Goed het braderie seizoen is nu natuurlijk zowat over maar kerstmarkten komen er ook weer aan.. Ik zou graag eens met de sieraden op een markt gaan staan maar volgens mijn man kan je dat nooit alleen omdat mensen dan spullen weggraaien.. Heeft iemand ervaring met staan op markten en is dat echt zo erg of valt het wel mee als je je ogen en oren goed open houd? Ik wilde dan gewoon wat standaarden neer zetten met armbanden en kettingen en dan van alles één en de rest gewoon onder mijn kraam. Ik hoor graag eventuele tips of ervaringen. Oh en of het gaat lopen of niet op zo n markt weet ik natuurlijk niet maar van mensen die hetzelfde soort verkopen hoor ik dat het altijd erg goed loopt!
in het begin zou ik iemand meenemen voor als je bijv moet plassen etc. je zult je kraam toch zo nu en dan moeten verlaten. ik heb zelf lingerie verkocht op braderie en markten en dat liep aardig. heb der toch wat geld aan verdient alleen op den duur had ik het zo druk met 2 kinderen en partime baan dat ik er mee gestopt ben. kost allemaal toch wel veel energie. vooral boekhouding vond ik nog veel werk maar wel belangrijk om te zien wat je nu eigenlijk verdient. op den duur als je op vaste plekken gaat staan kom je vaste collega's tegen en die zullen wel mee opletten op de kraam. gewoon idd kleine voorraad op de kraam en de rest erachter, geld bij je houden in een speciale portemonnee die vast zit met een ketting zodat je hem ook niet per ongeluk verliest