Hoi, we willen zelf een kaartje maken (online wel te verstaan). Sites genoeg, maar die ik heb uitgeprobeerd vallen een beetje tegen. Wie heeft leuke/goede ervaringen met welke sites? Wat ik graag wil: - ik wil zelf foto's toe kunnen voegen - eigen opmaak bepalen - proefkaartje kunnen laten afdrukken - niet al te duur
ik heb vorig jaar kaartjes gemaakt via www.dutchmix.nl. Ik had er eerder al onze trouwkaarten besteld, goeie service en de kaarten zagen er prima uit.
Wij deden het via Zelf kaarten maken | Bij Poobies maak je de leukste kaartjes. Beviel ons erg goed en was toen (2007) ook niet heel erg duur, maar weet niet hoe dat nu zit. Zou diverse websites proberen en kijken wat het beste bevalt! Veel succes!
ik weet niet of het meschien iets is maar meschien kun je in photoshop.. met scrappen iets maken digiscrap heet dat en dan langs een lokale drukker om te vragen of hij een kaartje kan afdrukken? dan kan je echt alles doen zoals jij het wilt..
Dat ziet er wel leuk en makkelijk uit inderdaad. Kunt ook heel veel zelf bepalen van plaatjes tot teksten. Prijs valt ook mee Maar als ik het snel zie, kun je geen proefdruk opvragen?
Deze is erg goedkoop en de kwaliteit vonden wij goed. Geboortekaartjes zelf maken en binnen 24 uur in huis
fotokaarten.nl hebben wij onze trouwkaarten laten drukken en was er heel enthousiast over, ook snel thuis.
Wij hebben het kaartje gewoon bij de HEMA gemaakt. Ok, er is geen proefdruk, maar het is niet duur en je hebt heel veel mogelijkheden.
Ik ga gewoon zelf foto's maken. (van de babykamer,want we hebben een hele mooie muurschildering laten maken) Met die foto ga ik naar de drukkerij in de buurt. en dan ga ik kijken wat hun kunnen doen.