Grote maten mode

Discussie in 'De lounge' gestart door noukie89, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Hallo

ik ben opzoek naar grote maten mode merken uit het buitenland die hier niet te verkrijgen zijn.

Weten jullie nog leuke merken?

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ben hier ook wel benieuwd naar. En dan vooral kleding die niet eruitzien als een tent.

Ik heb bijvoorbeeld maat 50/52 maar wel taille. Ik hou er beslist niet van om me in een circustent te kleden. miss Etam heeft vaak leuke dingen maar zou best wat meer inspiratie willen.

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou ook best wat leuke en chique kleding willen kopen.

Maar dat is met mijn maat 48 niet te vinden :(

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

5. Fransa

Fransa Niet meer actief

6. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
  7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Tuurlijk is het er wel, maar je moet goed zoeken. Niet in de ketens als Miss Etam en M&S, maar in de speciaalzaken en boetiekjes. En..de grotematenmode beurs in Eindhoven komt er weer aan binnenkort, een absolute aanrader!

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastige met het buitenland vind ik wel dat het lastig is om terug te sturen als het niet past ofzo.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Maar hebben ze dat soort dingen ook online??

Ik ben denk ik 1 van de weinige vrouwen die niet van winkelen houd namelijk:):):):)

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik hou ook niet van winkelen, maar in een grote maat is dat toch wel handiger. De ene maat 48 of de andere, net hoe je bouw is. Ik ben een peer, iemand anders is een appel en kan toch allebei 48 hebben :)

Dus..trek de stoute schoenen aan, zoek een plek waar er wat meer winkels zitten en ga! :) Of ga naar de beurs, ben je in 1 dag klaar voor de rest van t jaar haha (nee ik heb geen aandelen haha)

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Is het op die beurs ook een beetje betaalbaar?

Hier in Den Haag hebben ze wel boetiekjes maar dat is voor de slankere dames en gaat maar tot maat 40 hahaha.
    Of lange maten mode maar dat heb ik niet nodig.

En voor een spijkerbroek of een truitje of een zomer jurkje ga ik idd naar de etam.

Maar ik wil gewoon een x een leuk chique jurkje ofzo.

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Mss kunnen jullie me ook wel helpen.Ben op zoek naar grote maten voedingshempjes/tops.Heb maar 1 soort gevonden en die ziet er erg kort uit.
    Iemand een idee of ze op de beurs in Eindhoven zoiets hebben?

Online shoppen doe ik overigens graag (als ik niet zwanger ben) bij Bon a parte.Weer wat anders als Miss Etam enz idd.

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh ga gelijk eens even kijken :D

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dan is er ook nog bon prix,geen wow kleding..maar nu zwanger heb ik er toch het eea gekocht.
    Bagoes is ook een leuke online shop,al heb ik er zelf nog nooit iets besteld.

15. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ga ook eens kijken online.. ben het ook wel een beetje beu om altijd maar vormloze jurken, broeken, rokken te moeten kopen in maat 50...

net alsof als je dik bent geen mooie kleding waar je je taile in ziet meer mag dragen. !! maar alleen maar tenten waar je nog eens 10 kilo dikker in lijkt..

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Inderdaad!

Mocht iemand DE webshop gevonden hebben dan word ik graag op de hoogte gesteld :D:D

17. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Op die beurs staan zowel de boetiekjes en de zaken in het 'hoge segment' als bijvoorbeeld Bagoes (vroeger heette die Mode Outlet, dat zegt genoeg denk ik ;)). En daarnaast laarzen, accessoires etc. En modeshows enzo vaak ertussendoor.

Ik ben er een stuk of 3 keer geweest (in Rijswijk toentertijd), ken vrij veel mensen in de organisatie enzo, vandaar mn betrokkenheid.:D

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohhh word t nu niet meer in Rijswijk gegeven??

Jammer woon er in de buurt namelijk:D

19. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Deel Deze Pagina