Grote kinderwens maar nog niet kunnen beginnen.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maxellera, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Haha, moet je gewoon zonder het streepje doen! Is hij automatisch goed :p. En zonder streepje gaat ook gewoon bij :p en :D, dus dat scheelt!

Jaaa, vooral toen de kinderwens net kwam aanwaaien, haha. Was ik in een babywinkel, doen alsof ik een cadeautje kwam halen voor mijn 'zwangere zus' en ondertussen zelf sokjes gehaald :p. En ook toen ik 5 maanden in Ierland zat voor studie hadden ze er een disney store! Ik ging dood, allemaal schattige dingen! Uiteindelijke een super schattige (en best dure) slaapzak gekocht omdat we die niet hebben in NL. Dus ja, kan me ook schuldig maken ;).
    Laatste tijd niets meer gehaald :p.

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Zal duimen voor jullie, hopelijk snel een baan. :)

Maar wel lekker voor jou dat je genoeg clienten hebt! maar ook wel zwaar denk?
    ik weet nog wel dat ik toen werkte bij een mevrouw die heel klein was en ook dus echt kleine spullen had, bezem, mop enz, ik ben 1.83 dus dat was echt kut heel veel last van me rug erdoor gekregen. :)

3. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Oh dat is wel jammer dat je minder contact hebt met je vader :(, maar als je er zelf geen problemen mee hebt dan is het natuurlijk wel wat beter. En super lief dat je moeder er zo goed mee om gaat! Dat scheelt echt wel, anders had je misschien nog een schuldgevoel. En gelukkig is het binnen de EU, kun je gewoon lekker terug komen af en toe!

Hoe heb je je vriend eigenlijk leren kennen via internet :p?

4. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Haha, we leiden je af! Het spijt ons ;).

Ja even kijken wat we doen met die stoelen, we zitten meestal op de bang dus dat scheelt :p. En voor die paar keer per dag valt het wel mee.

Ik wil denk ik ook drie kindjes :D. En als ik kon kiezen ook het liefste 2 meisjes en een jongen, haha. Het liefste oudste jongen ;). En wat verschil betreft ben ik altijd van het wat meer verschil, dus 3 a 4 jaar tussen alle kindjes. Zo heb je toch wat zelfstandigere kindjes zodra er een bij komt. Maar goed, dat zijn natuurlijk allemaal idealen, we zullen zien!

Jij ook een echte serie kijker dus, leuk :D. Mijn vriend volgt ook the office, ik heb het nooit echt gekeken.. We willen ook nog Breaking Bad gaan kijken en Person of Interest.

Succes verder met je essay! Je kunt het :D.

5. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Dankjewel!! Ik hoop het ook echt, zou een heel gewicht van onze schouders af zijn. Hij is al sinds februari best wel druk op zoek :(. Een keer bijna aangenomen bij een callcenter en na drie dagen vonden ze hem toch niet enthousiast genoeg.. Was een domper!

Werk is redelijk zwaar, bij sommige mensen moet het echt heel grondig en veel in de gegeven tijd (voor die van woensdag dus.. ;) ) en een aantal andere ben ik bijna altijd eerder klaar. Wat ik vervelend vind is dat bij bijna iedereen de stofzuiger zo gammel is :p! Tijdens het zuigen de stang ineens van de buis af etc..

6. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha stiekemerd :D
    Zulke sokjes zijn wel altijd leuk ja

Aahh oke! Dank voor de tip. :)

Ghehe dus toch al wel iets aangeschaft :p Ja zo'n Disney store lijkt mij ook echt killing!

7. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    En even snel een eigen update ;). Werk ging wel lekker vandaag :). Was een kwartiertje eerder thuis dus dat is mooi meegenomen. Nu even rusten, om half 6 yoga, dan spaghetti bolognese maken en naar die bijeenkomst :).

Wat zijn jullie plannen vanavond? Ik kan trouwens niet wachten op de (echte) lente! Bah, ben dit weer zat. Ik wil lekker buiten kunnen lopen zonder harde wind en met een lekker zonnetje..

8. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan ook niet wachten op de lente! Vooral vandaag is het zo somber, gisteren hadden we tenminste wat zon.

Ik ga zo ff inkopen doen. Weet nog niet wat ik ga eten, beetje inspiratieloos. Mijn vriend heeft weer een late dienst, dus ben alleen thuis. Denk dat ik ff ga poetsen. Was zondag met een grote lenteschoonmaak begonnen; al die dingen poetsen die je normaal niet meeneemt. Toen bleek maandag mijn cavia ziek, hebben het beestje moeten laten inslapen uiteindelijk :( maar goed sindsdien is mijn poetsdrang een beetje weg en ben ik lui... Heb uiteindelijk dus alleen de keuken nog maar gedaan. Vanavond misschien wat muziek opzetten en de woonkamer doen. Ik merk wel dat ik een heel raar ritme begin te krijgen nu ik geen vaste dag invulling meer heb...
    Maar wie weet bedenk ik mij vanavond; als er wat leuks is op tv ofzo :p

Veel plezier met yoga! (Moet ook weer een sport zoeken, bedenk ik mij nu...)

9. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Yoga! dan ben je lekker lenig haha. :p
    Hier geen plannen ben vandaag lekker vrij, vanmorgen ook weer gereden en daarna grote boodschappen gedaan met me mannetje, vanavond misschien nog even theorie leren.. 22 april me examen dus moet ff nog meer erin stampen haha.
    Morgen weer dagje school ook echt een lange dag pff half 9 tot half 6 bleeeh, weekend zal ik niet reageren moet dan bij me moeder slapen omdat ik anders niet op me werk kan komen daarom moet ik zo snel mogelijk me rijbewijs argggg! :p haha agja.

Ahw vet zielig van je cavia sterkte. :(

Grote schoonmaak pffff ja nah sla dit jaar denk eens over haha. :)
    zoooo geen zin in mja ik sop soms me hele huis gewoon als ik daar zin in heb, schoonmaakkick ofzo. :) dus niet echt nodig gelukkig haha.

Jaa sporten moet ik ook maar eens weer is gaan doen haha xD

10. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Ben er af en toe best down van ja, het was zo'n schatje.

Ja ik krijg meestal ook plots zo'n kick, die had ik zondag dus. Maar nu niet meer... Maar leek mij wel een fijn plan om die grote schoonmaak nu te doen, voordat ik een baan heb iig. Dan kan je huis er weer ff tegenaan; op de normale schoonmaak dingen na dan natuurlijk.

11. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja dat begrijp ik best, hoelang had je hem of haar?
    Ja zo'n kick is wel lekker soms haha en idd beter nu dan als je aan het werk bent want dan heb je dat minder haha.

12. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja precies! Nu heb ik toch genoeg tijd :p

We hadden haar 4 jaar. Te kort dus eigenlijk :(, want ze moeten toch wel 6 kunnen worden. Ze had waarschijnlijk een hersenbloeding gehad of hersenvliesontsteking; iets in de hersenen iig. Heb nog drie andere cavia's, waaronder een zusje van haar. Daar gaat het gelukkig goed mee.

13. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    He jakkes. :(

Voor de rest nog andere huisdieren?
    Wij hebben een kat Marley en nog een puppy van ongeveer 9 maanden Mylo. :D
    Moet er echt niet aan denken om ze kwijt te raken.. :)
    Toch een beetje mijn kindjes. ;)

14. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee verder geen andere huisdieren. Nu nog drie cavia's dus; een van 2,5 jaar, een van 4 jaar en een van 5,5 jaar.

Nee daar moet je echt niet aan denken he. Je hecht je zo snel aan dieren! Wat leuk joh, een kat en een puppy :D Wat voor een hond is Mylo?

15. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja idd echt onvoorstelbaar.
    Hij is een kruising tussen maltezer en shih tzu.
    Even showen: :D

Bekijk bijlage 316640

Bekijk bijlage 316642

16. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Oh whaha lol zat even terug te rekenen maar mylo is nog maar net 7 maanden xD

17. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Owww wat een schatjes! Allebei hoor, maar vooral Mylo! Shih tzu's ken ik wel ja; zijn leuke honden, wel pittig/eigenwijs (althans de twee die ik ken). Kruising met Maltezer ken ik niet.
    Ben verder helemaal geen hondenkenner hoor, zelf nooit honden gehad. Mooie dieren heb je wel :)

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Thnx :D
    Ja hij is erg eigenwijs haha maar na 5 maanden was ie wel al goed zindelijk en hij doet ook kunstjes haha. luisteren kan ie wel maar soms heeft ie geen zin dus goed corrigeren.
    Vind het wel pittig hoor een pup opvoeden denk dat het met een kindje wel beter zal gaan als het kan praten dan kan je tenminste communiceren en begrijpen haha.. maar het is een goeie test voor je relatie. :p

19. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Good evening!

Wat kletsen jullie veel! Kan het nog maar net bijhouden. :D

@ Snaud: heel veel sterkte met je cavia. :(

Om heel eerlijk te zijn heb ik best wel moeite om geen babyspullen voor mezelf te kopen. Momenteel zijn meer dan de helft van mijn collega's zwanger en ik ben dus af en toe weleens bij zo'n babywinkel te vinden en dan zie ik al die lieve spulletjes... Gelukkig kan ik me bijna altijd inhouden. Een keer niet, toen heb ik 2 dingetjes gekocht. Er hing zo'n lief jasje van Lief! en er zat behoorlijke korting op, dus die moest ik hebben! En heb er gelijk een lief rompertje bij gekocht, ook van Lief!... Uiteindelijk toch wel prijzig, aangezien Lief! best duur is... En daarnaast is het ook roze. Wie weet krijg ik alleen maar zonen in de toekomst... :D

Lief.jpg

Dit jasje. In het echt is hij wel mooier dan op de foto.

Jullie hebben me trouwens wel inspiratie gegeven met al die series! :D Zelf heb ik 2 series gevolgd. Heb het momenteel zo druk, dat ik er nauwelijks meer aan toe kom. Toch maar weer eens beginnen binnenkort.

Zal zo even reageren op de andere berichten!

20. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Lief2.jpg

En deze romper in maatje 50. Tja ... :)

Deel Deze Pagina