pfff wat een dag... niet heel ernstig, maar ben toch wel onder de indruk We gingen een jurk passen bij een kleermaker in Adam ( dochterlief mag vrijdag bruidsmeisje zijn ) Staan we daar net binnen doet ze een stap naar achter komt tegen een tafeltje aan en begint me daar hardverscheurend te huilen .. snapte er eerst niets van, tot ik ineens een strijkijzer zag staan.. En kijk naar haar arm .. jawel de vellen eraf Komt die kleermaker met een natte theedoek .. dus dat maar niet goed gevonden en gevraagd waar de kraan was.. Flink lang laten koelen bij de dichtsbijzijnde apotheek zalfcompressen voor brandwonden gehaald en pcm en de boel verbonden. Ik ben verpleegkundige en echt wel wat gewend, maar als het over MIJN kind gaat is het toch wel anders zeg. Stond te shaken op mijn benen... Gaan we voor de schrik even ergens wat drinken na het hele gebeuren wordt er voor mijn neus een scooterrijdster van haar scooter gereden.. kan het dan ook niet laten om te gaan helpen. Viel gelukkig redelijk mee allemaal.. maar ik heb mijn portie adrenaline wel gehad voor vandaag... Gelukkig was de bruidsmeisjesjurk prachtig Overigens nog wel contact met de huisarts gehad, maar we konden niet meer dan dit.. hopelijk heeft ze vannacht niet te veel pijn
Ah, wat zielig . Zo'n strijkijzer doet echt heel veel pijn, ik spreek uit ervaring . Heb je haar een PCM gegeven voor het slapen gaan? Heel veel sterkte voor je mooie meid. Ik ben erg benieuwd naar de bruidsmeisjesfoto's op FB .
Wat een dag inderdaad! En je eigen kind...dat doet altijd ook bij jezelf pijn. Hopelijk krijgt ze er niet al te veel pijn aan en gaat het snel beter. Sterkte!
ja ik heb haar gelijk pcm gegeven en voor het slapen gaan nog 1,5 en gezegt dat ze moet roepen als er wat is.. Ze kan vreselijk klagen over kleine dingen maar als ze echt wat heeft laat ze meestal niet zo van zich horen..
ja stond zelf ook bijna te huilen en toen de huisarts zei dat ik alles goed had gedaan helemaal van opluchting .. haha muts dat ik ben .. ga ik ooknog twijfelen aan mezelf terwijl ik heel goed weet wat ik moet doen eigenlijk
Beterschap! En heel herkenbaar, ik kan er ook slecht tegen als de kinderen pijn hebben. Mijn dochter is ook een bikkel wanneer ze echt pijn heeft, ik heb me regelmatig schuldig gevoeld wanneer ik niet doorhad dat ze ziek was. Gelukkig is het gelukt met de jurk...
Wat erg, moet er niet aan denken dat dit gebeurd! Ik hoop dat je dochter er snel geen last meer van heeft en dat alles goed geneest!
gelukkig vannacht goed geslapen. Vanochtend wel gelijk pijn dus gelijk pcm gegeven. Wondje opnieuw verbonden wat ze heel fijn vond dat zalfgaas is natuurlijk verkoelend.. Ik heb er verder vandaag nog niet over gehoord, dus ik denk dat de pijn wel gaat ze is super vrolijk. Wondje zag er ook netjes uit.. hopelijk blijft het goed genezen.
Och jemig! Ja kan ik me voorstellen dat ze flink tekeer ging pff. Arm ding! Ik hoop dat het goed geneest en dat de pijn meevalt. Hoe is het nu met haar?
Dank voor de beterschap wensen. Ze is bij oma wezen logeren en klaagt niet meer over pijn. Wel bij het verschonen vh verbandje vanavond, maar dat lijkt me normaal. Het wondje ziet er best netjes uit komt wel veel vocht uit. Ik haal morgen wat nieuwe zalfgazen want moet het echt wel 2x per dag verschonen. Wel sneu want dat doet natuurlijk zeer, maar als ik de nieuwe gazen erop leg is het juist heel fijn zegt ze. Al met al lijkt het mee te vallen