Hoe gebruik je de Mammae? | Mammae, de borstvoedingsbeha voor de aantrekkelijke mama Heb hem zonet besteld! Is duur... maar vind 'm zo mooi en lijkt me zooo handig. Ik vond dat het wel eens tijd werd om mezelf een pleziertje te gunnen Iemand ervaring met deze BH ? liefs!
hoop dat hij bevalt, ik laat het zeker weten. Is trouwens het resultaat van "de bedenkers", 2 BVmama's hebben deze BH samen ontworpen...
maar wat is het verschil met andere bv bh`s dan? Hier heb ik ook zo`n stukje stof en alleen maak ik m bovenaan los...
Ik denk; je maakt de opening zo groot als je zelf wil; net groot genoeg voor je tepel (wel fijn "en public") of je maakt je hele borst bloot. Filmpje gigantisch succes | Mammae, de borstvoedingsbeha voor de aantrekkelijke mama Op dit filmpje zie je het wel goed vind ik... Verder vind ik hem vooral heel mooi, zeker in vergelijking met de BVBH's die ik heb...
aah nu snap ik het!!!! Ja is idd wel erg mooi die bh!! Ik wil m ook hahaha.. Wat super is dat altijd om te zien hoe een kindje eet bij mama he....
Ik heb hem en hij is inderdaad heel mooi en en heeft een goede pasvorm maar ik vind hem eerlijk gezegd waardeloos als voedingsbh. Bij mij zit de stof teveel in de weg voor het goed kunnen aanhappen (dochtertje moet vaak een paar pogingen doen) en de flapjes die je maar een beetje opzij onder je armen moet wegmoffelen springen ook iedere keer terug. Geef mij dan qua functionaliteit maar een gewone voedingsbh van de Hema. Vaak heb ik hem overdag aan voor de mooi en als ik dan moet voeden wissel ik hem voor een Hema-exemplaar. Máár de meningen verschillen hoor, ik lees er ook laaiend enthousiaste reacties over dus ik hoop dat hij jou ook goed bevalt! Ben benieuwd.
agapi, denk dat het idd afhangt van persoon tot persoon. Ik wil 'm vooral graag voor in het openbaar te voeden, thuis maakt het mij niet zoveel uit. Heb je een grote cup? @duchess, ik heb 'm besteld bij ikbenmama.nl (daar hebben ze wel enkel de paarse, maar die wilde ik ook )
Ik heb de paarse en de zwarte. Ik ben er heel tevreden over, maar het "flapje" wat je losmaakt zit inderdaad weleens in de weg. Ik draag de bh's iedere dag en vind het vooral fijn dat er beugels inzitten.
Even een update... Had 'm thuis gekregen... aangepast... en weer in de doos gestopt om terug te zenden. Ik vind de schouderbandjes echt ruw van stof en dat gaat snel irriteren (bij mij), weet uit ervaring dat ik BH's met schurende bandjes eigenlijk links laat liggen. Wel jammer!
Ik vind ze wel heel erg mooi! Maar ze zijn wel erg duur... maar een mooie bh is altijd duur... ga het onthouden...
Maar hoe lang blijven jullie in het openbaar voeden dan? Ik voed nu een jaar en een paar weken maar ik voed niet meer in het openbaar. Ik voed nog 3x op een dag en 's nachts op verzoek. Heb ook geen zoogkompressen meer nodig want eindelijk maar toch zijn mijn borsten lek vrij. Ik vraag me dus af of ze hun geld wel waard zijn, aangezien dat discrete niet echt nodig is als je niet meer in het openbaar voed en die zoogkompressen na de eerste maanden ook niet meer nodig zijn. Anita heeft ook best mooie bh's vind ik en hebben ook een beugel dat vond ik erg belangrijk.