grote of kleine gezinnen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mariska 1983, 20 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Wij zijn net trotse ouders van een zoon en we willen, als het allemaal lukt natuurlijk, graag nog wel 2 of 3. Maar we zien wel hoe het loopt. Lijkt me wel gezellig een groot gezin. M'n man en ik komen ook beide uit een groot gezin. :)

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik heb altijd geroepen dat ik er 4 wil. Ik ben zelf enig kind en zou zoooo graag een groot, gezellig gezin willen. Met een deur die voor iedereen openstaat en veel leven in huis.
    Ik ben een echt moederkloek-type, denk ik. :)

3. Natasja1981

22 jul 2008
    40
    0
    0
    Ik zou er wel 10 willen hoor (ja echt, zonder dollen). Alleen mijn vriend vind 2 wel genoeg, dus eerst die tweede maar eens en dan verder kijken. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen om ineens 'klaar' te zijn. Een groot gezin lijkt me helemaal geweldig!

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik zou er ook het liefste 10 willen, ik heb superzwangerschappen gehad en een bevalling die ik iedereen gun ;)

Wij hebben er nu 3, zoontje is anderhalf, middelste dochter is 5 en mijn oudste meid is net 7 geworden.
    Graag willen we nog een 4de kindje erbij, maar voor het zover is willen we nog verhuizen, een andere auto (*lees grotere auto*) en ik wil sowieso wachten tot mijn zoontje op de basisschool zit. Gaat dus echt nog wel eventjes overheen. Dan kunnen we eens gaan kijken of het financiëel wel haalbaar is, want wil ze alles kunnen blijven geven en ook allemaal "hetzelfde".

Ik vind het heerlijk zo'n groot gezin en hopelijk komt er ooit nog een vierde, daarna vindt mijn man het "vol" genoeg in huis en je moet het natuurlijk ook met zun tweeën willen he, dus na de vierde, als die komt, gaat er sowieso de knoop erin ;) :)

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    nummer 1 is -heel pril- onderweg gelukkig. we zouden als het allemaal goed gaat graag ook een tweede willen. mocht dat een tweeling zijn, zo zei vriendlief, geven we die andere dan niet weg ofzo. ;) (mannen ook!)

maar ik weet dat je kinderen hopelijk KRIJGT en nooit NEEMT, dus we zien allemaal wel hoe het loopt, en zijn nu dolgelukkig met ons kleine wonder in mij.

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik zou graag 2 kindjes willen, als het lukt. Geen idee waarom, maar dat gevoel heb ik altijd gehad. Al lijkt 3 me nu ook een mooi aantal, maar dan met ietsje meer leeftijdsverschil...

Eerst maar eens kijken of we er al eentje mogen krijgen :)

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Hallo,

Wij zouden graag 2 kinderen willen.. Mijn vriend is aan het hopen dat we een twee-ling krijgen dan hoeven we niet nog een keer zo lang te wachten. hahah

Groeten Nicole

8. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Wat willen er veel mensen meer dan 2 kinderen zeg!

Ik wilde er altijd 2, heb er nu 2 en ben gelukkig. Ze zijn leuk saampies, t gaat makkelijk achterin de auto en de caravan, ik heb een jongen en een meid, ze zijn gezond en prachtig, ik kan ze financieel een goed leven bieden. Ik ben tevre...

Maar... k vind het zoooo'n gek idee om nooit meer zwanger te zijn, nooit meer zo'n kraamweek te hebben, Nooit meer het opnieuw leren kennen van zo'n klein wezentje. nooit meer het mysterieuze: is het een jongen of een meisje... Ik ben 28 en heb dat allemaal al achter de rug. 'Dát vind ik een gek idee. Verstandelijk wéét ik dat ik er 2 wil, maar mijn gevoel zegt soms wat anders.

Momenteel speelt er een beetje een heel klein vraagstukje of de morning after goed heeft gewerkt. Dit onderwerp van wel of niet willen speelt dus ook erg in mn hoofd. Vandaar dat ik hier erg geinteresseerd meelees!

9. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,
    Mijn man en ik willen beide graag een groot gezin, 3 of 4 kindjes lijkt ons erg gezellig.
    Nu hebben we een zoontje van bijna 10 maanden en ben ik alweer zwanger. Van een tweeling! Dus als alles goed gaat, dan hebben we straks 3 kindjes. We willen waarschijnlijk hierna nog een keertje kijken of het ons gegund is om zwanger te raken, maar we hebben dan wel het risico dat het weer een tweeling wordt, haha.
    Groetjes Saskia

Deel Deze Pagina