Nou ga lekker ontspannen dan vandaag op het scannen na misschien dan Ik wil het wel weten ja! Mijn vriend twijfelt daar nog over (hij neigt meer naar niet weten). Maar wedden dat ik tegen die tijd ga winnen haha ik heb veel overtuigingskracht Willen jullie het weten?
Ja inderdaad, Utrecht is altijd een 'makkelijke' stad wat dat betreft . Spannend van die sollicitatie! Heel erg fijn. Mijn vriend kan wel wat meer in de buurt zoeken maar het is natuurlijk nog niet iets wat hij echt wil gaan doen. Zou super zijn als je nu al 'de' baan kunt vinden . Wij hebben ook wel wat opmerkingen gekregen met samenwonen (zijn allebei 20), vooral van mijn vaders kant van de familie dat ze het dan grappig vinden als ze bij mij op bezoek komen (om het feit dat ik dus op mezelf woon) en grapjes maken over dat we het goed doen . Maar goed, dat zul je altijd wel hebben denk ik.. Hmm, dat je nu nog een onrustige huid hebt dan weet ik het niet . Dacht vaak als het helemaal weg is en je stopt dan met de pil dan komt het vaak niet terug. Maar als je er wel nog wat last van hebt dan weet ik niet wat je kan verwachten . Hope for the best! Stoppen met roken moet je vooral doen ja! Mijn vriend is gelukkig ook gestopt en daar ben ik heel blij mee . Rook je al lang? (Zal zo de lijst weer even aanvullen ^^)
Over het weten hebben we een hele theorie . Laatst nog geplaatst in een ander topic, even kopiëren . ->Wij hebben een hele theorie bedacht voor als het zo ver is . Mij lijkt het heel speciaal om ons te laten verassen, ook met het idee dat het al duizenden jaren zo is gegaan en het eigenlijk helemaal niet zo vanzelfsprekend is om het te weten. Ook lijkt het ons heel mooi als mijn vriend dan zegt wat het geslacht is en niet de verloskundige of iets dergelijks. Natuurlijk is het wel 'lastiger' met spulletjes maar kleren zijn zo bijgehaald en met wat accent kleurtjes heb je zo een babykamer op geslacht. Dus voor ons is het zo, de eerste willen we het niet weten. Voor de tweede (is onze theorie) dat aangezien je al een kindje hebt van een geslacht dat je dan misschien een kleine voorkeur hebt voor het andere geslacht. Vandaar dat we bij de tweede het wel willen weten en zo gewoon gewend zijn aan het idee en het ook eens van die kant mee kunnen maken . Heel verhaal, haha. In ieder geval genoeg over nagedacht hier ! Succes ermee en veel plezier met de echo!
Haha zo daar is inderdaad goed over nagedacht! Ik ben gewoon veel te nieuwsgierig ingesteld denk ik. Het heeft zeker wat bijzonders om het een verassing te laten zijn bij de geboorte! Maar ik weet nu al dat ik daar niet op wil wachten Hoewel ik het niet direct voor de babykamer zou willen weten (wat ik mooi vind is toch vrij neutraal) maar voor kleertjes shoppen lijkt het mij inderdaad leuk om te weten. En verder ben ik gewoon knetter benieuwd. Ik vind het wel knap hoor als mensen kunnen wachten. Ja stoppen met roken moet ook echt.... Mijn vriend rookt ook. Ik rook zo'n 7 jaar nu, denk ik. Ik zou het denk ik totaal niet moeilijk vinden om van de sigaretten af te blijven wanneer ik zwanger zou zijn. Maar ik wil dus al wel eerder stoppen, maar dat lijkt mij moeilijk! Stel het telkens uit Mijn vriend heeft overigens wel beloofd om ook te stoppen als we ervoor gaan, daar ben ik wel heel blij mee!
Ik snap precies wat je bedoelt! Maar ook dat je misschien hebt gedronken bij een verjaardag ofzo... Ik wil het wel 'perfect' doen als het zover is . Ja idd, wij woonden al na een paar maanden samen...(a) ik had net mijn eerste appartement gekocht en hij ging in de buurt studeren, dus was wel zo makkelijk (en gezellig)!
Helaas hebben mijn vriend en ik daar allebei andere ideeën bij... hij wil weten welk geslacht het is en wil het vervolgens aan iedereen vertellen. Ik wil het eigenlijk niet weten. Dus misschien een compromis: dat wij het weten en het een geheim blijft voor de omgeving
4,5 jaar is al best lang! Wij zijn iets korter samen, haha. Nu iets meer dan een jaar. Maar ondanks dat het nu iets minder gaat, hebben we het verder wel heel fijn samen.
Gaaf dat je je eigen praktijk wil gaan opstarten! Kinderen en neurologie kunnen inderdaad samen met kinderen gaan, dus dat kun je misschien gaan combineren. En ach ja, beter laat dan nooit, toch?
Da's lekker droog! Ach ja, het is wel fijn dat het uiteindelijk weer goed komt, toch? Ik heb ook al heel gauw zoiets van; waarom maken we eigenlijk ruzie met elkaar? Eigenlijk heb ik dat al voordat het geheel begint, maar ja . Ik denk trouwens dat je qua opleiding wel goed zit. Het lijkt me een uitdaging om met pubers te gaan werken, vooral omdat ze natuurlijk erg brutaal kunnen zijn. Ik denk er ook nog steeds aan om een 'echte' uitdaging aan te gaan. Eens kijken of ik daar tegen kan en of ik wat harder kan worden, haha. Gisteravond ben ik trouwens ook redelijk vroeg naar bed gegaan. Rond kwart over 10, of zoiets. Was wel nodig... want was helemaal gesloopt gisteren en daarnaast moest ik vanmorgen weer vroeg opstaan. Hoeveel dagen werkte jij nou eigenlijk in de week? Ik vind het trouwens goed van je dat je het geslacht van je kindje als verrassing zou kunnen houden. Ik zou dat absoluut niet kunnen! Ben net als de andere te nieuwsgierig ingesteld, denk ik.
Jeetje wat is er veel gekletst haha! Ik heb niet alles gelezen maar even kijken wat ik nog weet, me geheugen is de laatste tijd niet meer wat het was haha.. Uhm, @ Max of ik altijd al in de zorg had willen werken? nee eigenlijk niet, mijn moeder deed het werk toen der tijd ook en ik was nog heel jong en vond het maar raar en vies haha, ik had horeca gekozen toen, maar was dus echt niet mijn ding.. daarna na me vmbo gaan werken in de thuiszorg (schoonmaak) en vond het toen wel erg leuk om mensen te kunnen helpen, dus besloot de opleiding helpende te gaan doen, na anderhalf jaar me diploma op zak toen weer gaan werken in verschillende instellingen veel mogen proeve van het vak. Had wel na dat ik me diploma had behaald een vervolg opleiding gedaan de verzorgende ig mja ik ging samen wonen en een bol opleiding paste niet in het plaatje dus moest een baan hebben, nja toen kwam ik bij mijn huidige werkgever terecht en die bood mijn een bbl opleiding aan. dus ben eigenlijk helemaal gelukkig ondanks het de kinderwens wel weer een tijdje uitstelt mja nog geen huis dus dat scheelt ook wel. ( zo wat een verhaal haha. ) Nja ik zag ook wat langs komen over het te weten willen komen van het geslacht als het zover is en JA ik wil dat zeker, gewoon omdat ik veelste nieuwsgierig ben en graag alles heel goed wil plannen. Roken Jup schuldig! hier een steviger roker zelfs, echt slecht.. maar als we gaan stoppen met de pil stop ik ook met roken! Nja voor de rest weet ik het niet meer. WELKOM nieuwe meiden Gezellig.
Wooow wat kletsen jullie veel! Ik schreef vorige keer al bij te gaan lezen, was ik daarna alsnog vergeten te reageren! Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen hahaha.
@ GwoonAn, moeten we elkaar maar supporten tegen de tijd dat we gaan stoppen met roken Vandaag trouwens mijn OV studentenabbo stop laten zetten. Goh wat ga ik dat gratis reizen missen zeg!!!!!! Het deed mij echt een beetje pijn Treinreizen is ook zo duur Wanneer ik een baan heb schaf ik een auto aan, scheelt vaak qua reistijd en ook in kosten (als die een beetje zuinig is).
Haha, ja inderdaad. Heb er een keertje goed over nagedacht en vond dat wel een leuk compromis . Mijn vriend wilde het ook wel weten maar vond mijn redenatie wel goed, en aangezien een eventuele volgende wel gewoon willen weten is het goed . Maar wie weet, misschien wil ik het dan zelf ook wel gewoon weten haha. Hm, zal wel lastig zijn als jullie allebei roken. Maar goed dat hij ook wil stoppen, zal het een stuk makkelijker maken als jullie elkaar kunnen steunen. Iets waar ik niet tegen kan is als ik een vrouw zie lopen met kinderwagen en sigaret in de mond, bluh . Dus maar goed dat jij dat niet zul zijn, haha. Ah wat een ellende , ik zou nu ook niet zonder kunnen. Wij zijn ook aan het denken om een auto te kopen zodra mijn vriend wat langer een baan heeft (vooral zodra mijn ov er vandoor gaat, maar dus nog geen haast). Een niet te grote die lekker zuinig is .
Ja inderdaad, alles geven wat je kunt geven. En in ieder geval alles proberen te doen om een zo'n gezond mogelijk kindje op de wereld te zetten! Dat deed je goed ! Maar dat is wel begrijpelijk als je een woning hebt waarin het kan, het is niet zo dat jullie bewust helemaal samen naar een woning gingen zoeken etc. Als wij de mogelijkheid hadden om eerder samen te wonen hadden wij het ook gewoon gedaan . Dat ken ik, hier worden ook veel compromissen gesloten . Hij wilde het in eerste instantie wel graag weten maar vond mijn argumenten wel goed en stemde in. Dus dat scheelt . En misschien vind ik het zelf dan ook wel niet te houden van nieuwsgierigheid, haha.
Vandaag weer irritaties gehad.. Ik zei tegen mijn vriend dat hij de stad in moest bij winkels langs om te vragen of ze nog iemand zoeken (naast alle online sollicitaties) en toen zei hij dat hij geen zin had. En ik zei doe er dan iets voor. Hij helemaal kwaad en niet tegen mij praten omdat hij al super veel heeft gesolliciteerd laatste tijd, maar ik bedoelde dus doe er wat voor letterlijk doen, dus gaan om te vragen . Nja, een uur kwaad op me geweest, ik emotioneel.. En toen kwam hij weer bij me zitten even over gepraat en was het weer goed . Ja deze opleiding is in ieder geval wel uitdagend, ik hoop trouwens wel dat ik een beetje handelbare klassen krijg want anders is het heel vermoeiend. Wil wel nog aan het vak toe komen en niet alleen orde houden! Goed dat je vroeg naar bed bent gegaan . Ik ga vanavond rond 10 uur/half 11 naar bed denk ik. Ik werk 3 dagen in de week vast (di, wo, do) en op maandag soms inval. En op de maandag en vrijdag heb ik af en toe dingen voor school.
Ja, gaat als een speer! Zat even zo achter de laptop: , maar wel enorm leuk natuurlijk! Hartstikke gezellig dat er zoveel dames komen meekletsen. Ja klopt! Ik heb even mijn eerste berichtje doorgelezen, en begon wel te lachen, want zag dat ik een belangrijk punt had gemist haha. Mijn vriend woont in Oostenrijk. Ik ga dus emigreren haha. Ben wel blij dat het eindelijk bijna zover is hoor.. We zien/zagen elkaar nu ongeveer 3 a 4 dagen per maand, was best lastig af en toe.. Maar nu dus nog even vier weken kiezen op elkaar en dan hoef ik hem niet meer te missen! We hebben trouwens nog geen appartement, zijn wel heel hard op zoek haha. Ik denk niet dat we binnen deze vier weken iets geregeld krijgen, dus ik mag eerst bij z'n ouders intrekken (gelukkig zijn het lieverds!), maar daarna hopelijk snel een eigen plekje, zodat ons 'avontuur' samen echt kan gaan beginnen. Ik ben eigenlijk 19.. Haha sorryyyy! Ben heel vergeetachtig, en was dus vergeten te reageren/te kijken. Gaat hier allemaal goed hoor! En met jullie allemaal? Ik wil het heel erg graag weten. De babykamer wil ik het liefst neutraal houden, maar met kleertjes wil ik me helemaal gaan uitleven hahaha.. En een meisjesnaam hebben we wel al, maar voor een jongen weten we echt nog helemaal niets.. Dus als het een jongen wordt, kunnen we gaan brainstormen! (Stiekem ben ik dat nu al lang aan het doen hoor, haha) @Anticonceptie: Ik heb het maar anderhalve maand geslikt. Ik was elke dag kotsmisselijk, twee keer ook echt overgegeven, dus uiteindelijk was ik bijna de hele maand ongesteld omdat ik door het overgeven was 'gestopt'.. Nu ben ik er extra blij om, weg met die troep haha. @Opleiding/baan: Wat klinkt dat van jullie allemaal interessant zeg! Ik ben twee keer voor m'n vwo-examen gezakt, probeerde het nog een derde keer, maar ben middenin het jaar gestopt vanwege lichamelijke problemen.. Nu heb ik dus helemaal niets, vind dat wel heel erg en vooral ook heel eng, vooral in deze tijden.. Hoop echt dat ik in Oostenrijk een baan kan vinden, maakt me niet uit wat! (Met de algemeen bekende grenzen dan )