Dé mammae-voedings BH...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Bajou, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
  2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    hoi! Ik heb geen ervaring maar hij is inderdaad wel heel mooi! Veel plezier ermee :D.

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hoop dat hij bevalt, ik laat het zeker weten. Is trouwens het resultaat van "de bedenkers", 2 BVmama's hebben deze BH samen ontworpen...

4. Alita

Alita Niet meer actief

maar wat is het verschil met andere bv bh`s dan?
    Hier heb ik ook zo`n stukje stof en alleen maak ik m bovenaan los...

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
  6. Alita

Alita Niet meer actief

aah nu snap ik het!!!! Ja is idd wel erg mooi die bh!! Ik wil m ook hahaha..

Wat super is dat altijd om te zien hoe een kindje eet bij mama he....

7. Alita

Alita Niet meer actief

hoe duur is duur??

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ja mooi he!!

Tussen de 74 en 79€... zoveel betaal je wel voor een marie-jo ook ;)

9. Alita

Alita Niet meer actief

oeh ja is duur he.........:$

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    noooouh, je mag toch wel wat voor alle "opofferingen" ;) ;) die je als moeder al maakt.

11. Alita

Alita Niet meer actief

ja is waar!!

12. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik heb hem en hij is inderdaad heel mooi en en heeft een goede pasvorm maar ik vind hem eerlijk gezegd waardeloos als voedingsbh. Bij mij zit de stof teveel in de weg voor het goed kunnen aanhappen (dochtertje moet vaak een paar pogingen doen) en de flapjes die je maar een beetje opzij onder je armen moet wegmoffelen springen ook iedere keer terug. Geef mij dan qua functionaliteit maar een gewone voedingsbh van de Hema. :)

Vaak heb ik hem overdag aan voor de mooi en als ik dan moet voeden wissel ik hem voor een Hema-exemplaar.

Máár de meningen verschillen hoor, ik lees er ook laaiend enthousiaste reacties over dus ik hoop dat hij jou ook goed bevalt! :) Ben benieuwd.

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Waar ehb je hem besteld als ik vragen mag? Vind het echt geweldige BH's! Hebbe hebbe hebbe dus!

14. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    agapi, denk dat het idd afhangt van persoon tot persoon. Ik wil 'm vooral graag voor in het openbaar te voeden, thuis maakt het mij niet zoveel uit.
    Heb je een grote cup?

@duchess, ik heb 'm besteld bij ikbenmama.nl (daar hebben ze wel enkel de paarse, maar die wilde ik ook ;) )

15. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Ik heb de paarse en de zwarte. Ik ben er heel tevreden over, maar het "flapje" wat je losmaakt zit inderdaad weleens in de weg.
    Ik draag de bh's iedere dag en vind het vooral fijn dat er beugels inzitten.

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Even een update...

Had 'm thuis gekregen... aangepast... en weer in de doos gestopt om terug te zenden.

Ik vind de schouderbandjes echt ruw van stof en dat gaat snel irriteren (bij mij), weet uit ervaring dat ik BH's met schurende bandjes eigenlijk links laat liggen.
    Wel jammer!

17. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er nog meer tevreden mama's, want hij ziet er super uit!

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ik vind ze wel heel erg mooi! Maar ze zijn wel erg duur... maar een mooie bh is altijd duur... ga het onthouden...

19. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Maar hoe lang blijven jullie in het openbaar voeden dan? Ik voed nu een jaar en een paar weken maar ik voed niet meer in het openbaar. Ik voed nog 3x op een dag en 's nachts op verzoek. Heb ook geen zoogkompressen meer nodig want eindelijk maar toch zijn mijn borsten lek vrij.
    Ik vraag me dus af of ze hun geld wel waard zijn, aangezien dat discrete niet echt nodig is als je niet meer in het openbaar voed en die zoogkompressen na de eerste maanden ook niet meer nodig zijn.
    Anita heeft ook best mooie bh's vind ik en hebben ook een beugel dat vond ik erg belangrijk.

20. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Oh ja ik vind ze wel erg mooi trouwens hoor!!

Deel Deze Pagina