Hallo hallo hallo, we hebben maar weer eens grote schoonmaak gehouden. En wat kan je een spullen hebben he!! hihihi Hier een linkje naar marktplaats met al mijn spulletje Advertenties van miranda rossèl uit Heerhugowaard , Noord-Holland - Marktplaats.nl van alles allemaal kleding in allerlei maten slaapzakken speel goed tv hobbelpaard loopauto van alles. Zou zeggen neem een kijkje en als er wat voor je bij zit hoor ik het graag natuurlijk!!!! groetjes miranda
welke prijs kun je voor mij maken voor de sesamstraat garage en de chicco loopwagen? incl. verzendkosten?
Hey hallo, Op de sesamstraat garage is op marktplaats een bod gedaan en heb ik vanmiddag gemaild en wacht op antwoord, dus dat is even afwachten. De chicco loopwagen wil ik ongeveer 7.50 voor hebben, doe anders een leuk bod wat jij er voor wilt geven en ik hoor het wel groetjes miranda
Hoi Miranda, Ik weet niet welke mail/posts je het meest leest, maar die 7,50 verzendkosten zijn oké. (pakket jongenskleding mt 86) Zie je andere mail vrgr, erwtje
Hoi Miranda, Even zeggen dat ik ontzettend blij ben met het kledingpakket maat 86! Leuke stoere kleertjes. Bedankt! groetjes, erwtje
hey erwtje, lees je reactie nu pas, maar graag gedaan ben blij dat iemand er blij mee is en kan gebruiken!! Chicco loopmobiel is verkocht Droomvangers ook verkocht