Ik had het ook hoor! Wilde graag een meisje. Met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen, en wat was ik blij dat het een meid was! Deze zwangerschap echt gigantisch in een deuk gelegen. We waren onderweg naar Oostenrijk, zusje reed met ons mee. Oneens realiseerde ik me dat we ook een zoontje konden krijgen, met een PIEMELTJE. Die zou ons continue onderplassen etc. Zo ging het maar door. We hebben echt tranen met tuiten gelachen, man heeft de auto zelfs aan de kant moeten zetten omdat ook hij er niet meer uitkwam. Hij is stiekem dolgelukkig met z'n twee meiden, en ik ook. Al zou een zoontje ook echt geen verschil gemaakt hebben, maar inkomst echt aan het idee wennen dat het deze keer een ventje zou kunnen zijn.
Ik hoopte bij de eerste lichtelijk op een meisje, maar bij de tweede veel sterker. Dit omdat ik het leuk vond twee kinderen van hetzelfde geslacht te hebben. Ik ben dus heel blij met mijn twee meiden. Als mijn eerste een jongetje was geweest had ik dus op nog een jongetje gehoopt.
Een beetje voorkeur hebben is niks mis mee hoor. Hier hadden we beide voorkeur voor een meisje. Jongentje waren we ook gelukkig mee geworden hoor, dat zeker wel, maar tis toch een meisje
Hier bij de eerste ook echt wel een meisjes wens. Het was een jongen, dus even goed om moet schakelen. Maar vanaf dat hij geboren was, echt mijn alles! Nu ook een meisjeswens, maar echt veeeel minder dan bij de 1e. Een broertje is ook gewoon heel leuk voor onze knul! Dus ben benieuwd, we weten het nog niet haha
Ik wilde in eerste instantie ook een meisje - totdat ik een jongetje bleek te verwachten. Hahahaha. Nou, het maakt tot op de dag van vandaag niet uit hoor! Een jongen is mij nét zo lief en ik ben er echt geen seconde minder om van gaan houden. Wel heb ik tegen mijn vriend gezegd dat ik er tzt wel een zusje bij wil - en heb ik wel eens een keer laten vallen dat we niet stoppen voordat ik een meid heb Dat meen ik maar half/half. Ik wil het liefst van beide geslachten minimaal ééntje. Als dat niet kan; nou ja, dan niet, maar ik mag het best wensen, vind ik We wensen immers ook de staatsloterij te winnen. Mochten we onverhoopt de lotto winnen ipv de staatsloterij zijn we er echter ook heel blij mee Zo'n gevoel geeft het.
bij de eerste maakte het ons niet uit maar omdat ik zeer snel na de bevalling weer zwanger was hoopte we dat dit ook een meisje zou zijn maar meer omdat ik dan veel spullen (hadden alles roze gekocht) zou kunnen blijven gebruiken. als het een jonge was geweest was het ook goed geweest alleen wat duurder
Vriend dacht tot de 20 weken echo dat we een meisje zouden krijgen, maar mijn gevoel zei dat het een jongetje zou worden. Toen het bevestigd werd dat het echt een knulletje was moest ik ook even omschakelen hoor, niet naar paardrijles, geen vlechtjes en zuurstok roze.... tjsaa als er iemand al die tijd loopt te brullen dat we een meisje krijgen en het wordt toch een jongetje Ik ben heel blij met mijn knulletje, ik had dan ook geen echte voorkeur
Ik had het juist andersom: hoopte stiekem op een ventje. En mijn wens is uitgekomen, en hoe! Hij heeft er zelfs een extra Y-chromosoom bijgekregen Een superjongetje dus!
Ik had/heb geen voorkeur, klinkt ook raar in de meeste hun oren. Toen ik zwanger was van de 2e (1e een jongen) waren er opmerkingen: oh nu wil je zeker een meisje? Nu een meid hoor, das veel leuker en zo, als dit nu een meid is, ben je klaar. Het is inderdaad een meisje geworden, en ik ben superblij met haar, maar niet omdat het een meisje is. Ik was ook superblij geweest als er een piemeltje aan had gezeten. En dat is het belangrijkste denk ik: dat je hoopt op het 1, ok. Maar wees niet teleurgesteld als het het andere blijkt te zijn. Mijn vader (2e jongen) heeft dit zn hele leven (en nog) moeten horen: als jij een meisje was geweest.. had ik niet nog een kind hoeven krijgen, dan had ik het lekker bij 2 gehouden. :x En de derde, een meisje, heeft zij nooit de moeder-dochterband mee gehad, zoals jullie hier allemaal een meisje zien (tutten, strikjes, shoppen, etc). Dus houd daar ook rekening mee
Wat een ultra-crap-opmerking Zoiets doe je niet, vind ik. Zo zie ik een meisje helemaal niet Ik hoop juist op een stoere rebelse meid die kont schopt en vervelend doet - net als ik vroeger deed. En stiekem vind ik roze babykleertjes helemaal geweldig, dus zou ik het enkel daarom alleen al 'wensen'. Maar voor de rest wil ik het liefst minimaal 1 van beiden
Mij maakte het geslacht niet uit, maar mijn moeder moest wel even schakelen toen ze een kleinzoon ipv een kleindochter kreeg. Inmiddels heeft ze ontdekt dat ze een kleinzoon ook erg leuk vindt . Brr , mijn oma heeft haar derde zoon in jurkjes en pijpenkrullen laten rondlopen totdat de vierde wel een dochter was. Ik snap niet hoe sommige ouders zo kunnen zijn. Je bent halverwege
Ik hoopte bij de eerste echt op een jongen (ik had vroeger graag een grote broer gehad). Het werd een knul en toen ik zwanger werd van de tweede hoopte ik ook erg op een meisje. We zouden het bij 2 kindjes houden en dit was mijn laatste "kans"op een dochter. Mega blij toen ik hoorde dat het een meisje was. Uiteindelijk wilde we toch erg graag een derde en maakte het me echt niks meer uit. Voor onze dochter hoopte ik op een zusje maar een stoere knul leek me toch ook wel weer erg leuk! Daarnaast vind ik zelf onze knul stukken minder pittig dan de meiden. Ik heb wel eens lacherig geroepen, dit wordt vast een pittige meid zodat ik gestraft wordt voor de meidenwens bij nr 2. En ik het mannelijk geslacht beter zal waarderen. Nou die gedachte kwam uit! Het werd een meid, een hele pittige! Maar nu is ze 4 en is het al stukken beter.
Ach met een voorkeur is niks mis toch? Ik had bij mn oudste wel een voorkeur voor een meisje. Bij de tweede maakte het me niets uit en werd ook een meid. Toen was ik zwanger van de 3e, een jongen leek me geweldig na 2 meiden maar had een gevoel dat het weer een meid was, maar het bleek een knul! Haha geweldig! Bij mijn 4e leek het me leuk als mijn zoontje een broertje zou krijgen maar ik kreeg een meid! Hartstikke leuk! Ik denk als het enkel een voorkeur is, en het niet je leven beïnvloed, dat t wel meevalt hoor!
Ik had bij deze zwangerschap zeker een voorkeur. En geen lichte ook hoor Onze 1e is het meest prachtige jongetje van de hele wereld!! En god wat ben ik gek op dat mannetje. Maar mijn vriend wil het bij 2 kindjes houden, dit was dus mijn laatste kans op een meisje. Ik wil ook graag meer kinderen het liefst 4! Mijn vriend niet en als ik een jongen en een meisje zou krijgen dan zou ik mij toch meer compleet voelen, ik zou meer vrede hebben met 'maar' 2 kinderen. Bij 2 jongens zou ik veel meer moeite hebben met het loslaten van mijn wens... Zwanger van de 2e... De 1e geslachtsecho........ Een meisje!!!! Mijn vriend en ik keken elkaar vol ongeloof aan echt waar een meisje? Ons geluk kon niet op met de tranen in ons ogen liepen wij de deur uit, jeetje een meisje. Nu 6 geslachtsecho's verder ga ik het geloven. Wij krijgen een meisje, wat een rijkdom wat een vreugde. Ja nog even en wij zijn compleet.
Hier precies andersom Gezondheid staat voorop, Daarom mag je zeker een lichte voorkeur of een wens hebben!
Ik heb altijd gedroomd om 2 dochters te krijgen. Tijdens de zwangerschap van L. had ik heel de tijd het gevoel dat het een jongen was maar ik was zo super blij toen ze een meisje bleek te zijn. Ik hoop nu op een goede zwangerschap met een voorkeur voor nog een meid
ik wou graag een kleine meid mijn vriend een jongen zijn alleen maar jongens in de familie van mijn vriend (ik vind het leuk dat nu de vrouwen lijn word doorgezet in onze familie) maar hoop de volgende wel een jongen hoor ik heb met mijn moeder echt lang gehuild toen we bij de echo waren mijn vriend had ook tranen in zijn ogen vond het toch wel erg mooi elke vrijdag ga ik met mijn moeder wat leuks doen en nu zijn we de drie musketiers