Hallo allemaal, Ik heb vandaag getest 5 dagen voor nod van de kruidvat 2v 5 euro. Maar helaas negatief omo wit, Denken jullie dat het nog kan? Ik dacht dat ik echt m'n innesteling voelde Had steekjes en rugpijn, maar nu heb ik helemaal nergens last van eigenlijk. Moedeloos
Zeker kan het nog! Dag 29 teste ik negatief en dag 31 positief! Waarschijnlijk nog niet genoeg hCG hormoon... SUcces
Verstandig. Meestal test je pas vanaf de dag van je NOD positief. Maar zelfs dan kan t nog negatief zijn en paar dagen later positief. Dan ben je gewoon iemand die niet snel hCG aanmaakt! Succes
Ik duim ook voor jou. ik heb 4,3 en 2 dgn voor nod getest. hier helaas spierwit Zaterdag is mijn nod. ik wacht nu dus tot zondag af. ben ik dan nog niet ongi test ik opnieuw. Het gekke is dat ik verleden maand 5 dgn voor nod al positief testte en nog duidelijk ook. en nu 2 dgn voor niets te zien. heb me ei gehad zaterdag 8 februari. Innesteling een week geleden gevoeld dus snap niet dat hij negatief is
Aah das fijn om te horen. Gefeliciteerd! Op de 10e had ik een positieve evolutietest, de 11e niet meer.. Ik had ook heel erge steken in de ochtend, die maar even duurde. Daarom denk ik ook dat ik toen mijn eisprong heb gehad.
Ik zal voor je duimen. Laten we afwachten tot NOD of erna, zodat we niet elke keer teleurgesteld worden. Het is echt frustrerend ik weet het
ik heb vandaag in de ochtend weer getest kon het niet laten helaas negatief. nu heb ik geen testjes meer in huis, vertik het om een test te komen voor nod
hier idemdito. 1 dag voor nod getest vanmorgen en weer spierwit. morgen is mijn nod maar mijn hoop op deze maand is nu echt vervlogen Heb nog steeds pijnlijke grote boobs en af en toe steekjes beneden en voel me wel zwanger maar zal wel zo zijn dat me lichaam me voor de gek houd
aaah ik hoop het echt nog voor je. Ik ga voor je duimen. Ik weet het ook ff niet meer, voel me ook zo zwanger, sinds gisteren beetje ziekjes aan het worden alsof ik verkouden ga worden gebonk in mn oor. af en toe voel ik me lichtjes in me hoofd. Ik denk ook dat mn lichaam mij voor de gek houdt.
Als je denkt zwanger te zijn ga je automatisch ook allemaal kwaaltjes voelen dat ken ik. Maar nu niet meer voor nod testen het liefst 2 a 3 dagen na je NOD! Succes
Jaaa inderdaad dat is ook zo. Ik heb geen testjes meer in huis, Ben ik blij om, anders weer een teleurstelling
Hier begin ik ook weer hoop te krijgen Nog geen rode duivels gekomen Is vandaag mijn nod. als ik maandag 2 dgn overtijd ben ga ik nog eens testen Geen bloed geeft moed
Aah wat fijn om te horen. Ik hoop het echt voor je. Ik weet niet wat ik heb, maar heb vandaag weer een test gekocht. 1 dag voor mijn nod getest en echt omo wit. Ik heb ook krampen en rugpijn heel lichtjes, dus ik denk dat mijn menstruatie eraan komt. echt ik heb gejankt vandaag. Ik moet het echt los laten dit