welke schoenen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jerlin, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    hallo,

wie kan mij helpen, heb een zoontje van 17 maanden die sinds een maandje loopt. hij heeft nieuwe schoenen nodig, maar weet niet welke het beste zijn.
    zelf dacht ik aan iets met een soepele zool, maar wel van leer of rubber, maar nu was ik in een winkel en die raadde me een harde zool aan, maarja nu weet ik dus niet meer wat voor schoenen ik moet kopen.

groetjes

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi heeft leren puma's met een harde zool (buigt wel iets mee ) en loopt hier echt super op..
    Zijn volgende schoentjes worden waarschijnlijk ecco's.

Denk dat het wel goed is om een beetje kwaliteit schoentjes uit te zoeken, zeker omdat hij nog niet zo lang loopt

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik zou zeker naar een schoenenspeciaalzaak gaan om te voeten goed te laten meten en kwaliteitsschoenen te kopen. In een goeie zaak meten ze niet alleen de lengte maar ook de breedte van de voeten. Er is niks belangrijkers dan goede schoenen. Als je met breedtematen zit kom je al gauw uit op Piedro's of Track Style. Kijk maar eens op www.pasmerk.nl. Ik geloof dat 60% van de nederlandse kinderen met een foute maat schoenen rondloopt.

4. deda

deda Lid

12 okt 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de "beginnensschoenen" van shoesme gehad, is erg goed bevallen. De zool is niet hard en flexibel.

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hier hebben we schoen met een harde zool, die wel buigzaam zijn.
    Jordy loopt hier ook erg goed mee.
    Binnen loopt hij gewoon op sokken, maar voor buiten hebben ze ons toch wel goeie schoenen aangeraden met een hardere zool, omdat die zachte 'schoenen' niet warm genoeg is en er snel iets door de zool kan komen

6. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik heb voor mijn zoontje bijna altijd schoentjes van elefanten. Hij loopt al wel een hele tijd maar ik vind ze nog best wel soepel maar toch wel heel stevig.
    Hij heeft ook pas maatje 20 en de schoentjes in die maat zijn allemaal nog heel soepel volgens mij.

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Roos is ook begonnen met schoentjes van elephanten met een hele soepele zool, nu ze al een tijd goed loopt heb ik in haar nieuwe maat (21) laarsjes gekocht met een stuggere zool

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.861
    9.374
    113
    Gelderland
    ik zou beginnen met een soepel zooltje pas als hij helemaal goed loopt kun je overstappen op een wat stugger zooltje.
    Over Elephanten en Shoesme hoor ik altijd hele goede verhalen!

9. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    dankje voor jullie reacties. donderdag gaan we ff de stad in en kijken of we mooie schoentjes kunnen vinden voor ons manneke.

groetjes

10. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik ga naar een goede schoenwinkel en die meet zijn voetjes om de vier maand even op en ik weet waar ik aan toe ben (heb altijd wel dure schoentjes) ze hebben maar 1x die ontwikkeling en ze moeten er jaren mee dus vind ik goeie schoenen erg belangrijk

Deel Deze Pagina