Zoooo, ik ben hier ook weer eens na maanden volgens mij, schaam! Nieuwe computer, dus alle tijd om te reageren @ Micchan: Volgens mij moet jij een ander clubje zoeken haha! Nee hoor, grapje @ Mama van Daan: Welkom, spannend, trouwen! Algemeen: Mijn kat is nu zielig joh! Die heeft al een hele tijd wondjes haar oren. Ik met haar naar de dierenarts, blijkt ze allergisch te zijn, maar waarvoor? Zij dacht ws. voer. Dus wij allerlei andere voeren, niets hielp. Die wondjes worden erger en jeukt als een gek. Nu is de kans het grootste dat ze gewoon jeuk heeft aan die wonden en niet meer een allergische reactie heeft. Dus hebben we betadine gekocht en een kapje. Ze is helemaal down en zielig Ligt nu ook voor mijn toetsenbord, helemaal plat. Als de wondjes genezen zijn gaat hij af, dus kan nog wel even duren. Hoop dat ze er snel aan went... Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Wat trouwens wel dom was... We hebben betadine oplossing gekocht... Dat is heel dun en ze schudt steeds met haar kop, allemaal spetters op de muur! Dat krijg je er dus nooit vanaf. Gelukkig de studeerkamer en niet de huiskamer ofzo, haha! Straks maar even betadine zalf komen... Anders moet ik straks heel het huis verven...
Hahaha noooooit, jullie krijgen me lekker niet weg! Blijf hier en in de andere drie clubs meeschrijven, maar heb me inmiddels ook weer bij een andere club aangesloten, haha. Ooooh, wat zielig voor je kat! Hoop dat ze snel minder jeukt heeft!
Ooohhh, wat een mooie trouw/feestlocatie zeg! Lees dat je er al even mee bezig bent en dat je je jurk al hebt. Dat gaat vast helemaal goed komen en ik weet zeker dat het een mooie dag wordt. Ben zelf vorig jaar maart getrouwd en wou dat ik de dag nog een keertje over kon doen. Geniet vooral nog even van de voorpret. @ Mirtje87 Arme kat... hoe is het nu? Ik hoop dat ze geen jeuk meer heeft want het is zo zielig voor die beestjes. Je kan ze ook niks uitleggen.
Ze is al een stuk rustiger met haar kapje op. Ze loopt alleen zo komisch, met dr kop bijna op de grond... Het lijkt niet erg meer te jeuken, want ze schudt veel minder met haar kop dan eerst. Over 1,5 week gaan we met vakantie dus hoop wel dat het dan wel over is! Zou het vervelend vinden als ze dan nog met die kap oploopt als mijn zus 1 x per dag langs komt om te voeren...
Hihi, ik weer een blij ei: mijn man gaat nu serieus werk maken van de zolder en dan hebben we hopelijk volgend jaar ergens een extra kamer erbij Er moet best nog wel wat gebeuren: - 2 dakramen laten plaatsen - vlizozolder maken (met zo'n trap die je uit kan trekken). We hebben zo'n puntdak dus een hele hoge zolder. Eerst moeten er extra balken tussen de steunbalken geplaatst worden en daarna platen erop. - wanden maken voor de extra kamer + deur en natuurlijk die kamer netjes afwerken. De ruimte die overblijft laten we zoals die is. De wasmachine en droger staan daar nu net als de wasrekken. Dat wil ik zo houden. Mijn schat vond het eerst niet nodig om nu al een extra kamer te maken maar toen ik zei: ja maar als ik zwanger BEN dan kan ik wss niet zoveel doen: mag niet zwaar tillen en kan dan niet meehelpen. Toen was ie stil.... Dat heeft ie laten bezinken en nu is hij bezig om tekeningen te maken
Haha, je komt weer lekker binnenvallen hier Ik wens je (soon to be een jeweetwel)katertje veel sterkte toe.
Hé dames! Ik ben nieuw hier en zal me eerst even voorstellen, ik ben 20 jaar en woon samen met mijn vriend in een koop appartement, mijn vriend is 30 en heeft een fulltime job. Wij wonen nu iets meer als een jaar samen en dit bevalt goed! We hebben een super lieve hond, sorry voor de katten liefhebbers hier haha. Ik heb al heel erg lang een wens om zwanger te worden, maar nu lijkt het steeds dichterbij te komen. Mijn vriend is natuurlijk al een stuk ouder waardoor dit ineens best werkelijkheid kan worden. Zelf begin ik nu aan mijn laatste jaar MBO Pedagogisch werk en verwacht ik in juni 2014 klaar te zijn. Wij willen vanaf december 2013 gaan proberen een kindje te krijgen, en ik ben nu vooral goed aan het uitzoeken hoe alles loopt ivm financien. Mijn vriend heeft natuurlijk een vast inkomen maar ik wil niet afhankelijk zijn in de maanden dat ik niet meer studeer (dus geen stufie) en ook geen werk heb, mocht ik snel zwanger raken. Ik vind het allemaal super leuk, en ben me er zo op aan het verheugen. Niemand in onze omgeving is verder bekend met ons plan en dat willen nog wel even zo houden om stomme reacties uit de weg te gaan. Ik ben pas nieuw hier, dus mocht je het leuk vinden om vrienden te worden! Nodig me dan gerust uit! Liefs.
Hey welkom Bloem! Leuk dat het uitkomen van je wens steeds dichterbij lijkt te komen. Goed dat je naar je financiën kijkt ook. December, dat is trouwens al snel! Ben je nu aan de pil of iets anders? Groot gelijk dat je het stil houdt, doen wij ook. Niet omdat we bang zijn voor stomme reacties (sinds we getrouwd zijn lijkt het wel alsof iedereen erop zit te wachten) maar het gaat niemand een donder aan. Ook onze ouders niet. Als je net nieuw bent op het forum dan staat je nog wat te wachten, heb hier al zoveel geleerd, echt ongelooflijk.
Hoi! Ja super leuk! Ik ben sinds mei gestopt met de pil en nog niet echt nu bewust bezig met het zwanger worden. Mijn vriend heeft nog even tijd nodig tot december haha, voor het idee denk ik.. De ene keer vrijen we beschermd en de andere keer weer niet. Maar vanaf december willen we er wel serieus mee bezig gaan. Ik heb er onwijs veel zin in, kijk er heel erg naar uit. En inderdaad een kindje krijgen is iets intiems en dat gaat niemand iets aan. Wanneer gaan jullie beginnen?!
Wij gaan wss in mei beginnen. Weet nog niet helemaal precies wanneer ik stop met de pil. Reden voor mei 2014 is dat ik maar geen werk kan vinden. Afgelopen april besloten om mezelf nog een jaar de tijd en de kans te geven om iig wat werkervaring op te doen. Loop nu sinds een aantal weken stage (werkervaringsplek) en ik hoop zo via via wat te vinden. Het lijkt nog ver weg maar de tijd gaat best snel. En december, dat is nog maar 3 maanden!
Ah hele drukke periode hier :O. Gister was mijn vriend jarig, over twee weken ben ik jarig, ondertussen stage en school begint deze week ook weer. Pff, oktober wordt een stuk rustiger wat verjaardagen betreft . Jullie nog leuke plannen?
Bloem welkom trouwens , zag je ook al in het andere groepje . Wat voor hond hebben jullie? Hebben zelf ook een hond dus ben altijd nieuwsgierig, haha.
Nou onze plannen zijn naar november verzet joepie! Wij hebben trouwens een Franse bulldog, echt een schatje haha. Wat voor eentje hebben jullie?
Zooo, ben ik er ook weer na de vakantie en weer mijn eerste weekje stage. Ben wel blij dat ik wat te doen heb, 3 dagen daar aan de bak en dan nog een ochtend thuis. Ben wat minder bezig met de kinderwens. Grote kans dat ik ook wat eerder stop met de pil. Gisteren hadden we het er nog kort over en toen zei mijn man: januari stoppen en dan zien we wel, als het dan raak is, dan is het raak (hadden eerst mei in gedachten). Maar goed, ik zie wel. Stel dat er dan ineens een kansje inzit voor werk ofzo dan wacht ik rustig nog 3 maanden (kan er nog wel bij).