Grote kinderwens maar nog niet kunnen beginnen.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maxellera, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Wat leuk dat je op kraamvisite bent geweest. Het is natuurlijk ook wel heerlijk om zo'n lief kleintje vast te houden. :p

Bij mij duurde het trouwens 5 maanden voordat ik weer ongesteld werd na de pilstop (ben in mei gestopt en was zo'n 5 á 6 jaar aan de pil) en was aan de Diane. Ik denk dat het per persoon verschilt. Ik hoop voor je dat je cylcus gauw weer op gang komt. :)

Ik zou morgen trouwens naar de EFF gaan, maar dat gaat waarschijnlijk niet door. Heb het druk en heb daarnaast ook geen leuke outfit. ;( Heb jij nog leuke plannen voor morgen?

2. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Leuke opleiding, Communicatie. :) Het is alleen inderdaad een beetje jammer dat je niet de enige was met dit idee. Altijd jammer. :p Je huwelijk klinkt trouwens wel heek leuk (en stiekem ook schattig, vooral de acties van je man :D)

3. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Welkom bij de club! Leuk dat je, voordat jullie gaan beginnen, nog op vakantie (willen) gaan. Waar zou je eigenlijk naartoe willen gaan? Aangezien je niet zo van reizen houdt. :)

4. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Ik denk dat we het gewoon maar moeten accepteren dat we aan uitstelleritus lijden... Het zal vast aan de HSP liggen! :p Gaaf trouwens dat je van reizen houdt. Heb je al veel van de wereld gezien? En ga je binnenkort nog een reis maken?

5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.283
    2.233
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zooo, ook ff weer reageren.

Ben zelf ook blij dat ik dat papiertje heb. Die nemen ze niet meer af :D
    Ik zie wel wat de toekomst brengt. Mijn man zie ik echt niet zomaar ontslagen worden, hij te nauw betrokken bij bepaalde projecten.

Die kat van ons, wat dat voor een is.... Uhh... Haar moeder is een raskat (pers) en de vader onbekend. Ze heeft niet heel lang haar maar wel een hele dikke vacht met vele lagen. Ze is nu dan ook buiten (net paar graden boven nul), ze houdt eerder van kou en sneeuw dan van 25 graden. Overigens denkt iedereen dat ze een mannetje is omdat ze rood is.

Trouwens, heb nog een vraag aan jullie. Weet jullie omgeving dat jullie een kinderwens hebben en zo ja, ook wanneer jullie gaan beginnen?
    Wij willen niet dat mensen het weten, zelfs onze ouders niet. We willen op geen enkele manier druk van buiten ervaren.
    Maar sinds we getrouwd zijn toch met enige regelmaat 'wanneer wij' of bepaalde opmerkingen. Meestal zeg ik: voorlopig niet. Of: ik heb nog een mooie voorraad van de pil, die gaat eerst echt op hoor!
    Ondertussen denk ik vaak: waar bemoei jij je mee!
    Herkenbaar?

6. wensmoeder

wensmoeder Actief lid

11 mrt 2013
    295
    0
    16
    Ja hier ook.
    Bij mij in de familie worden ze nogal gauw zwanger op zeer jonge leefttijd.
    Mijn tweelingbroer heeft al een kindje van 2 rondlopen.
    En nichten van mijn leeftijd met de 3e op komst :D
    Dan kijken ze mij wel zo aan van 'en jij dan?'
    Op feestjes en verjaardagen is het dan ook meer een kinder uitje zoals speeltuinen of tuin feestjes want de kinderen moeten zich ook vermaken uiteraard.

7. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Balen zeg dat je vriend geen baan kan vinden. Maar hij moet zich echt niet dom vinden daarom. Misschien is het mogelijk een baan te vinden met opleiding erbij? Hoop dat hij snel iets vind.

Wij zijn getrouwd op 15 september :)

8. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Mensen om ons heen weten wel dat we kinderen willen, maar niet wanneer we gaan beginnen. Dat weten we zelf nog niet eens! ;).
    Maar als het zover is zou ik het denk ik niet vertellen. Vind het toch iets van ons tweeën zeg maar.
    Het is de vraag of ik, als het zover is, en ze stellen de vraag of wij bezig zijn niet heel verdacht met een big smile en rode kop zeg "nee hoor wij wachten nog even" :D

Veel vragen krijgen wij er niet erover. Onze families hebben zelf niet zo vroeg kinderen gekregen, en de meeste vrienden zijn er nog helemaal niet mee bezig.

9. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Emma: Bij mij weet bijna niemand over onze kinderwens, op twee vriendinnen na. Ik wil ook niet dat mijn familie het weet.
    Nou is mijn situatie wel heel anders dan de jouwe. Ik studeer namelijk nog en ben nog niet getrouwd (en ben het ook nog niet van plan :p), dus zal de druk vast minder zijn dan bij jullie wanneer jullie het anderen laten weten. Wij hebben die vraag dan ook nog nooit gehad. :)

Wensmoeder: Je nicht heeft veel kinderen voor zo'n jonge leeftijd. Leuk! :)

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom Emma, Padmee en wensmoeder! :D

11. wensmoeder

wensmoeder Actief lid

11 mrt 2013
    295
    0
    16
    Ik heb trouwens gevraagd aan me vriend wanneer we zouden gaan beginnen met een kindje maken.
    Maar hij zei dat hij zoiets niet op commando 123 kan zeggen.

12. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Van ons weten een paar mensen het, mijn moeder en zus, mijn nichtjes en mijn beste vriend. Van zijn kant eigenlijk niemand echt, wel laten merken dat we vinden dat jong kinderen krijgen prima is zolang alles op een rijtje is. Mijn vader weet er nog niet van, hij is heel erg conservatief dus vind het een beetje eng :p.

Vandaag een beetje rustig aan gedaan, morgen weer naar huis toe (mijn vader brengt me). Scheelt wel want was anders wel een gedoe geweest, met hond en kat in de trein, haha. En morgen komt mijn vriend ook weer thuis :). Vandaag heb ik nog op een paar vacatures gesolliciteerd voor hem, hopelijk komt daar iets uit. Maar hij heeft de thuiszorg ook gemaild wat hij nou precies kan verwachten.

Wensmoeder, dan laat ik jou wel staan op beginnen onbekend ;).

13. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.970
    2.850
    113
    Vrouw
    Heey meiden! :D Het wordt ineens druk hier :p

@ Amazing: Ja, ik had het echt weer even druk met school.. ik merk duidelijk dat we naar het einde van haar jaar gaan;) Omg wat leuk dat je naar de EFF welke gaan! Ik wil daar al best wel lang een keer heen, maar zet 'die stap' nooit ;)

@Emma86: Welkom, meid! :D En als je de sims 3 speelt ben je natuurlijk hartstikke vet :D:D
    Je vertelt inderdaad lekker meteen een hele hoop over jezelf! :D Het beeld is meteen duidelijk geschetst, hihi! Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wel stom dat je geen werk kan vinden, en dat je daarom ook nog niet aan kinderen kunt beginnen... :(
    Bij ons weet de omgeving overigens van niks van onze kinderwens.. En dat hou ik ook liever zo, haha!

@Padmee: Jij ook welkom, meid! :D Jij ook nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! :D Heerlijk dat je in ieder geval straks van die rot hormonen af bent :D

@Mirtje87: Vervelend dat je cyclus zo lang duurt hee!!! :(

@Wensmoeder: Ook jij welkom hier, haha! 3 chihuahua's, leeeeeuk!! Wij hebben er hier ook 2 :D

@Max: Wat vervelend dat je vriend maar geen duidelijkheid krijgt bij die thuiszorg......:(

14. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.283
    2.233
    113
    Vrouw
    Nederland
    Wat leuk dat er nog meer nieuwe meiden zijn hier die meekletsen! :D

Ik lees dat bij een aantal meiden de naasten (familie en vrienden die dicht bij je staan) het wel weten van de kinderwens. Ik heb het er alleen een keertje over gehad met een goede vriendin, verder niet. Moet er niet aan denken dat mijn moeder het weet, of mijn zusje, brrrr. Die zouden er dan constant naar vragen en mijn moeder is zo goed in die 'betekenisvolle blikken' ;)
    Mijn zusje denkt sowieso dat ze rechten heeft alleen omdat ze mijn zusje is. Zo zei ze een keer: Ja als jij zwanger bent gaan we samen de babykamer uitzoeken en dan ben ik ook wel bij je bevalling. Uhh, noooo way, dat is lekker iets voor mijn man en mij.

O ja, nog bedankt voor jullie felicitaties voor ons huwelijk. Weet niet of het duidelijk was of niet maar dat was maart 2012. Al lijkt het soms nog gisteren... Zou het zo nog een keer willen doen.
    Heb de jurk nog, hangt op zolder. Mijn schoonmoeder zei laatst (dat zijn dus van die opmerkingen) dat ik van mijn jurk wel een hemeltje kon maken voor de wieg. Haha dus echt niet, MIJN jurk en daar blijft iedereen van af. Wie weet nog een keer een fotoshoot doen als er wat vriendinnen getrouwd zijn ofzo.

Balen dat er hier meer meiden zijn die geen werk kunnen vinden. Heb zelf nog steeds niks gehoord van dat vrijwilligerswerk. Raar hoor, constant zitten ze te miepen dat ze nergens mensen kunnen vinden.

Zo nu stop ik weer. Ga even wat in mijn huishouden doen en dan een sollicitatiebrief schrijven. En dan maar weer hopen :(

15. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Altijd balen wanneer je het druk hebt met school. Maar ik herken dat wel... Tegen het einde van het jaar moet er nog zoveel gedaan worden! Bij mij op school communiceren wordt er ook helemaal niet goed met elkaar gecommuniceerd en dan twee weken van tevoren horen we dat we nog een aantal toetsen en werkstukken moeten maken. Echt belachelijk. :p

En over EFF... Ik ben gisteren niet gegaan en ik baal er stiekem wel van. :( Ik vind die costuums altijd zo mooi en ben gewoon nieuwsgierig naar die al die spulletjes die je daar kunt kopen (vooral naar de korsetten) ... :p

16. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Ik begrijp dat niemand aan je jurk mag zitten. Ik zou er ook echt geen hemeltje voor het wiegje van maken. Dat is toch ontzettend zonde? En daarnaast kun je 'later' misschien nog wel iets met je jurk doen inderdaad. :p

Stom trouwens dat ze niks van zich laten horen! Best wel vreemd, aangezien er inderdaad veel wordt gezegd dat ze geen mensen kunnen vinden... Ach ja, gewoon maar lekker verder solliciteren inderdaad. Hopelijk vind je gauw iets... :)

17. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Emma, ja ik ben wel blij dat een aantal mensen het weten. Mijn zus die weet het dus, maar zij is er zelf totaal niet mee bezig terwijl ze ruim 3 jaar ouder is. Ze is meer bezig met carrière etc. Dus ze vind het wel leuk om te horen enzo, maar zal tegen die tijd niet heel erg betrokken zijn denk ik. Mijn moeder die heeft ook al een dochter van 35 en ze kan niet wachten om oma te worden, van welke dochter ook ;).
    Succes met solliciteren! Mijn vriend wacht nu ook op een aantal reacties :eek:.

EFF, wat grappig dat er hier meer meiden zijn die dat leuk vinden! Dacht altijd dat ik de enige ben ;). Ben zelf 4 of 5 keer naar de EFF geweest, maar vond het steeds commerciëler worden. Daarom de laatste twee jaar naar Castlefest geweest met mijn vriend en hond, en dan ook lekker alle drie de dagen. (Vond ik ook jammer aan EFF dat het meer een dagjes ding is en niet heel weekend). Dus nu ben ik een vaste Castlefest ganger en al een aantal jaar niet meer naar EFF geweest ;). Wil graag ook nog naar Keltfest maar dat valt altijd op onhandige dagen :(. Maar ik ben gek op al die festivals! Past ook wel bij mijn 'religie'. Ga eigenlijk nooit naar muziekfestivals :p.

Secret, ik heb voor mijn vriend naar de thuiszorg gemaild :p. Even gevraagd of hij misschien tot hij vaste mensen heeft als invaller kan werken. Ze zouden het bespreken, dus dat zou wel fijn zijn.

18. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ik ben weer thuis (na bijles bij mijn nichtje ;) ) en mijn vriend is ook weer thuis :D. Dus vanavond weer lekker samen Game of Thrones kijken en op tijd naar bed omdat ik morgen weer moet werken. Waar ik geen zin in heb :p. Verder is het nog altijd spannend met de kitten en Indy, goed in de gaten houden aangezien hij nog altijd best wel gespannen is als Odin rondloopt terwijl Odin het niet zo veel meer uit maakt. Ben te bang dat er iets mis gaat denk ik :p. Komt allemaal goed hoop ik dan maar ;).
    Jullie ook morgen saaie verplichtingen ;)?

19. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Wat is het hier stil vandaag ;)!

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha dat plaatje is heel toepasselijk. :p We gaan toch niet alleen maar op Facebook schrijven he? :p

@EFF: Ik wil er heel graag nog eens naartoe, lijkt me heel gaaf om eens naar een kasteel te gaan, en inderdaad de prachtige kostuums. <3 Ik ben wel drie jaar naar Abunai! geweest, maar daar heb je vrijwel alleen maar cosplay van anime/game characters, en niet bijv. steampunk of gothic (hoop dat ik het een beetje goed verwoord haha).

Wil daar dit jaar ook weer naartoe. Het handige is dat het in een hotel gehouden wordt. Vandaag zou de tweede ronde van hotelkamers zijn om 20:00, dus ik was vanaf 19:30 al aan het refreshen haha. Ligt om 19:47 de site er opeens uit, en na drie uur wachten konden ze het niet fixen, dus we moeten nu weer wachten op meer informatie wanneer ze het nu gaan houden. Ik wil wel echt alleen in dat hotel, want na 15 uur reizen met de trein om naar Nederland te komen, heb ik wel genoeg gereisd. Hoop wel dat ze het een beetje snel oplossen, want ben nu veel avonden 'bezet'. :x

Deel Deze Pagina