Grote maat en een bikini?

Discussie in 'De lounge' gestart door jessi, 24 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

grote maat en een bikini

1. Ja als hij goed past

2. Ja waarom niet het maakt niet uit hoe je eruit ziet

3. Nee dat kan niet alleen een tankini of badpak

4. je moet helemaal niet in badkleding willen als je dikker bent.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    Heb niet alles gelezen hoor..maar ik heb een kleine maat 44 , nou ben ik ook 1.78 maar ik vind mezelf helemaal niet dik , heb zelfs een taille was menigeen jaloers op is. Maten zeggen echt niet zoveel. En dan nog ..ik ga heerlijk in bikini naar het strand..zou zeggen lieve meiden doe gewoon lekker waar jij je goed bij voelt je leeft maar 1 x hoor.

2. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb het gedaan een prachtige bikini van after eden bij een goede lingeriezaak gekocht! ja ik heb een flubberbuik maar ik vind het lekker zitten en het is niet zo klef als een tankini en mijn boobs (cupE) zijn hier mooier in dan in menig badpak!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hihi nee geen.fossiel :$naar geen lichaam meer van een jonge meid. Ps ben jaartje ouder:D41/5 :p

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ja waarom niet? Je moet jezelf er wel goed in voelen maar ik vind het goed kunnen.
    en zelf durf ik geen bikini te dragen omdat ik ondergewicht heb. Ribben,... erg he. De ene is te dik, andere te dun pfft :) ik zou liever een beetje vet hebben dan die ribben wat ik nu heb :)

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Dit vind ik een heel prettige manier van formuleren. :)

Ik zou het zelf niet doen, puur omdat ik dat bij mezelf niet mooi vind en het is me ook te bloot. :)
    Maar het zal me verder roesten wat iemand anders aan doet op het strand. Gewoon doen waar je je zelf prettig/comfortabel bij voelt!

6. Amare

Amare Niet meer actief

Ik heb wat teveel, hebben? :p

7. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Je hoeft toch geen modeshow oid te geven? Gewoon aantrekken wat het lekkerste zit :) En niet flatteus?? Nou en! Aangezien het grootste deel van de mensen geen "flatteus" lichaam heeft maar gewoon een normaal lichaam..

Komt bij dat ik vrouwen met een maatje meer of vrouwen met maat 36 met "flubberbuik" er ECHT niet raar uit vind zien in een bikini hoor :) Eerder normaal! Er was laatst een dame verkozen tot mooiste vrouw.. en die was niet slank en had geen strak buikje. En dan nog, wat kan jou het schelen wat een ander ervan vindt.

8. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Doen waar je jezelf t beste in voelt. Ik ben redelijk slank maar heb 'vroeger' een navelpiercing gehad en ben 3 keer geopereerd dus heb ook echt niet de mooiste buik. Maar draag toch een bikini omdat ik t mooier vind dan een badpak.

9. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aangezien ik nog 10 kilo wil afvallen, (maar nu nog borsvoeding geef en tijdens bv val ik nooit af), weet ik dit jaar niet wat ik doe. Ik heb nu een tankini maar dat zit me op ene of andere manier gewoon niet. Volgend jaar, als ik hopelijk die 10 kwijt ben, ga ik wel in bikini, zeker op het strand of in het buitenland, desnoods eerst met een 'gewaad' eroverheen om wat te wennen (zo'n los jurkje). Ik heb heel grote borsten dus een goede bikini ala prima donna is noodzakelijk, maar dan ben ik bijna 200 euro kwijt. IK ben niet te zwaar op zich, maar wel voor mijn doen. Nog ff geduld en volgend jaar een mooie dure bikini hopelijk :)

10. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Goede bikini's, een goede maat bh en de juiste maat kleding maakt vaal een groot verschil! Goed dat je deze stap gezet hebt, je klinkt ook blij :D

Enne, geniet er een beetje van ook! Ga lekker zwemmen met je meiden en maak lol..

Deel Deze Pagina