wie heeft er een metalen kruik, die niet meer gebruikt wordt? ik moet er 2 hebben van de VK, kosten 26,00 bij hema (per 2) maar zal ze maar heel kort gebruiken. te koop of te leen?
Waarom 2? als je ze 2de hands koop,moet je wel goed opletten dat ie niet lekt. Wij hebben er eentje bij de hema gekocht,komt altijd nog pas . groetjes
Tip: aan eentje heb je er echt genoeg! Je gebruikt het waarschijnlijk niet langer dan 2 weken. (Wijzelf hebben hem zelfs maar 2X gebruikt. Ik ben in de zomer bevallen.)
bij ons stonden er idd ook 2 op het 'uitzetlijstje' maar eentje is wel genoeg hoor als je het mij vraagt. Als je in de buurt van Eindhoven woont kun je er wel eentje voor een zacht prijsje van me overnemen want versturen is geen optie denk ik zo als ik het gewicht bedenk. Inkie
Ze zeggen: 1 om het bedje te warmen, 1 om de kleertjes voor te verwarmen. Ik heb (nóg) geen ervaring of dit klopt, want onze meiden zijn geboren met een hittegolf en toen had ik niet echt 2 kruiken nodig
hoi Dames Ik heb voor mijn kleintje wel 2 kruiken gebruikt. 1 inderdaad voor in het bedje of om het bedje voor te warmen in de avond. En nummer 2 om kleertjes mee voor te warmen. Of de kinderwagen. De kinderwagen staat bij ons beneden best fris. Dus voor dat de kleine erin gaat even de kruik er in. Ik denk dat het er ook wel aan ligt in welk tijd van het jaar je bevalt. bij mijn 1e beviel ik in juni, heb toen nooit een kruik gebruikt. Ben nu bevallen in november en ben blij dat ik er 2 heb. Ga zelfs nog een derde kopen. gr fee
Hoi hoi, Ook ik heb 2 kruiken gebruikt. Mijn dochter kon zichzelf niet warm houden, dus 2 kruiken was niet overbodig! Je kan ze best 2e hands kopen, maar dan bv. de doppen nieuw. Dan kan je het lekken ook voorkomen. Die doppen kosten maar 2,50 p. st. en zijn te koop in een goede babywinkel. Groetjes, Lotte
Ik zou er wel twee kopen als ik jou was! De kleine kan het echt wel nodig zijn....! Als je ze tweedehands koopt moet je kijken of die niet lekt of andere doppen er los bij kopen, bij veel babyzaken wel te koop! S6 met het vinden van de kruiken!
Iman is geboren tijdens de hittegolf en nog had ik er 2 nodig, omdat zij een mini was en zichzelf echt niet warm kon houden. Ik zou er zeker 2 kopen!
oeps was alweer vergeten dat ik dit topic hier had staan, heb met mijn verjaardag (vorige week) 2 kruiken gehad van de kids....
idd Lotte Caitlin kon dat ook niet en ik heb er ook 2 gebruikt Caitlin had op een gegeven moment net na de bevalling zelfs een temp van 35.8 dus was blij dat ik 2 kruiken had