Grote maat positiekleding

Discussie in 'De lounge' gestart door Pino83, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal ik merk dat het erg moeilijk is passende positiekleding te vinden als je een maatje meer hebt. Hebben sommige hier ook last van?

Ik heb een leuke site gevonden met grotere maten www.kiabi.nl
    Hoop dat dat mag een link plaatsen

2. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Ik heb ook geen maatje 36 :D ik ben geslaagd met broeken bij Miss Etam.
    Niet elk filiaal verkoopt dat alleen Amsterdam noord en Hoorn in Noord Holland anders online kijken.

Andere zwangerschapskleding heb ik nooit gekocht wel iets grotere maat shirts meer niet.

Probeer dat eens?

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier ook een maatje meer en geen positiekleding gekocht maar 'nog' een maatje groter... Als je al te dik bent, is leuke kleding al lastig; laat staan leuke positiekleding :D

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

heb met alle bij de kinderen geen andere kleren gekocht.
    Heb de maat gehouden die ik had.
    Als je een maatje meer hebt dan groeit je buik meestal al niet meer zo voor uit.
    Dus heb tot het einde mijn gewone kleren kunnen dragen.

Een voordeel van volslank zijn.

5. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik heb positiekleding bij Bonprix besteld.
    bedankt voor je tip.

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    c&a heeft ook zwangerschapskledij voor een maatje meer

7. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    C&A en Miss etam slaag ik goed met mt 44.

8. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Vreselijke drama van bovenlijf is het L en van onder xxl.
    Gelukkig had ik de positiebroeken van mijn dochter haar zwangerschap bewaard al zit ik nu in een compleet ander seizoen dus dat worden straks harenbroeken en leuke shirts maat groter.
    De lange shirts van h&m zijn ook best te doen.

9. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bedankt voor de reacties heb ook al een aantal dingen van marktplaats af gehaald. Mijn buik is nog niet aan het groeien maar ben toch al een beetje rond aan het kijken zodat ik niet straks alles in 1 keer moet kopen. Ja een maatje groter kan inderdaad ook maar met leggings en broeken enzo vind ik het denk wel lekker als ze wat hoger zitten

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik heb een Miss Outlet om de hoek.
    Waar ze o.a. kleding van Miss Etam, Promiss verkopen.
    Dus hier alles van de Miss Etam, broeken van 3 tot 15 euro. Ditto voor shirts :D

Maar de site wat je noemde staat nu wel in mijn favorieten :p

11. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woooow Panther vandaag uitgerekend spannend hoor! Succes

12. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Ja joh super spannend :D:D

Ik heb trouwens wel mijn confectiemaat gehouden mijn buik is groot heb em net gemeten 130 cm :$
    Ik ben echt de voorkant uitgegaan al kom ik nu echt veel aan hoor zo op het eind.

13. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje mina ben benieuwd hoe groot ik ga worden, het zou wel geweldig zijn dat we na de bevalling zijn afgevallen, dat hoor ik ook veel

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nou, ik deel dit niet helemaal hoor ;) Ik heb maat 48 en woog op 't einde van mn zwangerschappen 115 kilo, maar ik had echt een mega zwangerschapsbuik hoor! Ik was hier nog niet eens op 't laatste van de zwangerschap.

15. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Ik ook niet! Had ook een flinke buik!
    Al vond ik het hem zelf errug mooi:)

16. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik heb nog kleding online gevonden op babywalz.be, verder in de gewone winkels ook niks in mijn maat (ging maar tot maatje 42!). Ah ja, en in de C&A vind je ook wel wat maar dan moet jouw C&A nog net wél positiekleding hebben, bij mij hebben de 2 dichtstbijzijnde C&As dit niet (meer). En 2dehands gekocht, uiteraard, dat helpt ook om iets te vinden.

17. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Dat is idd een leuke site. Hier in Spanje hebben ze ook echte winkels, ik koop daar vaak kledij voor mezelf of onze zoon.
    Ze gaan denk ik tot maat 58 in positiekledij. En het is modern, niet van die tenten.
    C&A vond ik ook goed, niet al te duur (want je draagt het toch hoogstens 9 maanden) en grote maten verkrijgbaar. H&M vond ik niets, zat allemaal te strak tijdens mijn zwangerschap (had toen maat 50, nu maat 44-46).

18. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Haha leuke foto, je dochter kan gewoon op je buik zitten :D
    Ik had ook zo'n toeter hoor. Bij mij vroegen ze met 26 weken al wanneer de baby komt. Je kan dus echt wel een mooie zwangere buik hebben als je wat voller bent.
    Ik kon dan ook echt niet zonder positiekleding.

19. butterflies78

butterflies78 Actief lid

7 nov 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook flinke een grote maat ;) Maar ik vind boven kleding gemakkelijker dan onder te koop. Zo kun je bovenkleding groter in maat kopen en zitten ze ook heerlijk. Maar broeken.... pfff.

Ik heb maat 50 / 52. En dan moest ik dat voor onder kopen. Lastig met zo een maat in positiekleding. Ben ik bij de Miss Etam pas geweest en daar heb ik 2 broeken kunnen scoren in maat 48 en 50. Ze zitten vaak toch veel ruimer dan je denkt. Heerlijk deze broeken !

20. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die prenatal leggings maat XXL zitten ook goed heb ook maat 48/50. Ik ga maar eens uitzoeken waar ze dan C&A positiekleding verkopen en daar eens gaan kijken en ik hou de site van kiabi in de gaten. deze week krijg ik mijn eerste positieshirt binnen van hun eerst maar eens kijken hoe deze valt en heb nog een nachthemd besteld ook handig voor straks

Deel Deze Pagina