hey meiden. Een aantal weken geleden ben ik een aantal keer een plons vocht verloren. Nu blijf het een beetje sijpelen zeg maar, maar het lukt me niet om voldoende op te vangen. Ik heb al contact gehad met de vk maar ook daar word ik niet veel wijzer van. Ik heb te horen gekregen dat ik er rekening mee moet houden dat het vruchtwater kan zijn en dat er dus een scheurtje in mijn vliezen zit. Ik wil graag weten wat het is en nu kwam iemand met een goed idee. Als ik een tampon draag en ik vloei dan nog steeds is het urineverlies. Stopt het dan, komt het idd uit mijn vagina. MAAR!!! mag je tampons dragen op zo`n moment?? Ik ben echt een beetje ten einde raad. Liefs
Ik zou dit even voorleggen aan je vk of zij het een goed idee vindt, ik kan me voorstellen dat vanwege infectiegevaar het niet helemaal slim is maar misschien zegt zij juist van wel.
Ik zou het als ik jou was aan de verloskundige vragen, denk wel dat het noodzaak is te weten of het inderdaad vruchtwater is. Succes!
Wat raar dat je vk zo "luchtig" reageert. Het kan idd vruchtwater zijn maar dat moet je dan toch wel weten. Ik zou toch maar weer de vk bellen als ik jou was.
ik heb de vk vandaag gebeld en ze gaat een afspraak maken bij de gyn voor me. Maar nu kwam iemand met dit tampon-idee en dat klinkt ook wel goed. Stopt het vloeien, dan weet ik dat het of afscheiding of vruchtwater is. Stopt het niet, pies ik dus gewoon in m`n broek ( sorry maar jullie snappen het vast ) Ik bel zo de vk wel even om het na te vragen. Misschien word dit de uitvinding van de eeuw hihi
Als er idd een scheurtje inzit dan mag je geen tampons dragen lijkt mij... Toen ik mijn miskraam had gehad mocht dit ook niet omdat mn baarmoedermond open stond en er grote kan was op infectiegevaar dan ben je nog verder van huis... Maar vind wel dat ze erg luchtig reageert of niet??
Als het vruchtwater zou zijn moet je echt geen tampon gebruiken ivm infectie gevaar! Dus zou dacht niet doen. Als je op je hand blaast komt er dan ook wat? Want dan zou je dat op de wc kunnen doen en dan gelijk bakje erbij om op te vangen!
daarom wil ik het ook even navragen voor de zekerheid. Ik wil geen risico lopen. Ik word zo teruggebeld als het goed is. Op mijn hand blazen en alles hebben we al geprobeerd maar er kwam niks. Plus volgens mij heeft mijn lichaam door wanneer ik wat in m`n ondergoed heb en wanneer niet ( heel irritant ) Ik hoop wel dat het mag want dan heb ik snel uitslag. In principe zijn tampons toch heel hygienisch en als je zelf je handen goed wast van te voren en alles zou het toch goed moeten zijn. Weet t ook niet hoor Liefs
en uhh ja ze doen erg luchtig erover. Maar ik ben er wel onzeker door ( wat in mijn ogen logisch is ) het is nog veel te vroeg voor die kleine om te komen
hey Ik hoop echt dat het mag maar zou het me kunnen voorstellen als het niet mag.. Ze moeten het nu gewoon donders snel heel goed na gaan kijken! Godzijdank ben je wel over de behandelgrens heen..
ja dat had ik ook begrepen. De kleine zou kansen hebben om te overleven, maar liever hou ik hem nog ff in m`n buik. Maar hopelijk hoor ik zo meer.
nou ik ben gebeld, en het mag niet. Ze vind het wel een heel goed idee maar als het inderdaad vruchtwater is ben ik de pineut. Maar ze is ervoor aan het zorgen dat ik voor het weekend duidelijkheid heb. Liefs
fijn dat ze nu wat onderneemt..kan me voorstellen dat je je nu echt niet happy voelt omdat je niet weet wat er is...Hopelijk is er niks aan de hand en kun je met een gerust hart op naar de 40 weken!
natuurlijk wil je de kleine nog veel langer in je buik houden! Het liefst natuurlijk nog zon 14 weken hopelijk lukt het voor het weekend!
Goed dat je het hebt nagevraagd. Lijkt mij ook een goed idee, maar als het vruchtwater is, is er wat open en betsaat er kans op infectie. Wel raar dat ze eerst zo luchtig reageerde. Wat als het vruchtwater is: dan moet er actie ondernomen worden! Goed dat er nu gekeken gaat worden. Succes, ik hoop dat alles goed is en de kleine lekker kan blijven zitten!
Er bestaan inlegkruisjes.... die verkleuren als ze in aanraking komen met vruchtwater..... Ben ik vorige zwangerschap op internet tegengekomen, maar was toen al 40 weken.... D) Ze waren wel prijzig hoor..... maar misschien een optie?? Ga ff zoeken voor je..... ennuhhh met zoiets zou ik het er voor over hebben, trouwens....
Deze dus.... Al Sense vruchtwaterverlies screening zelftest | Medical Dynamics verder deze gevonden... de gebruiksaanwijzing... http://www.medicaldynamics.nl/download?id=124