ik heb een webwinkel in grote maten lingerie maar wil kleding gaan verkopen wat hier nog niet is en ga nu 1 ding na nederland halen maar wil nog meer dingen die ik nog niet ken
ik stond vorig jaar op de grote maten beurs en vond vaak de meeste dingen erg duur maar er komen natuurlijk ook boetiekjes en webwinkels die goedkopere kleding hebben
Dit vond ik altijd een leuke kledingsite! Torrid.com - The Destination for Trendy Plus-size Fashion and Accessories
Ik ben hier wel eens in de winkel geweest Mateloos | Grote maten dames kleding - King Size Babes Webshop . Echt leuke kleding hebben ze er. Je mag alleen wel een goed gevulde portemonnee meenemen.
Voedingsbh's zou ik je kunnen helpen maar voedings hempjes niet. op de grote maten beurs in hardenberg hadden ze het niet maar in eindhoven geen idee daar hebben ze veel meer stands dan in hardenberg
Is idd een leuke site zeg, maarreh... hoe werken die maten? Wat komt ongeveer overeen met een 50 hier zeg maar?
in amerika is maat 22 maat 50 of 3X staat voor 50/52 maar hou er rekening mee dat als je op een engels site het anders is de maten lijken namelijk als 2 druppels water op elkaar