Ik had in het begin ook erg veel last van opgezette darmen (nog wel een beetje maar wordt wel minder). Maar toen ik met ruim 11 wk bij de verloskundige zat was helemaal blij verast hoe mooi mijn baarmoeder al naar voren kwam! Ik super trots natuurlijk! Ik denk dat het verschilt per persoon hoe snel je een buikje hebt en hoe rond je uiteindelijk wordt. Mensen om me heen zien het over het algemeen al wel. Mijn vriend vindt me steeds mooier worden! Ik moet wel zeggen dat wanneer ik kleding aan hebt, het net lijkt of je het meer kan zien dan als ik in mijn blote buik sta... Dat is toch meestal andersom? hmmm... zal wel aan mij liggen denk ik! Gr. Lisszy
Ik ben nu 14 weken zwanger er sinds vorige week heb ik echt dat mijn broeken niet meer lekker zitten. De knoop drukt dan teveel of zo. En ik heb inderdaad het idee dat mijn onderbuik wat hader aan het worden is. Bij mij is het dus wel voelbaar en misschien een heel klein beetje zichtbaar.. Ik val af alleen mijn buik wordt ietsje dikker Maar het is niet bepaal overduidelijk of zo.
Haha, nee dat heb ik ook, skatje. Ik voel het zelf wel als ik op mijn rug lig bijvoorbeeld. Ik krijg zo'n soort 'baarmoeder bewustzijn' dat ik weet waar dat kindje ongeveer zit. Heel apart. Maar goed, ik heb vandaag mijn mooie broek voor het feestje gepast, en die zit nog prima. Hopen dat het volgende week nog even kan, daarna mag het allemaal echt groot groeien Groeit je buik het meeste tussen 20 en 30 weken? Wat ik hier zo hoor, lijkt het vaak wel dat dit de weken zijn waarbij het bij iedereen heel duidelijk wordt. Dan heb ik nog 6 weken om een buik te fabriceren
Bij mij valt het nu al erg op, ik kan niet eens meer mijn oude broeken aan! Ik ging van het weekend klussen in het huis, kon niet eens een oude broek aan
Hoi bij mij begint tie nu een beetje te komen, kan broeken nog wel aan lang niet allemaal hoor, 1 of twee, maar de "ronding"van de buik begint al, dit is wel mijn tweede zwangerschap, bij de eerste zag je het ineens vanaf een week of 18..