Grote maat en een bikini?

Discussie in 'De lounge' gestart door jessi, 24 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

grote maat en een bikini

1. Ja als hij goed past

2. Ja waarom niet het maakt niet uit hoe je eruit ziet

3. Nee dat kan niet alleen een tankini of badpak

4. je moet helemaal niet in badkleding willen als je dikker bent.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Ik zou gaan voor wat je het mooist/leukst staat.
    Ik vind bij vrouwen met een echt dikke buik badpakken ook niet altijd mooier staan dan bikini.
    Maar zou wel gaan voor goedpassende bikini. Die bij de buik bv wat hoger valt. In de goede maat ( geen uitstekende vetjes omdat het te strak zit;)).

2. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik denk dat ik geen bikini doe. Ik voel me er te onzeker over en ik heb geen strakke buik er zit veel los vel en zwangerschapsstrepen. Ik ga denk voor een mooi badpak.

3. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Pas gewoon meerdere dingen en kies hetgeen wat je het mooist staat.
    Kan uiteindelijk makkelijk ook een bikini zijn:)

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

#24 Rietje88, 24 feb 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2016
    Je kan ook gaan voor een bikini met veel stof. Als hij wat hoger valt (bij buik) kan dat er slanker uit zien. Borsten komen vaak ook beter uit in een bikini dan in een badpak waardoor het ook afslankend eruit kan zien. Zolang de huid er nog goed genoeg uitziet is het geen probleem. Ik zou dan wel kijken bij een winkel die er is voor + maten. Die ontwerpen zijn beter aangepast met trucjes erin.

Zo iets bijvoorbeeld: http://assets.unique-vintage.com/media/catalog/product/cache/1/image/46bc989fdb6370870274e86822e53799/6/t/6tUwTqRePW_Plus_Size_All_Black_Monroe_Bikini_Top.jpg

5. Catheny

Catheny Actief lid

1 jul 2014
    320
    34
    28
    ....
    ...
    Ja hoor waarom niet?
    Ik droeg vorig jaar met mijn maat 46 een bikini en zal dat dit jaar weer doen met mijn maat 42 en een flubberbuik :D
    Kan mij het schelen wat een ander ervan vind.

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik voel mijzelf niet prettig in een bikini dus ik ben zelf monokini fan! Ik ben echt helemaal voor dat iemand zichzelf prettig moet voelen en wanneer je dat niet doet dan straal je dat uit! Maar als jij je prettig voelt in wat je aan hebt dan moet je dat gewoon doen of je nu een maatje 34 hebt of een maatje 44.

7. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Ik heb geen extreem overgewicht maar ik voel me er niet prettig in. Hier achter in de tuin lig ik wel in bikini, maar dan ziet niemand me.

8. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    Als ik op vakantie ga in het buitenland trek ik een bikini aan, in Nederland een tankini. Een paar jaar geleden veel afgevallen en toen had ik wel een bikini aan, maar nu dus gewoon een tankini.

Verder stoor ik mij er niet aan als iemand een bikini aan heeft en geen topfiguur heeft. Diegene heeft toch ook recht op een bruine buik? :p:D

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    Ik vind een bikini prima kunnen maar alleen als idd de maat goed is. Ik heb maat 40 en van mijn bikini heb ik maat 42 gekozen, die zat veel mooier bij mijn heupen.

10. Amare

Amare Niet meer actief

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de motivatie van degene die hebben gezegd: je moet helemaal geen bladkleding aan willen. 🙄

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik vind het niet mooi, een buik die over een broekje puilt. Heb zelf na mijn zwangerschap een badpak en monokini gedragen. Nu mn buik zo goed als verdwenen is trek ik weer een bikini aan.
    Vind een tankini ook niks, vaak piept er alsnog een buik onder het topje uit. Leg je er juist de nadruk op.
    Verder begrijp ik niet zo goed waarom mensen in het buitenland een bikini aantrekken, maar dit vervolgens in Nederland niet durven.
    Wat is het verschil??? Zit vaak tussen de oren...

12. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Als je bikini mooi zit (niet te strak, niet te klein, niet te groot) en jij voelt je er goed in, dan vind ik het eigenlijk altijd mooi staan. Maar bij alle soorten van badkleding vind ik dat gelden, ik zwem bijna elke week en zie allerlei soorten badkleding die echt niet past. Een of twee maten groter en het was prima geweest, maar dan houdt men stug vast aan die maat van vroeger.
    Een vollere vrouw die verder redelijk strak in haar vel zit, maar er gewoon rond en zacht uitziet, die vind ik prachtig in bikini.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ook al zou ik veel afgevallen zijn. Mij zie je nooit meer in een bikini.

Strepen van het dik zijn en zwangerschap tel daar bij op maat f/g van borsten. Nou mij niet gezien in een bikini. En ben geen jonge meid meer. Vind dat ook een rede.

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Elmo, we zijn net 40, geen fossielen. 😂

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    😱 Gewoon 3 mensen vinden dat je geen badkleding aan kan als je wat dikker bent!! *in shock*!

Je moet doen waar jij je prettig in voelt! Ik hoop ook ooit weer een bikini aan te kunnen als ik ooit een buikwandcorrectie krijg

16. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Zelf kies ik voor een tankini of badpak omdat ik me er fijner in voel, en dat is ook mijn criterium: als je je er zelf goed in voelt moet je dragen wat je wil :) Wel vind ik ook dat het goed moet passen, niet dat je zo'n in elkaar gedrukt lijf ziet, maar goed, ook dat is een eigen keuze natuurlijk.

17. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    Toen ik zelf nog maat 46 had trok ik geen bikini aan maar een corrigerend badpak. Nu heb ik maat 36 en trek ik wel een bikini aan. Nu voel ik me er prima in. Toen niet. Ik vind dat het wel kan met een grote maat maar dan wel 1 van kwaliteit en niet zon flutding van twee tientjes van de markt.

18. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier maat 44 en 181cm ... geen extreme "flubber" buik.. ik draag gewoon een bikini en voel me hier prima in.. wel heb ik een broekje die iets hoger zit.. niet die standaard smalle.. maar het is gewoon net daar waar jij je het prettigst in voelt!

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou inderdaad! Ik verbaas me er ook over dat er mensen zijn die vinden dat je überhaupt geen badkleding aan moet trekken als je zwaarder bent

20. Veera

Veera Niet meer actief

Iedereen moet t zelf weten maar bij echt dikke vrouwen vind ik t persoonlijk geen gezicht. Dan heb ik t niet over maat 44 maar over echt dik. Maar er zijn tegenwoordig zo ontzettend veel mensen zonder strak lichaam dat t niet eens opvalt als je een flubberbuik oid hebt

Deel Deze Pagina