Grote kinderwens maar nog niet kunnen beginnen.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maxellera, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Grappig dat je het in eerste instantie niet wilde! Ik heb ook van alles gewild, dus scheelt wel dat ik veel dingen leuk vind :p.
    Je hebt wel lekker kunnen leren van verschillende dingen in ieder geval, heel fijn. Ik doe nu ook thuiszorg schoonmaak dus dat is wel toevallig :p. Maar met zorg zou ik liever in een ziekenhuis willen denk ik.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heb het weer overleeft hahaha! Interessant is het zeker! :D

3. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    ♥ Grote kinderwens maar nog niet kunnen beginnen. ♥

-Mirtje87 (26 jaar), beginnen zomer 2013
    -Micchan (19 jaar), beginnen december 2013
    -Maxellera (20 jaar), beginnen rond januari 2014
    -Snaud (25 jaar), beginnen rond januari 2014
    -Amazing (20 jaar), beginnen onbekend
    -GewoonAn (22 jaar), beginnen onbekend
    -Secret Promise (20 jaar), beginnen onbekend

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankje :D

5. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Haha ja zeker grappig, nja met verzorgende IG kan je ook in een ziekenhuis werken hoor. :p

Ik denk dat als ik klaar ben met mijn IG opleiding dat ik eerst weer een tijdje ga werken, en daarna toch de verpleegkundige opleiding ga doen.
    Het is een stuk breeder kwa zorg en dat trekt me dan ook wel weer.
    Mja nu praat ik echt over een 10 jaren plan haha. :p

6. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ohja btw Maxellera.. :p ik was altijd zo anti FB toch. :D
    Maar heb het hoor..xD moest er maar toch eens aan geloven en ja hoor....verslaafd.. :) haha

7. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Wat zijn jullie plannen voor vanavond meiden :D? Mijn vriend wil lekker samen tv kijken vanavond, zonder laptops :p. Dus ben zo meteen weer weg. We gaan hotter than my daughter kijken, heel slecht maar wel grappig ;).

8. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Oh echt, haha. Ik ken het, kijk er zo vaak op :p!

9. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ownee daar kan ik ook niet tegen! Ben ook echt niet van plan om na een zwangerschap weer te beginnen. Als ik die negen maanden zonder kan, dan moet dat daarna ook wel lukken ;) Ik zag een tijdje terug trouwens een zwangere vrouw roken op het station, had plaatsvervangende schaamte. Stoppen met roken is moeilijk, maar weet zeker dat als ik zwanger ben nooit meer een sigaret zal aanraken. Te groot geweten voor. Maar wil eigenlijk voor een zwangerschap al wel gestopt zijn dus, hoort voor mij bij de voorbereiding net als foliumzuur.

@ Micchan; zoo emigreren, spannend zeg!!! Hoop dat jullie snel een woning vinden, en jij een leuke baan.

Mijn plannen voor vanavond: Een sollicitatiebrief nog wat perfectioneren. Nog wat mails beantwoorden en dan ga ik de nieuwste aflevering van criminal minds kijken :) Mijn vriend komt vanavond laat thuis, half 12, hij heeft avonddienst (loopt verpleegkunde stage in de psychiatrie).

10. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Balen dat je vandaag weer irritaties met je vriend had. Ik begrijp hem ook wel. Het is vervelend om alsmaar te moeten solliciteren, terwijl je nergens wordt aangenomen... Maar aan de andere kant moet je niet opgeven, want er is vast en zeker wel iets. Alleen is het moeilijk te vinden. Gelukkig is het weer goed tussen jullie tweetjes! :)

Een haalbare klas is trouwens ook wel belangrijk inderdaad. Ik werk momenteel met peuters die totaal niet luisteren en daar kan ik al niet zo goed tegen. :D Nou moet ik zeggen dat ze bij mij soms wel érg extreem bezig zijn...

Zo te zien werk je trouwens best veel. Zijn er ondertussen nog nieuwe cliënten bij gekomen?

11. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Mijn plannen voor vanavond zijn... tja, wat eigenlijk? Mijn vriend komt zo gezellig langs en dan gaan we een filmpje kijken en blijt hij gezellig bij me. Ik ga verder geen nuttige dingen doen. Alhoewel ik nog wel achterstallig huiswerk heb liggen... Maar ja, dat doe ik wel een andere keer. :D

Ik volg momenteel trouwens geen serie, maar wil dat wel weer doen... Twijfel nog tussen Criminal Minds en Dexter. Welke is volgens jullie het meest leuk en interessant? :)

12. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dexter ken ik niet, schijnt wel heel goed te zijn. Mijn moeder is daar fan van :p. Criminal Minds vind ik iig leuk :D. Maarja, wat je moet kiezen?? Hoe dan ook veel plezier ;)

13. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Ik ben net op kraamvisite geweest bij het kindje van mijn nicht, was leuk! Maar mocht hem niet vasthouden, haha! Hebben jullie dat ook wel eens gehad?

14. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Graag gedaan ;)! Over de emigratie trouwens, hoe reageerden je ouders? Lijkt me wel moeilijk als ouder als je kind nog zo jong is. Wij denken zelf soms ook over emigratie (naar Ierland of Canada) maar is zo'n gedoe, vooral als je allebei en niet vandaag komt. Moet je veel regelen?

15. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Iedereen lekker rustig doen vanavond dus :), behalve de sollicitatiebrief dan ;).

Ik ben een echte serie kijker! Even een opsomming (en dus allemaal aanraders) van wat ik heb afgekeken of nog volg :p, Gossip Girl, Lost, Misfits (leuke serie die niet zo bekend is, vooral eerste twee seizoenen), Pretty Little Liars, Grimm, Glee, The Big Bang Theory, Game of Thrones, Once Upon a Time.. Kan verder even niets bedenken ;). Kan er wel wat van in ieder geval, haha

16. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ik zeg alvast gedag ;). Zo meteen alvast naar bed en morgen weer vroeg werken. Ik hoop dat ik morgen nog wat kan reageren maar zal wel een drukke dag worden!
    Eerst werken, dan yogales, eten, en dan een bijeenkomst van CS (couchsurfers) in Irish pub :). dus even afwachten hoe laat ik precies thuis kom. Tot morgen in ieder geval en slaap lekker :D!

17. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Grimm, Game of Thrones en Once Upon a Time vind ik ook geweldig :)

Wat ik af heb gekeken / nog volg: Criminal Minds, True Blood, Numb3rs, Friends, Will & Grace, Body of Proof, Nikita, Revenge en Vampire Diaries.

Wat ik ook wel lange tijd heb gevolgd maar nu niet meer volg: Grey's Anatomy, Private Practice, Breaking Bad en Law & Order Special Victems Unit.

18. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook trusten iedereen en fijne dag morgen :)

19. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.956
    2.833
    113
    Vrouw
    NEEEEEEE jullie praten zo veel !!!! :D:D:D

Haha ik zit even een dagje te werken aan m'n essay, huppa zoveel bladzijdes weer erbij :$
    Even kijken.... :D

@Snaud: welkom hier! :D bijna 8 jaar een relatie, toe maar! :) Hopelijk komt je acne niet terug als je stopt met de pil, meid! Maar dat komt vast wel goed :) En inderdaad.. Dit forum werkt nou niet bepaald mee als het gaat om je kinderwens *zucht* :D Ik ben er nu ook zo erg mee bezig, dat ik soms gewoon niet meer weet waar ik het zoeken moet, hahaha! O, en ik lees dat je een vegetariër bent! Wat leuk! Ik ben ook een aantal jaar vegetariër geweest.. Moest er uiteindelijk mee stoppen omdat ik erg begon af te vallen en nogal ongezond eruit begon te zien :x Heb nog steeds wel eens de neiging om weer vegetariër te worden :D Wat zijn jouw beweegredenen? Stoppen met roken is in ieder geval een heel goed plan ja!!! :)

@Maxellera: Haha, nogmaals: wat een super koopje is die wasmachine geweest, goed dat jullie hem hebben genomen :D En van die stoeltjes, ja dat is idd lastig! Kussentjes glijden daar zeker vanaf hihi!
    Het scheelt overigens zéker dat mijn vriend en ik dicht bij elkaar wonen! En het reizen is natuurlijk gratis door studenten OV (behalve in het weekend helaas) :)
    En thanks! Ik ben de hele dag druk bezig geweest met m'n essay.. En morgen moet ik er aan verder :( Ik heb helaas wel een deadline staan.. aankomende vrijdag 23:59 :D Wat moet jij voor opdrachten doen voor school dan? :p

@Amazing: Ja inderdaad beter laat dan nooit, haha! Heb nog 3 maanden om mijn uiteindelijke keuze te maken.. Komt dan toch wel erg dichtbij hoor! :$

@Micchan: Wow emigreren, wat spannend! :D Ga je je familie dan niet heel erg missen?? Stom dat je zo ziek werd van de anticonceptiepil! Maar het is en blijft troep inderdaad.. Precies: weg ermee! :D Kan je overigens niet evengoed nog je vwo diploma halen? Hebben ze in Oostenrijk niet iets waardoor je het versneld kunt halen o.i.d.? Of zie je dat niet meer zitten? :) Waarom ga jij eigenlijk naar Oostenrijk, en komt hij niet hierheen? :p

@ geslacht weten: NEE. haha:D Ik ben het volledig met je eens Maxellera.. ik wil echt dat het een verrassing is.. En weet eigenlijk wel zeker dat mijn vriend het hiermee eens is :) Voor een tweede kindje weet ik het nog niet.. Ik hoop uiteindelijk 3 kinderen te hebben :D En het liefst dan 2 meisjes en 1 jongetje.. Maar 2 jongetjes en 1 meisje vind ik ook prima :D Graag wel in ieder geval wel 1 van het andere geslacht ;) ( Ik weet dat dit héél gevaarlijk is om te zeggen op dit forum, hahahaha:D).. Achja.. Uiteindelijk wil je natuurlijk gewoon dat je überhaupt kinderen kán krijgen... en dat je kindjes gezond zijn ;)

@plannen vanavond: Nou essay dus :( En morgen ook (hopelijk niet de hele dag :$). Bah, bah..

@series: Hier een die-hard serie kijker met mijn vriend :D Wij kijken:
    - Once Upon A Time
    - Begonnen aan Dexter, nooit verder gekeken..
    - Lost
    - Misfits ( Ja Maxerrela, hier wel bekend hoor, helemaal bij ook :D)
    - Game Of Thrones
    - The Walking Dead
    - Spartacus
    - American Horror Story
    - Arrested Development
    - Archer
    - The Following
    - Breaking Bad
    - Friday Night Dinner
    - Hell On wheels
    - Modern Family
    - Shameless
    - Homeland
    - Raising Hope
    - The Office
    - Touch

En ben vast nog wel wat vergeten, maar goed :D

20. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.956
    2.833
    113
    Vrouw
    Zo, en nu ga ik nog heel even filmpjes kijken op youtube en kletsen met mijn lieve vriendje.. En dan moet ik toch ook maar eens gaan slapen :D

Welterusten iedereen! :) En voor de meiden die morgen weer moeten werken of naar college moeten: Succes! :D

Deel Deze Pagina