Ik wilde graag Mammae, maar die hadden ze niet in mijn maat (tijdens borstvoeding 80I)... Uiteindelijk bh's van Anita gekocht, ik vond ze erg fijn! Ik ben hiervoor naar een borstvoedingswinkel gegaan, daar hadden ze ook goede adviezen! En veel meer keuze in grotere maten dan in de 'gewone' winkels. Ik had bij 36 weken zwangerschap 1 voedingsbh gekocht en 2 weken na de bevalling nog 2 erbij. Dat werd mij ook aangeraden trouwens, omdat je cupmaat nog kan wisselen die laatste weken...
In delft en volgens mij ook in Amsterdam zit een borstvoedingwinkel waar je veel soorten bh's hebt die je kunt testen en waar goed advies wordt gegeven. Als je er toe in de gelegenheid bent zou ik er zeker eens gaan kijken, ik werd er helemaal blij van bij de eerste en ik ga er straks zeker weer naar toe aan t eind van deze zwangerschap!
Had er zelf van de Otto van petite fleur, maar weet niet zeker tot welke cup ze gaan. F is er in ieder geval. Waren heel betaalbaar ook.
Vraagje dames.. Ik heb van mijzelf 80C... Moet ik in deze maat ook de voedingsbh's halen?? Hoe zit dat en wie kan mij hier antwoordt opgeven... Xx