Ik heb me er ook al over lopen opwinden. Overal wordt wel gezegd dat het normaal is om zo'n 15 kilo aan te komen als je zwanger bent, maar er is bijna niets aan positiemode te krijgen in grotere maten! Gezien de gemiddelde maat in Nederland (ook wegens lengte) 42 is, wat moeten al die vrouwen dan aan als ze 15 kilo aankomen? Ik vind het echt onbegrijpelijk! Ze kunnen toch moeilijk verwachten dat iedereen die een grotere maat heeft maar in jurkjes gaat lopen? Voor mij is dat hartstikke onpraktisch voor mijn werk en ik ben daarin echt niet de enige. En je moet ook maar net van jurken houden. De broeken van Miss Etam heb ik ook gepast maar ik vind die pasvorm helemaal niet lekker, het elastiek is gigantisch ruim in verhouding met de heupen. Terwijl ik normaal altijd mijn jeans bij de Miss Etam koop, want ze zijn niet zo duur.
Ja het tis wat he?! Als ik wat creatiever was geweest zou ik modeontwerpster worden voor de volle vrouw :-D De kleding voor de vollere vrouw vind ik vaak niet echt mooi en modieus. Daarnaast ben ik ook nog eens een kleintje dus alles wat ik aantrek is te lang en groot. Elke tuniek/trui lijkt op een jurk. Mijn moeder zegt dan tja als je daar aanstoort zie dat dan als een reden om af te vallen. Ga toch maar eens een poging wagen na de bevalling.
ik heb al wel es een klacht ingediend bij de miss etam.. want de plus maten gaan tot 54... maar de positie maar tot 48.. ik vind dat ze dan ook de positie tot 54 moeten laten gaan.. om maar te zwijgen over de long wear gedeelte.. want ook stevige vrouwen met lange benen moeten in een grotere maat kleding kunnen kopen.. ik ben 1.78 en de broeken zijn mij dus vaak te kort.. maar knudde is het in ieder geval!
@FairyLaughs Ik ben zelf 1.70 en ze zijn me eigenlijk iets te lang, ik sla de pijpen een klein stukje om. Als je wilt kan ik de binnenbeen maat wel opnemen. Voor broeken in grote maten(maat 22) moet je via de Women's Plus en dan Maternity Plus kijken. Als je aangeeft dat je het naar nederland wilt laten sturen dan krijg je ook gelijk een overzicht in euro's, de verzendkosten en eventueel btw kosten. Je hoeft niks extra's te betalen via de NL douane. Ik snap dat men niet graag in het buitenland besteld, maar ik kon in NL geen lekker zittende jeans vinden.
Hoi, Ik was gister bij de C&A en daar hing positiekleding ook in de grootste maten. Ik was wel bij een super groot filiaal van de C&A want niet elke vestiging heeft een positieafdeling. Succes!