omdat je geen werk kan vinden. Hopelijk komt daar snel verandering in Maar gaan jullie toch in mei 2014 voor een kindje ook al heb je misschien dan nog geen baan? (niet te hopen) Snap het wel. Zoals je al zei, je kan niet voor eeuwig wachten
Zal ook een even mijn verhaal vertellen . Ik ben 26 jaar en woon in Noord Brabant. Mijn man en ik zijn vorig jaar september getrouwd. Dit was een geweldige dag! Hij is ook 26 jaar en vind het af en toe nogal moeilijk zich aan iets vast te zetten. Trouwen was dan ook een hele stap, maar kinderen is voor hem toch wel het moeilijkste Want "er gaat dan zoooo veel veranderen" en "we zijn nog zo jong". Waar hij natuurlijk wel gelijk in heeft, maar we zijn al bijna 9 jaar samen, onze relatie loopt prima en we hebben alles goed geregeld. We hebben beiden een vaste baan en we gaan dit jaar verhuizen naar ons koophuis! Mijn kinderwens is op dit moment dan ook heel groot. Toch wil ik dat wij er samen voor 100% voor gaan, en dat is op dit moment niet het geval. We hebben laatst een gesprek gehad en hij wil ziezo 27 jaar zijn voordat hij wil beginnen voor een kind. Hij vind het wel prima als ik stop met de pil. Dit ga ik dan ook doen nadat we verhuist zijn . Na 11 jaar de Diana pil geslikt te hebben wil ik er zo onderhand wel vanaf Dat was het zo'n beetje
Welkom Emma86 en Padmee! Ik heb al weer een paar dagen niets geschreven, drukke week met de klas donderdag op kraamvisite geweest. Een meisje uit mijn klas had een broertje gekregen, heel schattig. En dan werd ook nog eens door mijn collega gezegd dat ik hem zo natuurlijk en zeker vasthield, haha! Vind het ook heel leuk en heerlijk Ik was vandaag een beetje aan het googlen over gastouderopvang, ben hier wel nieuwsgierig naar. Begon erover met mijn vriend. Hij blijft een beetje van: daar hebben we het dan nog wel over. Maar toch vind hij het ook fijn dat ik hier onderzoek naar doe mannen! Straks naar een verjaardag van een 4-jarig meisje! Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Nadat ik met de pil ben gestopt trouwens (op 16-3) nog niet ongesteld geworden. Eerste cyclus duurt nu dus al 42 dagen... Ik weet dat het maanden kan duren, maar om de een of andere reden had ik gedacht dat ik (na 10 jaar slikken) gelijk een cyclus van 28 dagen zou hebben
Bedankt voor de leuke reacties! Ik heb Communicatie gedaan (HBO). Helaas voor mij zijn er veel meer die dat hebben gedaan haha. Het was idd erg grappig hoe meneer was op de bruiloft. Eerst al toen ie mij voor het eerst zag en toen onze ouders ons kwamen feliciteren. Maar daarvoor was ie ook al helemaal omgeslagen. Zo kwam ie zelf met trouwen op een andere locatie en om de dag compleet te maken had meneer ff een dikke Audi A6 gehuurd . Om nog maar te zwijgen over hoe hij en zijn moeder hun best deden om een stropdas in de kleur van mijn jurk te krijgen.... ach ja, het zijn leuke herinneringen. Tsja, een jaar is zo voorbij maar er kan ook veel gebeuren in een jaar. Maar als we dan nog zo zitten zoals nu dan gaan we er wel voor. Dan ben ik 27 en 28 als ik beval (mocht het ons gegund zijn en een beetje vlot lukken natuurlijk). Ik heb zelf nooi bedacht dat ik dan direct een tweede zou willen. Dus dan ben ik wss over de 30 als we eventueel voor een tweede gaan. Tiktak-tiktak-tiktak Denk dat jullie dat geluid ook ergens van kennen
Ik ook een kinderwens. We wonen samen en hebben 6jaar een relatie. Maar mijn vriend wilt graag nog sparen en op vakantie voordat we aan een kindje gaan beginnen. Mijn wens is er al veel langer maar ik moet geduld hebben ookal begint het zo nu en dan wel op te raken.
@wensmoeder: welkom! Hoe oud zijn je vriend en jij? Fijn om alles eerst even op een rijtje te hebben toch? De groep wordt toch uiteindelijk eens groot! Misschien nu wel groot genoeg?
Ik ben 21 hij is bijna 27. Klopt, we hebben wel wat leuks om naar uit te kijken! We wonen nu in een ruim appartement met 2 slaapkamers en hebben de gezelligheid van onze 3 hondjes. We hebben een spaarpotje gemaakt waar we voor een kinderwagen/ kinderkamer sparen.
Balen dat het zolang duurt voor je eerste ongesteldheid. Komt vast allemaal wel goed . @wensmoeder: Ik ben ook pas net aangemeld in deze club maar toch welkom
Emma, leuk voorstelbericht . Weten we gelijk wat meer over je . Helaas zijn er in dit topic een aantal gevallen bekend van geen baan kunnen vinden . Scheelt voor jullie wel dat jullie een diploma hebben behaald. Mijn vriend kan maar niks vinden (heeft alleen een vmbo diploma, wil graag bij de politie maar daar zoeken ze niemand). Hij voelt zich zo 'dom' omdat heel veel vacatures al weg vallen omdat hij alleen de middelbare school heeft afgemaakt. Wel heel fijn dat je man een vaste baan heeft, scheelt een hoop onzekerheid! Wij hebben om dezelfde reden ook nog niet echt een duidelijke datum om te beginnen. Lekker dat jullie een huisje hebben. En wat voor kat ? Wij wonen nu met mijn vriend en hond (en net kitten ) in een appartement maar nu met het lekkerdere weer mis ik wel een tuintje! Padmee, ook welkom hier! Heel erg herkenbaar de wens, helaas kun je niet altijd beslissen hoe en wat . Maar goed, onze tijd komt hopelijk ook snel. Wanneer in september zijn jullie getrouwd? Ik ben jarig in september namelijk haha. Jullie zijn wel al lekker lang samen zeg! Amazing, haha, nou dan heb jij niet een bepaald geslacht bij Indy dus . Volgens mij heb ik ook uitstelleritus vandaag weer niks gedaan , misschien hoort het wel bij HSP haha Mirtje, lekker bezig geweest dus! Lijkt me wel leuk die extra contacten die je krijgt door je klas. En zo'n opmerking lijkt me heerlijk om te krijgen haha. Hopelijk krijg je dat nog veel vaker te horen met je eigen kindje ! Dit weekend niet heel veel plannen, misschien morgen naar de verjaardag van familie maar moet ik even afwachten of mijn moeder ook wil gaan . Wat vervelend trouwens dat je cyclus nog niet op gang is gekomen, daarom wil ik ook graag op tijd stoppen met de pil. Je weet nooit wat je kunt verwachten! Clubje is inderdaad snel groter geworden nu. Zal even kijken of ik ledenstop in de titel laat zetten. Kunnen we de nieuwe meiden wat beter leren kennen . Wensmoeder, welkom ! Sparen voor een vakantie? Al enig idee waar naartoe? Ben gek op reizen dus wil er graag veel over horen haha. Zo bijzonder om de wereld te zien . Wat voor hondjes heb je ^^? Weet je ook wanneer je ongeveer wil beginnen aan je wens of nog onbekend ?
♥ Grote kinderwens maar nog niet kunnen beginnen. ♥ -Mirtje87 (26 jaar), beginnen zomer 2013 -Micchan (19 jaar), beginnen december 2013 -Maxellera (20 jaar), beginnen rond januari 2014 -Snaud (25 jaar), beginnen rond januari 2014 -Emma86 (26 jaar), beginnen mei 2014 -Amazing (20 jaar), beginnen onbekend -GewoonAn (22 jaar), beginnen onbekend -Padmee (26 jaar), beginnen onbekend -Secret Promise (20 jaar), beginnen onbekend -Wensmoeder (21 jaar), beginnen onbekend?
@ Maxerella ; wij hebben 3 chihuahua's. Hij wou naar Turkije op vakantie gaan een soort van all inclusief maar dan wel 5 sterren. Maar zelf zie ik dat niet zo zitten ik ben niet zo reis lustig. Ik heb liever me vertrouwde omgeving en een dagje strand of zee vind ik veel leuker dus dat hebben we al gescrapt en gaan nu van ons vakantiegeld een nieuwe (smart) tv kopen en de oude gaat naar de slaapkamer. Ik weet niet precies wanneer we gaan beginnen. Denk dat die vraag hem een beetje benauwd als ik dat zo zal gaan vragen maar zal zo is een gokje gaan wagen. ( mannen he vreemde wezens zo nu en dan) Leuk die lijst die je hebt gemaakt. Voelt toch fijn om zelf ook is op zo'n lijstje te staan. Heb ze vaak voorbij zien komen maar dat waren de lijstjes waar ik me (helaas) nog niet op kon aanmelden.
9 jaar is al een behoorlijke tijd! Ik vind het goed van je dat je zolang hebt kunnen wachten! Toen ik en mijn vriend pas samen waren kwamen de kriebels al best wel snel bij mij. Wij zijn trouwens niet getrouwd en zijn ook nog niet van plan om te gaan trouwen. Daarvoor had ik trouwens stiekem ook al een kinderwens, maar ja, zonder vriend of man kom je natuurlijk al helemaal niet ver. Hopelijk krijgt je man ook kriebels en kunnen jullie er samen voor 100% voor gaan!