Grote kinderwens maar nog niet kunnen beginnen.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maxellera, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113

Nee jij bent niet raar. Vind dit erg vreemd. Lijkt me ook absoluut niet leuk voor de man. Jullie willen samen toch zwanger worden? Niet jij en je familie. En dan zouden zij het eerder weten dan jou man. Raar hoor.

2. babymama87

28 sep 2013
    65
    0
    0
    Nee je bent niet raar. Kan me niet voorstellen dat als het andersom was diezelfde vrouwen het leuk zouden vinden.

Ik was laatst in zo een feestwinkel en daar was een babyklontje. is een normale suikerklontje maar als je het in je koffie/thee doet komt er een baby boven drijven. lijkt mij wel een leuke manier om het te laten weten. mensen op de koffie vragen en dan dat klontje in hun kopje. moeten ze alleen wel suiker in hun thee/koffie gebruiken

3. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    FF een vraagje tussendoor:

Als ik gewoon door was gegaan met de pil dan zou ik vrijdag 7 februari weer ongesteld moeten worden. Nu slik ik de pil niet meer, moet ik dan 7 feb beschouwen als mijn NOD?

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Das wel leuk ! :D Ineens een baby in je koffie hihi

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja, maar hou rekening mee dat het wel aantal dagen langer kan duren. Mijn eerste ongi na pilstop was pas na 42 dagen als ik me goed herinner. Daarna eigen cyclus 32-33 dagen.

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    :(:( dat vind ik ook maar raar hoor ! Zou er niet mee kunnen lachen denk ik moest ik hem zijn. Jeetje...

Wat je nog zei over gender reveal: vind ik ook wel leuk :) Zag laatst ergens een taart en die vol met blauwe of roze m&m's , als je taart open snijdt dan rollen ze er uit en is meteen bekend :) was heel mooi! Zal eens googlen of ik een foto er van vind...

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Als je googlet (gek woord) op "gender reveal cake" dan vind je nog een hoop leuke! *zwijmel* nog even verder dromen ;):)

8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja, weet ik.... maar moet toch ergens vanuit gaan :(
    Denk zelf dat het wat langer duurt voordat ik normaal ongesteld word omdat mijn bruinverlies aan het einde ook wat langer aanhield.

Ja die taart is leuk! Het is dat ik niet wil weten wat 'het' wordt maar anders zou ik bij het bekend maken zo'n taart halen.

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Weet je nog wat je cyclus was voor je aan de pil ging? Anders van die cyclus uit gaan of zo. Is nogal moeilijk, en irritant want je zit er dan echt op te wachten hé :)

10. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik ben toen aan de pil gegaan omdat ik elke 2 weken ongesteld werd ;) Dat was toen in de zomer, dat weet ik nog. Daarvoor weet ik het niet meer, het is ook al zo'n 10 jaar geleden. Volgens mijn moeder was ik niet helemaal regelmatig. Zou in principe niet voor 7 feb ongesteld moeten worden.

11. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik vanmiddag naar de drogist om te zoeken naar een cadeautje. Terwijl ik er heen liep zat ik nog te denken; zal ik alvast zwangerschapstesten mee nemen, misschien wel makkelijk.
    Ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb, mijn buurvrouw stond ineens achter de kassa! Geeeen idee dat ze daar nu werkte.
    Normaal maakt het me niet uit, ik ken die vrouwen achter de kassa toch niet maar nu wel dus. Nu ergens anders testen kopen (of 5x checken wie er op dat moment in de winkel staan).

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ooooh dat lijkt me zo lastig ja! Wat dat betreft ben ik echt blij dat ik hier vrijwel niemand ken.. :D
    Ik zou dan ook ergens anders heen gaan inderdaad.. :)

13. babymama87

28 sep 2013
    65
    0
    0
    Ik heb vroeger als mijn ongesteldheid weer eens liet wachten en ik testjes wou kopen altijd bij winkelcentrums waar ik normaal niet kwam en altijd de hele winkel checken op mensen die ik ken. dus ik denk dat als het zover is ik online ga bestellen en anders net zo paranoide ga doen:)

Heb je ondertussen al iets gemerkt van je cyclus emma?

14. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Nee nog niks extreems gemerkt... alleen wat 'vieze' dingetjes die dus niet in de boekjes staan :p

Heb een aantal dagen een soort spierpijngevoel gehad in mijn buik. Het zat ter hoogte van de schaamstreek en het waren duidelijk niet mijn darmen. Dat spierpijngevoel ging over in een beurs gevoel en is nu weer weg. Afgelopen zaterdagavond/nacht had ik dit: Ik ging naar de wc en ik had en een grote prop slijm in mijn ondergoed zitten. Beetje ter grootte van een forse knikker en het leek heel taai (niet gevoeld overigens, ik dacht alleen maar :$). Kon het met een stukje toiletpapier in een keer eruit pakken. Ook bij het afvegen nog een hele sliert slijm, heel dik leek het. Deed me ergens wel aan een bepaald soort lijm denken :)
    Ik had echt zoiets van: what the hell is happening in there?

Hoe is het met alle andere dames hier? Het is zo stil verder...

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Is inderdaad stil!

16. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Grrr.... deze week verjaardag gevierd en ons kleine achternichtje was er ook. Eerst kwam ze bij mijn schoonmoeder op schoot. Alles goed en wel. Schoonouders gingen op tijd weer weg i.v.m. andere afspraak en toen gaf ze mijn moeder de baby> Zo ga nu maar naar je andere "tante". Met daar achteraan luidkeels de opmerking: het zal bij ons nog wel een hele tijd duren voor dat we een kleinkind hebben.

Ik snap dus niet wat je op dat moment met zo'n opmerking wil? Moet ik soms ter plekke mijn man bespringen?

Ik denk soms heel gemeen: als je zo graag oma wil worden had je zelf meer kinderen moeten krijgen, dan was er vast wel een geweest die nu kinderen had gehad.

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Noujaaa, wat een achterlijke opmerking zeg! :$

En als jullie nou nog behoorlijk op leeftijd waren (dat was het nog steeds enorm asociaal maar iets begrijpelijker), maar jullie zijn ook nog rijkelijk jong!

Niet leuk, knuf :( Laat maar lullen dat mens!

18. babymama87

28 sep 2013
    65
    0
    0
    Jullie houden het dus geheim dat jullie begonnen zijn?

Ik denk dat het de bedoeling was dat je erop inging zodat zij een beter beeld kregen van hoe ver jullie zijn met jullie kinderwens.
    Neemt niet weg dat het een rare opmerking is.
    ik denk dat door niet te reageren ze er niet uit hebben gehaald wat ze wilden weten.

Wij zijn inderdaad niet de meest actieve groep hier :p

19. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ik ben er nog :D! Alleen erg druk, zal proberen morgen even te reageren :).

Deel Deze Pagina