Op basis van je openingspost verwachte ik echt een mega achterwerk die totaal niet in proportie is met je lichaam. Maar eerlijk gezegd vind ik het reuze mee vallen hoor! Ik zie een mooie vrouw met een prima figuur! Wij vrouwen zijn natuurlijk vaak super kritisch op onszelf en we zien vaak in de spiegel iets heel anders dan anderen wanneer ze naar ons kijken. Echt, ik zie helemaal niks verkeerds aan je! Maar goed ik kan me voorstellen dat het lastig is met broeken kopen. Misschien zou je bij een sportschool advies kunnen vragen? En verder denk ik ook dat het voor een groot gedeelte je bouw is.
Liposuctie heb ik ook overwogen, maar het geeft geen blijvend resultaat. Binnen no time zit het vet er weer. Van squaten word je kont groter, haha ik pakte altijd heel fanatiek de legg press op m'n sportschool, haha m'n kont werd daar dus nog groter van. Ik draag vooral zwart om m'n kont te verhullen, vaak zelfs met iets er overheen. Ik vind die lichtblauwe skinny jeans prachtig, maar met mijn kont niet.
Hihi Dankjewel! Als je iemand met een grote kont en een knot in d'r haar achter een extreem drukke dreumes ziet rennen in het amsterdamse bos, dan ben ik het haha! Meestal in het zwart dus
Ik deel mijn mening met SYRV. Ik vind je een prachtige vrouw met een mooie kont! Maar wel vervelend als je geen passende broeken kan vinden..
Ik haal m'n foto's weg. Bedankt meiden! Ik heb geloof ik een kont complex. Laatst zei er iemand "ik wou dat ik net zo'n grote dikke kont als jij had" Haha dat was echt geen compliment. Het irritante is dat als ik heel erg afval, dat ik dan een 'ingevallen bek' krijg en dat m'n sleutelbenen uit gaan steken. M'n kont wordt hoogstens ietsjes kleiner, maar niet blijvend.
Ach joh, zo heeft iedereen wat. Jij hebt een ronde bil en slanke schouders, ik heb een platte kont en een korte nek. Volgens mij is er maar een heel klein aantal vrouwen op de wereld met de perfecte verdeling, de perfecte vet percentage en de perfecte kop voor erbij.
Eigenlijk best shallow dat we ons druk kunnen maken over een dikke kont of korte nek terwijl er bijvoorbeeld in Afghanistan elke dag vrouwen worden verminkt met zoutzuur of dat kinderen sterven. Ik heb gewoon een hele erge k*tijd meegemaakt op persoonlijke vlak sinds m'n dochtertje is geboren en wilde gewoon weer lekker in m'n vel zitten.
Trots op je rondingen (in dit geval kont ) zijn! Het is een broekendilemma, maar ach we gaan snel het rokjes en jurkjes seizoen weer in! Ik heb ook altijd problemen met spijkerbroeken, ik heb 26/34 en die maat bestaat bij de goedkope ketens niet. Dus ik tel ook af tot de rokjes weer aan kunnen
En als je nu eens gewoon de broeken in de taille wat inneemt? Gewoon bovenin een V-tje er in maken. Stof dubbel nemen en dit schuin naar beneden afnaaien. Kan je zelfs met de hand doen. Dan heb je toch de maat die je nodig hebt voor je billen en in de taille is hij dan smaller.
Bepaalde merken broek zijn wel geschikt voor jou. Ik heb namelijk maat 42 kont/ heup en taille is maatje 36 ( nou ja als ik niet zwanger ben dan en Esprit broeken passen mij bijna altijd. Ik ben een echte peer dus, toen ik 10 jaar jonger was zat ik er mee, nu kan het me niet veel meer schelen. Had alleen graag wat meer tiet gewild (75a) om de verhouding te verbeteren, maar inmiddels ben ik trots op mn lichaam. Het is wat het is. Wat trouwens wel goed kan helpen is hardlopen. Je billen worden daar steviger van en je heupen net even slanker. Ik had daardoor maat 40 gekregen. Na mn bevalling ga ik wel weer hardlopen, omdat ik nu best hangbillen heb gekregen door mn zwangerschap. Probeer van je lichaam te houden zoals het is, je bent absoluut niet de enige en zoals je aan mijn maat verhouding leest kan het veel extremer dan wat jij hebt. En de kleding, tja, ik kan helaas ook niet alle broeken of jurkjes kopen, probeer een merk te vinden wat wel goed zit bij jou, zeker voor jeans. Jurkjes kan ik alleen a-lijn aan, die wijd lopen vanaf je heup, maar door mn maatje 36 boven lijk ik in die jurkjes wel superslank en vallen mn billen nauwelijks op.
Aww, mis ik de foto ook net weer, jammer! Ik had ook wel even willen spieken, ik heb hetzelfde complex. Hier ook maat 34/36 bovenkant, 40/42 onderkant. Echt verschrikkelijk irritant en ik ben er heel erg onzeker over. Zelf draag ik altijd jurkjes, omdat broeken nóóit passen. Maar die tips van merken van de berichtjes hierboven ga ik wel even onthouden.
Ik ben zelf ook gezegend met een flink achterwerk wat idd ook blijft ook al ben ik veel lichter een tip qua spijkerbroeken ga gstar eens proberen. Sinds ik die heb ontdekt koop ik daar dus alleen nog maar want dat zit meteen goed en geen gapende garen meer in de taille! Ik hoop ook ooit dat ik nog eens leuke jurkjes kan kopen zonder heel veel te zoeken want daar heb ik moeite mee. Namelijk maat 34 boven en onder 36. Succes en wees vooral blij met wat je hebt!