HI! Weet iemand waar ik echt grote mdf muurletters kan kopen? Minimaal 50cm zoek ik... Ben benieuwd! x
Wij hebben een mdf plaat bij de bouwmarkt gekocht. Lettertype van internet gehaald. Deze afgedrukt en overgetrokken met carbonpapier. Wij hebben een tekst van 80 letters dus zijn lang bezig geweest maar het was de moeite waard. Ik denk dat je met een mdf plaat + carbonpapier misschien 10/ 15 euro kwijt bent?
De grote letters zijn te koop bij kids factorie. Wij hebben ervoor gekozen om met een mdf plaat zelf letters te maken. Het is even werk maar het is super mooi geworden.
Tja, als je kijkt naar de prijs van die site... Zou ik ze echt zelf maken hoor! Ter vergelijking: 1 letter van 20cm (8mm dik) is 9,95 1 plaat MDF van 240x120cm (8mm) is 12,95 als ik me niet vergis Tja, je zit er wel ff bij, maar dan heb je dus ook echt iets wat niemand heeft. Bovendien word je bij zo'n site volgens mij genaaid waar je bij staat (come on, 20 euro per letter extra om er een behangetje op te krijgen?!).
Ik geloof dat ik ze pas ook bij de Gamma heb gezien. Dacht iets van 6,95 per letter. Ze hadden ook de leestekens te koop. Volgens mij zijn ze er in het wit en in het blanc. Hopelijk heb je hier iets aan.
bij mij op mijn werk maken we ze ook, maar weet niet hoe groot ze zijn? ze zijn niet zo heel duur (weet de exacte prijs niet) volgens mij zit het rond de 6euro per letter?? als je wil kijk ik even voor je?
maar hoe groot zijn die van karwei dan ongeveer? brenjomi, alvast bedankt..zal even kijken hier in de buurt en twijfel ook om ze zelf te maken want dan kun je elk lettertype kiezen... mocht het niet lukken zal ik je pben! x
ik had ze van karwei, 6,95 ps, maar die zijn geen 50 cm hoog. Wel heel gaaf. Ik kan je wel een foto pb-en.