Hi, Lisa is vanochtend heel hard met haar achterhoofd op de grond gevallen. Echt behoorlijk hard, heb haar nog nooit zo horen huilen. Toen ze wat suf leek toen we Eva naar school hadden gebracht en bij mij en daarna op de fiets in slaap viel (was ook wel slaaptijd, maar niets voor haar), heb ik de huisarts gebeld en moest haar na 1 uur wakker maken en vannacht om de 2 uur. Ze ligt vanaf 8 uur te slapen, ik heb haar net wakker gemaakt, maar twijfel of het genoeg is geweest. Ik heb haar gevraagd hoe ze heet en ze antwoordde wel, maar sliep vervolgens verder. Ik heb gevraagd of ze water wilde drinken, toen schudde ze haar hoofd. Ik heb het idee dat het wel goed zit en ze gewoon flink slaapdronken is, maar vraag me af of ze voldoende wakker is geweest. Lijkt me dat als ze echt suf zijn, ze niet antwoorden? En om haar nou helemaal wakker te schudden...
Op zich lijkt het me wel voldoende zoals ze antwoord gaf maar je zou bv nog kunnen vragen hoe oud ze is, hoe haar juf heet en haar zusje bv? Geeft ze daar ook antwoord op zit het wel goed en zou ik haar pas na 2 uur weer wekken. Ik zou altijd het zekere voor het onzekere nemen in ieder geval.
Dank je voor je reactie. Ik zal haar over 1,5 uur wat beter wakker maken voor de zekerheid en wat moeilijkere vragen stellen. Haar leeftijd kan ik wel vragen en als ze dan '4' zegt, weet ik dat het goed zit. Dat zegt ze namelijk altijd Zo stom eigenlijk, ik dacht dat ik haar wel makkelijk wakker kon maken en had me dus ook niet erg voorbereid. Ze slaapt pas sinds een maandje ofzo door, en nu krijg ik haar nauwelijks wakker...
Oh ik las verkeerd dacht dat het om Eva ging hihi, nou ja wel en goeie dan met de leeftijd Tsja vragen als hoe heet je juf gaat dan ook niet echt op denk ik. Succes in ieder geval met het wekken en hopelijk toch nog een beetje een goede nacht
Je heeft ook wel juffen op het kdv, dus dacht dat je die bedoelde, is dus ook wel een goede vraag hoor . Goede nacht gaat wel lukken, heb er nooit zo'n moeite mee om er 's nachts uit te moeten. Een paar maanden geleden moest ik er 3 keer uit voor Lisa en 1 of 2 keer voor Eva. Ik vind het nu alleen sneu dat ik Lisa telkens wakker moet maken.
Heb haar net weer wakker gemaakt en ze werd goed wakker nu, duurde wel weer even. Pfff nog 2 keer en dan opstaan
Nou we zijn allebei door de wekker van 3 uur geslapen... Hadden allebei de wekker van onze telefoon gezet en hebben het weg gedrukt, maar kunnen ons er niets van herinneren... Maar om 5 uur nog even gecheckt en het ging heel goed. Vandaag heeft ze ook geen last gehad en 3 uurtjes geslapen op het kdv. En nu logeren ze een nachtje bij opa en oma