Onze eerste is in juni geboren, die had een vestje aan. Tweede wordt eind februari verwacht, echter winterjasjes zijn nergens meer te vinden. Is een vestje met dikkere wikkeldeken voldoende? Ik heb geen voetenzak voor de MC en ben ook niet van plan deze aan te schaffen.
Ja hoor, wij hadden nu een gevoerd vestje (januari) en vorige keer een ongevoerd vestje (augustus). Dat is prima met een Wikkeldeken. Ik heb nooit een jasje gehad want vind dat helemaal niet handig bij die kleintjes.
Ik had een velours vestje van de baby dump, geen voetenzak icm de maxi cosi maar een fleece deken. En dat was prima te doen. Toen we uit het ziekenhuis vertrokken was het 10 graden buiten, was wel aangenaam na die hitte in het ziekenhuis.
Ik heb een dik vestje in de tas zitten en stop haar berenpakje er voor de zekerheid ook nog bij in. Dit omdat het nu steeds zo vriest. Wij hebben wel een voetenzak in de maxi cosi.
Ik heb in het tasje voor de baby een vestje zitten voor als we naar buiten gaan, een wikkeldoek voor daarover en ik heb voor de zekerheid nog een zacht dekentje mee.
Vest, muts, Wikkeldeken en nog een reserve deken of badcape is prima. De mc even met de kruik voorwarmen als je gaat inpakken op afdeling en auto even voorwarmen.
Hier een februari baby. Toen we uit het ziekenhuis kwamen gewoon een lekker warm zacht pakje en in de lodger gelegd..
Wij hebben voor onze baby (die begin maart verwacht wordt) een dik vest met een wikkeldeken voor in de maxi-cosi. Moet genoeg zijn, denk ik. En anders ligt er in de auto een extra dekentje.
Hier had de oudste - geboren in feb - een vestje aan en dan met wikkeldeken in de mc, daarover nog een dekentje.
Voor de oudste had ik een voetenzak en een dikker vestje. Zij is geboren begin januari. Ik denk dat een lekker vestje en wikkeldoek prima moeten kunnen... Ik had bijvoorbeeld zo'n zacht 'berenvestje' van prenatal. Ik geloof dat deze er nog steeds hangen.
Ik heb dit vestje besteld van z8 newborn. Geen idee namelijk hoe het weer zal zijn kan warm zijn kan ook fris zijn. Wil ook nog een wat dunner vestje kopen, maar vindt dit vestje zo mooi en leuke prijs nu uitverkoop op de z8 site.