Wat voor jasje aan uit ziekenhuis

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dobbie, 21 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbie

Dobbie Lid

22 jan 2014
    94
    1
    0
    NULL
    NULL
    Onze eerste is in juni geboren, die had een vestje aan.
    Tweede wordt eind februari verwacht, echter winterjasjes zijn nergens meer te vinden.
    Is een vestje met dikkere wikkeldeken voldoende? Ik heb geen voetenzak voor de MC en ben ook niet van plan deze aan te schaffen.

2. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Ja hoor, wij hadden nu een gevoerd vestje (januari) en vorige keer een ongevoerd vestje (augustus). Dat is prima met een Wikkeldeken. Ik heb nooit een jasje gehad want vind dat helemaal niet handig bij die kleintjes.

3. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Ik had een velours vestje van de baby dump, geen voetenzak icm de maxi cosi maar een fleece deken. En dat was prima te doen.
    Toen we uit het ziekenhuis vertrokken was het 10 graden buiten, was wel aangenaam na die hitte in het ziekenhuis.

4. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb een dik vestje in de tas zitten en stop haar berenpakje er voor de zekerheid ook nog bij in. Dit omdat het nu steeds zo vriest. Wij hebben wel een voetenzak in de maxi cosi.

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Dochter is van november en die had een gewoon vestje aan met een dikke/warme wikkeldeken

6. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb in het tasje voor de baby een vestje zitten voor als we naar buiten gaan, een wikkeldoek voor daarover en ik heb voor de zekerheid nog een zacht dekentje mee.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Vest, muts, Wikkeldeken en nog een reserve deken of badcape is prima. De mc even met de kruik voorwarmen als je gaat inpakken op afdeling en auto even voorwarmen.

8. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier een februari baby. Toen we uit het ziekenhuis kwamen gewoon een lekker warm zacht pakje en in de lodger gelegd..

9. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Wij hebben voor onze baby (die begin maart verwacht wordt) een dik vest met een wikkeldeken voor in de maxi-cosi. Moet genoeg zijn, denk ik.
    En anders ligt er in de auto een extra dekentje.

10. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier had de oudste - geboren in feb - een vestje aan en dan met wikkeldeken in de mc, daarover nog een dekentje.

11. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Voor de oudste had ik een voetenzak en een dikker vestje. Zij is geboren begin januari.

Ik denk dat een lekker vestje en wikkeldoek prima moeten kunnen... Ik had bijvoorbeeld zo'n zacht 'berenvestje' van prenatal. Ik geloof dat deze er nog steeds hangen.

12. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik heb dit vestje besteld van z8 newborn.
    Geen idee namelijk hoe het weer zal zijn kan warm zijn kan ook fris zijn.
    Wil ook nog een wat dunner vestje kopen, maar vindt dit vestje zo mooi en leuke prijs nu uitverkoop op de z8 site.

Deel Deze Pagina