hoi meiden, kwam eens zien naar jullie meningen! hoeveel kindjes jullie zo willen? kiezen jullie voor grote gezinnen of niet? zou helpen bij bepaalde keuzes dan!
Twijfel je hoeveel kinderen je wilt? Ik hóóp op 2 maar eerst maar zien of 1 ons gegund is.. Mijn vriend hoopt trouwens op 3 binnen 2,5 jaar zoals bij hem thuis
inderdaad, ik hoop maar dat we er überhaupt 1 kunnen krijgen maar mocht het allemaal goed gaan enzovoorts zouden we er toch wel minimaal 3 willen.. en als het aan mij ligt (we weet hoe ik erover denk als ik al een keer bevallen ben hihi, misschien wil ik dan nooit meer) misschien zelfs 4
Tot nu toe als het lukt 1 kindje. En maximaal 2. Maar als we ineens een 3-ling krijgen bijvoorbeeld zal je mij ook niet horen klagen hoor
Hoop eerst op 1 klein wondertje, maar een tweede zou ook geweldig zijn (weet niet of ik dit nog steeds zeg na een bevalling hoor )
eerst proberen voor 1 klein mooi wondertje en dan kijken of er ruimte in huis is voor een tweede en of we nog wel een tweede willen (ik heb altijd gezegt dat ik er graag 2 wondertjes wil)
Oeps... mijn vriend heeft al 1 geweldige jongen van 8. Als we zo gelukkig mogen zijn willen we er nog wel 6 bij Een hele grote eettafel vol dus
Ik vind 2 genoeg voor ons (evt als het een tweeling is dus 3 hihi) ik vind dat ik mijn aandacht goed moet kunnen verdelen en dat er genoeg geld moet zijn. Ik wil ze alles kunnen geven (tot een bepaalde hoogte natuurlijk)
Wij hopen nu op al het geluk van de wereld, en dat het eerst eens goed mag gaan om één wondertje bij ons te mogen houden! Maar als het ons gegunt is, zouden we iig 3 kinderen willen maar waarschijnlijk zelfs 4! Heerlijk een groot gezin!
ik hoop dat we zowiezo 1 kindje krijgen! Mijn vriend wil er 4, en ik,, ik wil er 3 denk ik, maar we zien wel hoe hte loopt mischien wil ik er straks wel 6
Ik ben nu zwanger van de derde. Of ik nog een vierde wil weet ik niet want ik ben alleenstaande mama (wel bewust hoor) en ik vind dat je het financieël en geestelijk wel aan moet kunnen! Met financieël bedoel ik geen luxe overigens maar gewoon de basis haha
Ik zou graag 3 kindjes willen en mijn man vindt 2 prima. Komt waarschijnlijk omdat ik uit een gezin van 3 kinderen kom en hij uit een gezin van 2 kinderen. Maar eerst maar eens 1-tje!
Ik ben nu aan mijn laatste zwangerschap bezig. Manlief wou er altijd 1 en ikke 3. Raadt eens wie er gewonnen heeft? Heb nog geen echo gehad en ben dmv clomid zwanger geraakt van deze derde dus er is nog een heeeeel klein kansje dat er 2 in m'n buik zitten Zou ik niet zo erg vinden Maar (tenzij het schip met geld nog binnenkomt ) houden we het waarschijnlijk op deze 3.
3 zou ik wel leuk vinden als het ons gegund is en mijn vriend zou er nog wel meer willen, maar we wachten eerst maar eens af voor de 2e en dan zien we wel hoe het loopt.we hebben nu een makkelijke meid, maar we weten niet hoe de eventuele 2e wordt
Hopelijk krijgen we sowieso één kindje. Maar dan wil ik er iig wel graag 2, een kindje zonder broertje(s) of zusje(s) vind ik altijd een beetje zielig... ....Misschien wel 3 ook.... maar misschien wil ik er na een bevalling wel helemaal geen meer!
3 max.4 lijkt me leuk,maar de 2e laat al heeeeeel lang op zich wachten... dus als het bij 2 blijft ben ik ook tevreden.
Na de miskraam begin dit jaar is het allemaal niet meer zo vanzelfsprekend meer (was het sowieso niet, maar sinds toen helemaal niet meer). Ik ben nu pril zwanger en zou al helemaal dolgelukkig zijn als dit kindje zich goed mag ontwikkelen. Ik heb altijd wel in mijn hoofd gehad dat ik graag een groot gezin wil; 4 kinderen misschien wel meer, maar goed, zoals ik al zei ik zou al erg blij zijn als we dit kindje volgend jaar gezond mogen ontvangen!