Veel mensen vinden het een commercieel gedoe, en ieder jaar weer zeg ik dit jaar doe ik er niet meer aan mee... maar op de een of andere manier is de verleiding dan toch weer te groot Dit jaar heb ik voor mijn vriend een lekker geurtje en een DVD gekocht, en 's avonds gaan we lekker uit eten. Doen jullie ook aan valentijn? En wat heb je gekocht/hoop je te krijgen?
Ik denk niet dat er hier iets speciaals gaat gebeuren, misschien iets kleins waar ik de kinderen in betrek. 's avonds samen uit zou best wel eens kunnen, maar dat heeft meer te maken met het feit dat het zaterdag is.
Ik heb niets gekocht. Ieder jaar doe ik subtiel hinten en dan doet hij er helemaal niets mee. Dit jaar heeft hij al een paar keer gevraagd wanneer het Valentijnsdag is en op wat voor een dag in de week dat valt enzo. Dus heb stiekem een beetje hoop dat hij toch uiteten wil ofzo maar ben er bang voor dat het valse hoop is Misschien samen naar de bioscoop. Edit: ik denk dat ik probeer om hem mee naar 50 shades of grey te krijgen.
Ik doe er niet aan.. Geen idee of mijn vriend dat wel doet. Maar hij weet wel dat hij van mij niks hoeft te verwachten ik denk er vaak pas aan als het alweer voorbij is..
Wij hebben een hotelletje geboekt in Amsterdam, en ik mag zelf iets uitzoeken bij de juwelier heb ik begrepen. Waarschijnlijk worden het vriendschapsringen dus dan is het handiger om ze samen uit te zoeken. Zelf mag ik niks halen voor mijn lief, omdat hij vind dat ik hem tussendoor al zoveel geef.
We hebben voor elkaar cadeautjes voor in de slaapkamer gekocht .... Allebei een nieuw dekbed Ʃn een kussen Ook heeft hij mij proberen te verrassen met parfum; maar omdat hij bijna de verkeerde bestelde (ik gebruik 2 favoriete parfums en van de ene had ik nog een extra flesje in de verpakking staan) heb ik hem daar licht mee geholpen
Ja, we doen wel aan Valentijn. En voordat we het standaard gezeik weer krijgen: ja hoor, we doen ook weleens spontaan wat liefs en ja, we laten iedere dag zien dat we van elkaar houden. Voor mijn man heb ik een cheesy idee van Pinterest geplukt (aanrader, staan veel leuke dingen op). Geen idee wat ik krijg, we hebben afgesproken dat we het bij iets kleins zouden houden.
Even een oprechte vraag: hoe speciaal is Valentijnsdag dan nog als je elke dag al toont dat je van elkaar houdt en wel eens spontaan wat liefs voor elkaar doet? Nuchter bekeken is dan toch die hele Valentijnsdag overbodig? Sorry, ff zeiken, moest ff. Nee hoor, ieder zijn ding. Maar Valentijnsdag vinden wij niet nodig. Verder voor een ieder die er wel aan doet, alvast een happy Valentine vol liefde!
Wij doen eigenlijk nooit iets aan Valentijnsdag. Maar dit jaar gaat mijn man uitgebreid voor me koken!
Hier ook, daarom dat mijn man juist niet aan Valentijn. Hij vindt het commerciƫle onzin Ik vind het juist wel heel leuk. Even een bewust dagje waarbij alle stelletjes zich lekker verliefd kunnen gedragen.
Heb namens mijn dochter een kaart gekocht en ga s avonds het huis versieren met slingers (Ownee dat was moet voor valentijn maar voor mijn dochters verjaardag.
Zal ook best overbodig zijn Be Happy, ik vind het gewoon leuk om de gelegenheid aan te grijpen. Het is ook gewoon heel commercieel, maar als er dan toch hartjesvormige pasta in de supermarktschappen ligt.. ach
Wij doen alleen aan onze trouwdag, op 11 februari. Dan gaan we uit eten, en dochter knutselt wat voor ons en koopt graag een kleinigheidje voor ons (van mijn geld, altijd leuk als je 8 bent ) Als ik er aan denk krijgt mijn man op onze trouwdag een hartjeschocolaadje in zijn broodtrommel, op Valentijnsdag gaa dat dit jaar niet, op zaterdag werkt hij niet... Vind dat Valentijnsdag sowieso maar onzin, we doen daarom ook niet aan bloemen op onze trouwdag, die zijn dan altijd minstens 2 x zo duur als we op een andere datum getrouwd zouden zijn...
Commercieel of niet, wij doen daar wel aan mee! Ook wij doen genoeg voor elkaar tussendoor, en ook wij zijn tussen de dagelijkse verplichtingen door er van bewust hoeveel we om elkaar geven maar Valentijnsdag blijft voor ons wel een speciale dag omdat we juist op die dag de mogelijkheid krijgen om er even extra bij stil te staan.