grote maat voedings bh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gouda82, 9 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik wilde graag Mammae, maar die hadden ze niet in mijn maat (tijdens borstvoeding 80I)... :( Uiteindelijk bh's van Anita gekocht, ik vond ze erg fijn!
    Ik ben hiervoor naar een borstvoedingswinkel gegaan, daar hadden ze ook goede adviezen! En veel meer keuze in grotere maten dan in de 'gewone' winkels. Ik had bij 36 weken zwangerschap 1 voedingsbh gekocht en 2 weken na de bevalling nog 2 erbij. Dat werd mij ook aangeraden trouwens, omdat je cupmaat nog kan wisselen die laatste weken...

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    In delft en volgens mij ook in Amsterdam zit een borstvoedingwinkel waar je veel soorten bh's hebt die je kunt testen en waar goed advies wordt gegeven. Als je er toe in de gelegenheid bent zou ik er zeker eens gaan kijken, ik werd er helemaal blij van bij de eerste en ik ga er straks zeker weer naar toe aan t eind van deze zwangerschap!

3. gouda82

gouda82 Actief lid

4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Dat is top advies, Thanks! Dat gaat een tripje naar Delft worden

4. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Had er zelf van de Otto van petite fleur, maar weet niet zeker tot welke cup ze gaan. F is er in ieder geval. Waren heel betaalbaar ook.

5. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw
    Vraagje dames.. Ik heb van mijzelf 80C... Moet ik in deze maat ook de voedingsbh's halen?? Hoe zit dat en wie kan mij hier antwoordt opgeven...

Xx

Deel Deze Pagina