Bijna 4, wat trakteren op k.d.v

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Hummeltje 1, 13 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hallo dames

Ik zit een beetje met mijn handen in het haar als het gaat om de traktatie voor mijn zoon.
    Over bijna 3 weken wordt hij 4, en dit is gelijk zijn laatste dag op het k.d.v.
    Nu dacht ik ik leuks gevonden te hebben om te trakteren, namelijk een klein teracotta potje, meet zaadjes van een vergeet-me-nietje.
    Ik vond het een heel leuk idee, doe er nog een snoepje bij, pak het leuk in hang er een gedichtje aan en klaar.
    Maar..... nu zat ik vanmorgen in de auto op weg naar mijn werk en dacht ineens is dat wel leuk om als jocjie te trakteren.
    Ik vroeg het vanavond aan mijn vriend, en die vond het ook niet helemaal ju van het.

Wie heeft er een leuk ideetje??

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Of een zakje knijpfruit met: ik knijp er tussenuit
    Bakje met rietjes en een ballon eraan als luchtballon en dan het bakje vullen met iets lekkers

3. Koon

Koon Niet meer actief

Ijskoekjes (van die koekbakjes voor softijsjes) halen bij de snackbar en van die kleine gekleurde vorkjes.
    Ijskoekjes vullen met stukjes aardbei, vorkje er in, parasolletje er in en klaar.
    Hier al 2x een groot succes!

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.134
    8.867
    113
    Wat wil hij zelf?

5. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    En toen zag ik ineens iets heel leuks op internet :).
    Ik zag het ook in een reactie van frannie als ik het goed zag.
    De luchtballon :) echt super leuk.
    Heb hem net even gemaakt, want dat zijn dingen die ik standaard in huis heb en volgens mij super leuk.
    Morgen laat ik het aan mijn zoon zien, om te kijken wat hij er van vindt ;).
    Manderijntje en een snoepje er in, leuke tekst met foto er op en klaar ;)

6. Saadia

Saadia Actief lid

3 apr 2009
    150
    11
    18
    Mijn dochter trakteert volgende week al voor haar afscheid bij het kdv. Ze wil graag, net als haar broer op school doet, op waterijsjes trakteren. Morgen overleg ik even met het kdv of dat goed is...

7. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Er staan erg leuke ideeen op internet. Zoeken via Google op 'traktatie kinderdagverblijf', 'traktatie peuterspeelzaal' of afscheid ipv traktatie.
    Maar maak het jezelf niet te moeilijk. Een feestelijk zakje met rozijntjes en een boekje is toch ook prima. Of een fruitspies.

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Je hebt bij de action van die vierkante kartonnen bakjes voor €0,39 per 4 of 6 die je als mandje kan gebruiken

9. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Kunt evt ook een plastic bekertje gebruiken :D

10. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Heb vanmiddag even wat knutsel spullen gehaald.
    Heb bin de hema blauwe plastic bekers gehaald die vind ik net iets leuker dan witte.
    Waterballonnen en rietjes heb ik nog.
    Heb ook bij de hema een set stempeltjes gehaald die doe ik in ieder bekertje erbij.
    Dan nog iets van een manderijntje en een klein zakje snoep.
    Heb net even een klein teksje met foto gemaakt en die plak ik dan op het bekertje.
    Vanmorgen was mijn zoon in ieder geval erg enthousiast over het probeer luchtbalonnetje ;).

11. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Onze oudste zoon heeft ook die luchtballonnen getrakteerd toen hij 4 werd en afscheid nam van het kdv. Groot succes, alle kindjes vonden het leuk!
    Wij hadden de tekst "ik vlieg uit".

12. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Oh jaaaa die tekst is ook leuk.
    Ik had nu zo iets
    Hoera L is 4 jaar
    Daarom zwaai ik jullie vandaag gedag,