Grote ovenschaal voor combi oven

Discussie in 'De lounge' gestart door Krulpeterselie, 7 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Wij hebben een whirlpool combioven en daardoor onderin dus een draaiende glazen plaat. Hierdoor kunnen we geen vierkante ovenschaal gebruiken in onze oven. Ik heb een ovale schaal van pyrex en dat past net maar lasagne bijvoorbeeld stroomt altijd over omdat de schaal voor de hoeveelheid eten voor ons vijven eigenlijk te klein is. We hebben geen ruimte in onze keuken voor een grotere oven of andere oven. Wie herkent dit probleem en waar hebben jullie een grote ronde ovenschaal gevonden? Of bestaan er ovenschalen die net als de bakplaat erin geschoven kunnen worden? Of een andere oplossing?

2. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Kan je niet een ovenschaal op een rooster/bakplaat zetten?

3. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.366
    21.744
    113
    Wij hebben dan wel geen combimagnetron, maar ook geen grote oven (een losstaande oven van volgens mij 45 liter inhoud). Hier passen wel vierkante schalen in maar soms vind ik ronde schalen gewoon wel zo handig. Ooit had ik een hapjespan die ik amper gebruikte, dus handvat eraf geschroefd en nu al járen in dienst als ovenschaal :D Heel fijn, want hij is net wat hoger dan de standaard ronde ovenschaal. Inderdaad ook voor gerechten als lasagne maar maak er ook gewoon cake e.d in.

Volgens mij heeft Ikea ook redelijk wat pannen die in de oven mogen.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
  5. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.419
    443
    83
    Limburg
    Ik heb er hier wel eens het draai plateau uit gehaald.

6. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Deel Deze Pagina