Een vriend van mijn vriend heeft 'm ook, en is er erg tevreden over. Zelf geen ervaring mee, mn vriend ook niet, hij heeft de Wave.
Samsung Galaxy S review: beste Android-telefoon van dit moment? - Android - Androidplanet.nl in het begin wat info over de tel onderaan reviews van mensen die hem al hebben hoop dat je er wat aan hebt.
Ik mag mijn abbonement verlengen en ik zit ook te twijfelen om deze te nemen. Hij lijkt me erg gaaf en ik ben fan van Samsung! Ik heb nu een Samsung Omnia.
heb nu ook de omnia maar ik ben er persoonlijk helemaal niet tevrede mee het internet werkt niet hoe ik het zou willen.. weet niet of jij daar ook last van hebt?
Nou.. heb hem binnen 10 werkdagen in huis!! Whaaahh!! Ach, en die recensies, je hebt er altijd mensen bijzitten die wat te klagen hebben/zoeken, maar het meerendeel is er positief over las ik in het linkje!
Ola, ik ben collega van sjors82. Ze dwong me net om hier te kijken hihi. Ik heb sinds afgelopen zaterdag de samsung galaxy s. Super leuke mobiel met vele extra's die je kan downloaden. Internet werkt super goed/snel. Ik vind het dus echt een aanrader voor alle samsung fans!
Mijn man heeft hem sinds vrijdag. Hij zat te twijfelen tussen een iPhone ( die heb ik) en de galaxy S. Heeft uiteindelijk voor de Galaxy S gekozen omdat deze voordeliger was en het internet sneller zou zijn. Hij is er zelf wel tevreden mee. Zelf vind ik het toestel wat minder makkelijk te bedienen als mijn iPhone, maar prijs/kwaliteit is volgens mij wel goed ( iPhone is natuurlijk ook stukje prijziger). Je moet de functies echter wel gebruiken, als je er alleen mee gaat bellen dan is het zonde.
Ohhhh ik wil m ook. Maar ik moet nog een jaar met de mijne doen. Ik mag pas volgend jaar augustus verlengen. Heb nu de samsung F480. Altijd al een samsung gehad.
Hihi, ik krijg hem binnen 10 werkdagen! En handig ook, op mijn man zijn abo. Die verloopt dit jaar en ik heb sim only.. dus ik verleng mijn sim only en hij zijn abo en krijgt de telefoon voor nop!
ik heb m ook en ik vind m echt heel fijn! Zitten echt heel veel leuke dingetjes op. Moet wel aan een aantal dingetjes wennen, maar dat komt wel! Zeker een aanrader!!!
Mijn vriend en ik hebben een paar uur geleden de Samsung Galaxy S besteld. Alle2 dezelfde, dat word nog wat whaha. Ik hoop niet dat ik dan per ongeluk zijn telefoon meeneem als ik ga werken. Oja, hier word hij binnen 2-3 dagen bezorgd. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Wat gaat er mis bij jou dan?
niet voor niets he.. hij is bijna ik zeg bijna net zo fijn als de iphone... moet echt eerlijk bekennen dat er niets boven iphone gaat.. manlief heeft hem ik moet overstappen wil ik hem ook krijgen.. geen zin in maar de samsung is een goede vervanger hoor..