Tuurlijk kan dat! Ik heb maat 44 bij 1.78 en ga gerust in bikini, mijn benen zijn het lelijkste, maar die zie je in een badpak net zo goed. Voor de mensen die het geen gezicht vinden, ik zie ook wel een iemand met maat 36, maar met een lelijk hoofd, zal ik ook maar vragen of zij hun hoofd willen bedekken? Het belangrijkste is dat het gewoon goed past.
zelf heb ik maat 38/40 maar draag toch echt liever een badpak.. afgelopen zomer voor het eerst weer een bikini aangehad omdat ik na de borstvoeding 4 kilo onder mijn gewicht van voor de eerste zwangerschap zat.. helaas zijn die er nu weer aan en ben ik weer op mn oude gewicht van voor de zwangerschap, wat opzich prima is.. maar ik voel me zo bewust van mijn buik,,, dan liever een mooi badpak waarin je het niet ziet. mijn benen en billen ben ik wel blij mee dus das geen punt
Dit inderdaad. Ik heb maat 40-42, wel ook 1.82 lang. Maar wel een striae blubberbuik. Het eerste jaar na de zwangerschap heb ik een badpak en een tankini gekocht. Daar voelde ik me eerlijk gezegd niet heel veel prettiger in. Ik vind vooral zo'n natte plakkerige stof op je buik ook heel vervelend voelen. Ik heb nu een soort jaren '50 bikini met een hoge taille waar mijn blubber precies in valt.
Haha, ik zit nu door de bv ook zoiets onder mijn startgewicht, maar je zult mij niet meer zien in een bikini hoor, en dat terwijl ik in een kleine 38 zit nu. Maar goed, mijn buik heeft misschien nauwelijks vet, maar wel los flubbervel (dat krijg je als je 25 kilo aankomt tijdens je zwangerschap, volledig naar voren draagt met een baby van 4400 gram en bevalt een maandje voor je 40e verjaardag). Ik vind overigens dat mensen vooral een bikini aan moeten trekken als ze zich daarin prettig voelen, ook al vind ik het meestal niet mooi, maar dat heeft bij mij meer met de buik te maken dan de maat dus (want bij slanke ikke is het ook niet mooi ).
precies je moet het lekker zelf weten.. maar mensen kunnen dan tegen mij zeggen.. naaa jij kan toch wel een bikini aan... als ik me er zelf niet relaxt in voel doe ik het liever niet.
Misschien moeten die 3 mensen maar lekker binnen blijven. Kunnen alle andere dames gewoon gaan zwemmen of naar het strand. Of een bikini kan? Ja hoor als jij je er goed in voelt dan wel. Zou wel kiezen voor een wat beter model zoals al werd gezegd. Al denk ik dat je beter voor een badpak kan gaan. Lees wat twijfel in je post.
Uhhh, ik ben heel veel afgevallen en heb nu een flubberbuik, waar ik me niet in wil vertonen in een bikini! Verder hangt het helemaal van de lichaamsbouw af. Soms is het echt niet om aan te zien...
Ik kan geen keuze maken. Zelf draag ik echt never nooit niet een bikini dat voelt voor mij gewoon veel te open en bloot. Met een zwempak kan ik mijn grote borsten en buik nog enigszins maskeren, maar ook daar loop ik niet graag in. Gevalletje onzeker voelen waarschijnlijk. Het zal mij dan weer worst wezen wat een ander aan heeft. Zoek iets wat goed bij je figuur past, net zoals je dat bij normale kleding zou doen neem ik aan.
Heb alleen gestemd voor mezelf, en niet voor wat ik vind dat andere mensen zouden moeten doen. Na mijn bevalling heb ik maar besloten nooit meer een bikini te dragen want ik voel me niet bepaald flatteus in een bikini met zo'n flubberbuik vol striae Ik heb een leuk badpak gekocht waar ik me goed in voel, en eigenlijk nog veel beter dan in een bikini
Mensen die zeggen "Geen gezicht"? Moet alles en iedereen maar mooi zijn??! Bleh... Ik heb groot respect voor vrouwen met een maat groter die zich niet door het (flauwe) oordeel van anderen laten tegenhouden.
Hier maat 48 en gewoon een bikini. Als mensen het niet bevalt kijken ze maar een andere kant op. Ik vind een goede bikini (wel met beugels) veel lekkerder zitten dan een badpak.
Ik droeg met mijn maat 52 ook nog een bikini. Eentje die perfect paste en mooi zat, hoog broekje, goede ondersteuning. Nu heb ik maat 34, met huidoverschot en draag ik nog steeds een bikini, een goed passende, met hoog broekje In maat 52 kreeg ik veel kritiek In maat 34 zeggen mensen: "goed van je dat je er niks van aantrekt en toch een bikini draagt!" Nou, schiet mij maar lek....
Als jij je er goed in voelt; doen! Schijt aan wat een ander daar van vind hoor. Ik heb maat 36 maat voel me lang niet altijd prettig in een bikini door m'n minder strakke buik. Slaat nergens op maar het zit zo tussen m'n oren.
Ik heb met m'n maat 44 en flubberbuil te weinig zelfvertrouwen om in een bikini te gaan lopen. Dus ik draag een tankini. Maar wat een ander doet, maakt mij echt niet uit. Iedereen moet lekker zelf weten wat ze doet.
Ik mag echt hopen dat iedereen ipv op andere vrouwen en hun biniki let, vooral hun ogen op hun zwemmende koters houden. Ik snap niet dat er zoveel vrouwen zijn die commentaar krijgen. Waarom wordt daar zo op gelet?!