Hey meiden, Ik kon dus vandaag testen en dat heb ik ook gedaan maar daar kwam niks uit. Moet ik die test nou gelijk geloven, of zou het kunnen dat ik nog iets te vroeg ben geweest? Ben eind januari met de pil gestopt, maar heb al wel een paar weken vage klachten zoals: - steekjes in de onderbuik -meer plassen -dikkere afscheiding (wit) -met vlage een lichte misselijkheid Of zou ik het me inbeelden? Kunnen jullie me helpen? Het controlestreepje van de test was ook heel licht x
inderdaad kunnen de klachtne ook van het ontpillen zijn.... zelf in de eerste ronde ben ik 2 weken overtijd gegaan dus door het ontpillen dus zal nog even een week afwachten en anders weer testen
Die klachtjes die jij hebt kan ook misschien te maken hebben met je eisprong. En je kan nog niet van overtijd spreken aangezien je je cyclus nog niet weet. Je moet niet meteen uitgaan van 28 dagen. Nog beter gezegt je cyclus hoeft niet eens ooit 28 dagen te worden.
Kan ook ontpillen zijn. controle streepje echter is vaak wel een duidelijke lijn. mocht je over een week nog niet ongi zijn nog eens testen, misschien een ander merk proberen. HCG verdubbeld elke 2 dagen dus als je zwanger bent moet het er dan wel duidelijk uit komen. liefs