De afgelopen maand was het helemaal niks, d.w.z. ik heb buikgriep gehad (precies in mijn vruchtbare dagen ) en daarachter aan kreeg ik blaasontsteking, waarvoor ik een antibiotica kuur kreeg van 7 dagen. Dus...deze maand had ik alle hoop wel opgegeven en ging ik ervanuit gewoon ongesteld te worden. Maaaaaar....tot mijn verbazing blijft mijn ongesteldheid uit! Ik ben erg regelmatig, altijd zo'n 28/29 dagen. En nu ben ik 2 dagen overtijd en er is nog geen spoortje van ongesteldheid te bekennen. Heb wel ongesteldheidskrampen gehad, maar lang niet zo heftig als normaal en vannacht dacht ik ongesteld te worden omdat ik even heel hevige kramp had....maar dat is even snel weer weggegaan als het opkwam 8-[ . Heeft iemand dit ook weleens gehad? Kan het duiden op een prille zwangerschap? Daarna heb ik niks meer gevoeld en ben ik nog steeds niet ongesteld. Ergens gloort nu toch wel een sprankje hoop, maar durf er nog bijna niet aan te denken. Wij zijn nu al in de 9e ronde en het zou echt geweldig zijn! Maar ben ook weer beetje bang voor de teleurstelling als het niet zo is. In ieder geval doe ik morgen een test als ik dan nog niet ongesteld ben.....
Misschien blijft je menstruatie uit door de antibiotica? Al hoop ik voor jou natuurlijk dat je gewoon zwanger bent!
Hoi Laris, Spannend, zeg. Ik kan me voorstellen dat je ergens ook bang bent voor een teleurstelling. Ik duim voor je. Hoop dat je positief mag testen . Laat het ons gauw weten, he . Groetjes, Maine
Hoi! Heb ik ook aan gedacht, maar dat schijnt niet te kunnen, deze antibiotica zou niet schadelijk zijn of invloed hebben op een eventuele zwangerschap. Maar ja, je weet het nooit! Laat het natuurlijk weten, hopelijk heb ik heel positief nieuws !
Laatst een kuur gehad terwijl ik ook nog de pil slikte.. en zelfs toen was mijn menstruatie ontregelt. Al hoop ik voor je dat het bij jouw iets anders is.
Door ziekte kan je eisprong ook wat later zijn geweest. Enne... waarom test je niet gewoon? Je bent 3 dagen over tijd!
Ik ga ook testen, morgenochtend, als ik dan nog niet ongesteld ben. Dan ben ik iig ruim over tijd. Op de een of andere manier hou ik er toch rekening mee dat het vandaag nog kan komen. Ik laat het iig weten!
Toen we voor ons 2e kindje bezig waren, wilde het niet lukken, had geen eisprong, kreeg mdicijnen die niet werkten en steeds verhoogd werden. Toen sloeg het eindelijk aan en had ik 3 rijpe eitjes, eindelijk was ik vruchtbaar...kreeg ik een dikke vette buikgriep Baalde zo erg, was ik eindelijk vruchtbaar, was ik ziek, dacht dat mijn kansen verkeken waren. Dus groot was mijn verbazing toen 2 weken later de test positief was Succes met testen!
Hoi hoi Zat in dezelfde situatie en heb vanmorgen getest en ben zwanger! Hoop dat het voor jou ook raak is.
Dan is er nog hoop Heb na MK tijdens echo eitje gezien dat klaar stond.. helaas door MK ook vette blaasontsteking en daardoor kuurtje gekregen.. zou ook niet schadelijk zijn voor eventuele zwangerschap... over week weet ik het.. hoop ik.
Laris, ik vind die ongesteldsheidkrampen herkenbaar! Die had ik ook, maar mijn menstruatie bleef ook weg. Ik was dus hartstikke zwanger. Gek is dat hoor! Wel lekker gek hoor! Was geweldig ! (helaas is het een miskraam geworden, maar ik weet nu wel hoe het kan voelen als je pril zwanger bent en dat voelde bij mij dus alsof ik ongesteld ging worden) Ik wens je heel veel succes!
Helaas.......zojuist ben ik hevig ongesteld geworden . De krampen werden zo hevig, het kon bijna niet anders. Maar ja, het was ook wel uniek geweest, gezien de afgelopen maand. Nu vol goede moed de 10e ronde in!
Ja, dat is echt balen.....het went nooit hè? Nou ja, vol goede moed maar de komende periode in en duimen dat het deze keer dan wel lukt!