zijn er hier nog meer mensen die problemen hebben met hotmail? ik kan niks met mn mailtjes doen! niet openen, niet verwijderen, niet verplaatsen... Heel lastig!:x
Hier ook geen problemen. En ik moet er net als Consider inderdaad ook erg aan wennen, aan de nieuwe versie. Ik had liever die oude.
Hier ook geen problemen .....dus denk dat het aan je pc ligt... Miscchien effe pc opnieuw opstarten? Succes
ja die nieuwe lay out vind ik ook nog niet helemaal wat. steed als je er aan gewend bent komen ze weer met net een andere lay out valt me op. Ik heb trouwens geen problemen. is het al gelukt om de mailtjes te openen?
het lukt nog steeds niet. Internet verschillende keren opnieuw opgestart, pc opnieuw opgestart maar lukt nog steeds niet. Andere dingen lukken allemaal wel
Hier doet hotmail het ook gewoon... Inderdaad is die nieuwe lay out wel flink wennen, vind het eigenlijk ook niks. Maar wel apart dat hotmail het bij jou niet doet TS.....
ik kan wel mn inbox krijgen zeg maar, maar dan kan ik geen mail openen. Weet dus alleen van wie ik mails heb gehad, maar ik moet de stemcode voor blijste baby hebben