Grote mond na commentaar urinerende hond....

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Appletree, 28 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Iedereen die vind dat ts overdrijft is of geen hondebezitter, of heeft de hond niet opgevoed (oh ik voel de reacties al komen :)) maar je laat je hond toch niet tegen de heg van iemand aanplassen? Moet die van mij niet doen hoor.... Dat kun je aan en afleren.

Ik snap de frustratie wel?

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Van een schuur wel maar planten gaan er echt mee naar de maan hoor... En een heg van een voortuin is over het algemeen vrij laag... Als je ziet dat iemand in zijn tuin bezig is dan heb je toch het fatsoen om je hond zoiezo al mee te trekken?
    Zelfde als iemand z'n auto staat te wassen en je laat je hond er effe lekker tegenaan plassen.. Respectloos toch??

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mijn heg is ook niet hoog, en als iemand aan de straatkant z'n hond er tegen laat piesen gaat die toch echt kapot hoor.

4. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Ik heb een hond ja. Maar mijn hond plast niet in iemand zn tuin of tegen heg.
    Ik vind het erg overdreven ja. Of ik ben zo makkelijk, of mensen zijn zo moeilijk... Pff emmertje water erover en klaar.

Alsof er niet al zat ellende op de wereld is.. Beetje plas in je heg pffff

5. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Iemand gaf hier de tip om stroomdraad te spannen ben je wel helemaal lekker????

6. tuc

tuc Niet meer actief

haha sorry mensen ik val in herhaling, maar ik ben echt stomverbaasd dat er nog mensen zijn die zeggen: ach wat maakt het uit"...vinden ze poepen dan ook niet erg in de tuin??

7. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik vind dat iets anders. Maar een beetje water..

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mijn ouders hebben een hond en als ik met hem ging wandelen mocht hij echt niet tegen andermans spullen plassen, daarbij gaat de heg dood, ook al is het maar 1 plasje. Je komt gewoon niet aan andermans spullen.
    Nou heeft die hond een eigen stukje grond wat afgebakerd is en zijn 'wc' is vanaf dat hij bij ons woonde. Ineens kreeg hij het in zijn hoofd om ook in de rest van de tuin zijn behoefte te doen en toen heeft mijn vader schrikdraad erop gemaakt waar heel licht spanning op staat om ook katten mee weg te houden. Werkt goed en de hond weet weer waar hij heen moet. Hij wordt overigens netjes iedere dag een aantal keer uitgelaten en in de ochtend ruim 2 uur.

Waar ik me thuis erg aan irriteer is katten, en dan vooral de baasjes. Wie neemt er
    Nou een kat en laat die steeds los. Wij hebben nu dus steeds kattenpoep in de zandbak van de jongens, haken in de kussens van de loungeset. Krassen op de vuilnisbak die toevallig een nachtje buiten gestaan heeft ivm mieren.
    Nee echt daar word ik heel erg boos van, egoïsten

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Is offtopic, maar ook mijn katten komen niet verder dan mijn tuin. Wij moeten helaas de konijnen 's nachts in een hok doen want de medemens in ons blok doet dat niet. Ook dit vind ik een verantwoordelijkheid als je huisdieren neemt. Jouw katten horen niet in andermans tuin te poepen!

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    hoe weet je dat haar IQ slecht is, alleen omdat ze haar hond tegen je heg aan laat plassen, hmm, ik zeg maar niets.

hier gebeurd het zo vaak, mijn heg heeft er geen hinder van, kan der ook niet wakker van liggen.

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.792
    18.980
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb geen hond en als ik er wel één zou hebben, zou ik hem niet tegen andermans heg laten plassen. Maar om heel eerlijk te zijn zou ik er geen seconde slaap van verliezen als ik eens een hond tegen mijn heg zie piesen. Nog nooit gehoord dat een heg daar dood van gaat. Ik kan me dat ook nauwelijks voorstellen om heel eerlijk te zijn.
    Poep is een andere verhaal. Dat blijft liggen, stinkt, kun je in stappen etc. Maar zo'n plasje trekt snel in de aarde en heb je geen last van.

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Whehe ik had echt niks gezegd van plassen tegen de heg...
    Maar het gedrag Vance dame in kwestie slaat ook echt nergens op :)

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zou het ook niet fijn vinden, mij. Huisdieren mogen dat ook niet en ik wens het ook niet. Niet op mijn stoep en niet tegen mijn planten, ze gaan er wel degelijk dood aan namelijk. De eerste x zou ik vragen of dat de volgende x ergens anders kan en als ik dan ook nog een grote muil krijg.. Pppff.. Maargoed, blijkbaar ben ik een van de weinige die net als jou denkt:)

14. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Ik vind dat je gewoon het recht hebt om dat te zeggen, er zijn overal speciale uitlaatveldjes. Dus geen reden om dat bij jou in de tuin te doen.

15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina